PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Newholland TR 6 mi Deutz 5120C mi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1238374" data-attributes="member: 76199"><p>Taksilerde şöyle bir durum vardır, eski tip motorlarda 120 km/h hızdan 60 km/h hıza düştüğünüzde, tekrar hızlanmak için vites düşersiniz, bir vites yükseltip tekrar 120 km/h hıza çıkarsınız, yeni tip motorlarda 4. viteste 60 km/h hıza düşüp tekrar gaza yüklendiğinizde motor toplar, vites değişmeden yine 120 km/h hıza çıkılabilir.</p><p> Tork yedeği yüksek olan motorda aynen bunu yapıyor, vites aratmıyor.</p><p> En az yakıt bölgesi devir bandları uzun olduğu için devirle oynamayı tercih ediyorum, isteyende vitesle idare eder, tercih meselesidir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1238374, member: 76199"] Taksilerde şöyle bir durum vardır, eski tip motorlarda 120 km/h hızdan 60 km/h hıza düştüğünüzde, tekrar hızlanmak için vites düşersiniz, bir vites yükseltip tekrar 120 km/h hıza çıkarsınız, yeni tip motorlarda 4. viteste 60 km/h hıza düşüp tekrar gaza yüklendiğinizde motor toplar, vites değişmeden yine 120 km/h hıza çıkılabilir. Tork yedeği yüksek olan motorda aynen bunu yapıyor, vites aratmıyor. En az yakıt bölgesi devir bandları uzun olduğu için devirle oynamayı tercih ediyorum, isteyende vitesle idare eder, tercih meselesidir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Newholland TR 6 mi Deutz 5120C mi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt