Ön lastiğin fazla aşınma sebepleri.


Benim traktör 4*4 arkalara %50 diyebilirim önler ise bitik. Bu normal midir? Ayrıca traktörlerde rot balans ayarı rahatlıkla yapılabilinir mi
 
mercedes MB 800
 

Resimler ve ekler

  • Sight_2017_04_29_155601_354.jpg
    Sight_2017_04_29_155601_354.jpg
    450.6 KB · Görüntüleme: 33
Traktör budur.
Bizim Orman işletmede vardı bunlardan.
Biraz anlatabilir misin abi zahmet olmazsa konu açabilir misin rica etsek?
Abi benimde gözüme çok hoş geliyor hiç yakından görmedim

Aynen kaçlı pulluk takıyorsun. Hangi işlerde kullanıyorsun anlatsan bende sevinirim 🙂
traktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600
disk fren, hidrolik direksiyon, ön kuyruk mili, Kompresör var, önde hidrolik kol takılabiliyor, turbo yok, 4 geri 8 ileri vites, debraj hidrolik ile , pto 540-100 hidrolik deposu ayrı yani sanzıman veya diferansiyelden ayrı, dört teker diferansiyel kiliti var hava ile, 4*4 e hava ile geçiyor, şase var. askerlik yaparken unumog şase ile aynı, motorda aynı, ön dingilde helezon yaylı ve amortisör var. hostes koltuğu var. hidrolik merkezini değiştirdim. ön 2- arkaya üç çıkış yaptı. arkayı önleri iptal edebilirim, arkaya aktara bilirim. pombayı değiştirdim 180 bar. diiferansiyeli kilitlediğim zaman ya o işi bitiriyor veya kendini kırıyor. havalı - hidrolik frene sahip
klima yok , buçuk vites yok :p

4*12" alpler otomatik pulluk ile kullanıyorum, tarla % 8-%15 rampalı pullukta yakıt , traktör boşta iken 2050-2500 devire getiriyorum yüke girdiği zaman 1900-1950 devire düşüyor yakıt 1,5 lt-1,6 lt dekar
11 kazayağı 0,8 lt / dekar
mibzer 16 lı 0,6 lt/dekar
yolda 45 km/ saat hızı gördüm . 3 km de 1 lt motor 2400 -2500 devir
yanlış hatırlamıyorsam taş toplamada 3-4 lt / dekar idi

4 yıldır kullanıyorum.
tek sıkıntısı şanzıman arıza yaptığı zaman sıkıntı, Ankara 'da bir kişi yapabiliyor.
 
bu arada MB 800 75 BG
MB 900 90 BG turbo
MB 1000 95 BG 6 silindir

ormanda çalışan bir arkadaşımız vardı MB 1100 kullanan ismi arap... diye tam hatırlayamadım kusura bakmasın. onun ile MB 1100 ben turbolu demiştim. o ise ben öyle bilmiyorum turbosuz diye büyük bir incelik göstedi. hakkını helal etsin.
MB 1100 110 BG turbosuz 6 silindir
 
traktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600
disk fren, hidrolik direksiyon, ön kuyruk mili, Kompresör var, önde hidrolik kol takılabiliyor, turbo yok, 4 geri 8 ileri vites, debraj hidrolik ile , pto 540-100 hidrolik deposu ayrı yani sanzıman veya diferansiyelden ayrı, dört teker diferansiyel kiliti var hava ile, 4*4 e hava ile geçiyor, şase var. askerlik yaparken unumog şase ile aynı, motorda aynı, ön dingilde helezon yaylı ve amortisör var. hostes koltuğu var. hidrolik merkezini değiştirdim. ön 2- arkaya üç çıkış yaptı. arkayı önleri iptal edebilirim, arkaya aktara bilirim. pombayı değiştirdim 180 bar. diiferansiyeli kilitlediğim zaman ya o işi bitiriyor veya kendini kırıyor. havalı - hidrolik frene sahip
klima yok , buçuk vites yok :p

4*12" alpler otomatik pulluk ile kullanıyorum, tarla % 8-%15 rampalı pullukta yakıt , traktör boşta iken 2050-2500 devire getiriyorum yüke girdiği zaman 1900-1950 devire düşüyor yakıt 1,5 lt-1,6 lt dekar
11 kazayağı 0,8 lt / dekar
mibzer 16 lı 0,6 lt/dekar
yolda 45 km/ saat hızı gördüm . 3 km de 1 lt motor 2400 -2500 devir
yanlış hatırlamıyorsam taş toplamada 3-4 lt / dekar idi

4 yıldır kullanıyorum.
tek sıkıntısı şanzıman arıza yaptığı zaman sıkıntı, Ankara 'da bir kişi yapabiliyor.
Ağırlığı ne kadar
 
traktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600
disk fren, hidrolik direksiyon, ön kuyruk mili, Kompresör var, önde hidrolik kol takılabiliyor, turbo yok, 4 geri 8 ileri vites, debraj hidrolik ile , pto 540-100 hidrolik deposu ayrı yani sanzıman veya diferansiyelden ayrı, dört teker diferansiyel kiliti var hava ile, 4*4 e hava ile geçiyor, şase var. askerlik yaparken unumog şase ile aynı, motorda aynı, ön dingilde helezon yaylı ve amortisör var. hostes koltuğu var. hidrolik merkezini değiştirdim. ön 2- arkaya üç çıkış yaptı. arkayı önleri iptal edebilirim, arkaya aktara bilirim. pombayı değiştirdim 180 bar. diiferansiyeli kilitlediğim zaman ya o işi bitiriyor veya kendini kırıyor. havalı - hidrolik frene sahip
klima yok , buçuk vites yok :p

4*12" alpler otomatik pulluk ile kullanıyorum, tarla % 8-%15 rampalı pullukta yakıt , traktör boşta iken 2050-2500 devire getiriyorum yüke girdiği zaman 1900-1950 devire düşüyor yakıt 1,5 lt-1,6 lt dekar
11 kazayağı 0,8 lt / dekar
mibzer 16 lı 0,6 lt/dekar
yolda 45 km/ saat hızı gördüm . 3 km de 1 lt motor 2400 -2500 devir
yanlış hatırlamıyorsam taş toplamada 3-4 lt / dekar idi

4 yıldır kullanıyorum.
tek sıkıntısı şanzıman arıza yaptığı zaman sıkıntı, Ankara 'da bir kişi yapabiliyor.
MaşAllah abi kazasız belasız kullanırsın inşAllah.
Arada resim at gözümüz gönlümüz açılsın abi 🙂
 

traktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600
disk fren, hidrolik direksiyon, ön kuyruk mili, Kompresör var, önde hidrolik kol takılabiliyor, turbo yok, 4 geri 8 ileri vites, debraj hidrolik ile , pto 540-100 hidrolik deposu ayrı yani sanzıman veya diferansiyelden ayrı, dört teker diferansiyel kiliti var hava ile, 4*4 e hava ile geçiyor, şase var. askerlik yaparken unumog şase ile aynı, motorda aynı, ön dingilde helezon yaylı ve amortisör var. hostes koltuğu var. hidrolik merkezini değiştirdim. ön 2- arkaya üç çıkış yaptı. arkayı önleri iptal edebilirim, arkaya aktara bilirim. pombayı değiştirdim 180 bar. diiferansiyeli kilitlediğim zaman ya o işi bitiriyor veya kendini kırıyor. havalı - hidrolik frene sahip
klima yok , buçuk vites yok :p

4*12" alpler otomatik pulluk ile kullanıyorum, tarla % 8-%15 rampalı pullukta yakıt , traktör boşta iken 2050-2500 devire getiriyorum yüke girdiği zaman 1900-1950 devire düşüyor yakıt 1,5 lt-1,6 lt dekar
11 kazayağı 0,8 lt / dekar
mibzer 16 lı 0,6 lt/dekar
yolda 45 km/ saat hızı gördüm . 3 km de 1 lt motor 2400 -2500 devir
yanlış hatırlamıyorsam taş toplamada 3-4 lt / dekar idi

4 yıldır kullanıyorum.
tek sıkıntısı şanzıman arıza yaptığı zaman sıkıntı, Ankara 'da bir kişi yapabiliyor.
Motor mercedes mi?
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt