Remorktan beklediklerimiz


Selamlar
Arkadaşlar remork imalatına başlamayı düşünüyorum bir remorkta olamazsa olmazlar, olsa iyi olur ddeğimiz özellikler nelerdir.
 
basarılar dılıyorum size
remorkta ıstenılen bolgeye gore uygulanan tarıma gore degıskenlık gosterır benım dusuncelerım remork un alcak ve oturaklı olması bırde remork un boyu standartlarından daha uzun olması ornek verecek olursam 6 tonluk remorklar 3,5 4 mt remork boyu var bu olcuyu 3,5 4 tonluk remorklarada koymanız hidrolık fren olmazsa olmaz su tankı vs
 
Öncelikle kalite sağlamlık olması lazım sonuçta uzun yıllar hizmet edecek bir diğer nokta tandem römork ta traktör e fazla yük binmemesi dingil terazisinin iyi yapılması lazım etrafımda öyle örnekler var ki tunçtan geçerken dingili çıkan damper inerken şasesi eğilen bunlar tabi kaliteden taviz verilmiş römork lar baştada dediğim gibi öncelikle kaliteli olmalı...
 
ucuzluk olmalı..
4 tonluk 1 romork ortalama 1.5 ton×2200=3300 tl
4 teker forya makas v.s
3000 tl..
boya işçilik giderleri 1000 tl..
maliyet ortalama 7500 tl..
4 tonluk ortalama satış fiyatı 14000 tl..
gel çık işin içinden
 
Sac lastik dingil özellikle dingilin köşebent olmaması. Şase terazisi bazı römorklar kaldırırken sallanıyor arkadaşın sanayide yaptırdığı römork ilk seferde devrildi.
 

haci abi sana iyi bi fikir vereyim mi.yeni bi sistem veya turkiyede yaygin olmayan bi sistem. damper degilde ittirmeli bosaltma sistemi yap.hani eskiden kizakli saman arabalari vardi o mantik.devrilme riski sifir... ambarin icinde damper kaldiramiyorum hersene 8-15 araba mahsul elimle bosaltmak mahvediyor beni
 
Yapmaya baslayinca fotoraf atarsin abi bende dusunuyorum yapmayi
0271f80b51a1a80ebacea7f977a64fc3.jpg
 
sağlam bir şase sağlam bır makas sistemi geniş dingil tonaja kullanıma uygun jant lastik seçimi taban için 4 lük kapaklar için 3 lük saç seçimi pistonlu yada havalı fren Kullanıslı ılave sıstemı yaylı ok tertıbatı Reflektörler suluk sandık takozluk ve aydınlatma sıstemı...
 
Boru,balya,gübre,torba v.b yüklemelerde rahat olması için yere daha yakın kasası olan römorklar yapılabilir.Bunuda kasayı tekerlerin üstüne değilde arasına yerleştirilerek yapılabilir.Veya kasanın içine tekerlerin girdiği gömme yapılabilir eski ford minibüslerde olduğu gibi veya tekerlerin boyu düşültülerek.Yere daha yakın olursa devrilme riskide azalır.Tabi bunlarında kendine göre sorunları olabilir örneğin yola sığmama ve damper...
 
ucuzluk olmalı..
4 tonluk 1 romork ortalama 1.5 ton×2200=3300 tl
4 teker forya makas v.s
3000 tl..
boya işçilik giderleri 1000 tl..
maliyet ortalama 7500 tl..
4 tonluk ortalama satış fiyatı 14000 tl..
gel çık işin içinden

Ah emmi ah...
Durumlar hep öyle.

Konu sahibine de hayırlı olsun başarılar dilerim
Tıkandığı sorun ettiği yerlerde Trakkulüp olarak burdayız.
 
aynı zamanda çiftçilik yapıyorum aynı dertten bende muzdaribim ambarın çatısı yüzünden damper kalkmıyo elle boşaltılıyo sabit olan ön kapağın arkaya doğru hareketi düşünülebilir
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt