Steyr 768-8073 hakkında sorular


Tüm emekçi abilerime kolay gelsin. Kafamdaki soruları sizlerle paylaşmak ve cevap aramak istiyorum
İlk sorum,
Steyr 768'ü mü tercih etmeliyiz yoksa 8073 ü mü, biraz fiyat farkı da var tabi.
Steyr 768'in vitesleri senkromeçli midir veya kara şanzıman mıdır
İki traktörde de normal bir kabine teyp bağlarsak ses açısından nasıl bir verim alırız
Steyr 768 ve 8073'ün kaput açısından boyut farkı var mıdır ve 768'in arka lastik ebatları nedir, ön lastiklere 6.00-16 yerine 7.50-16 takabilir miyiz
Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim
 
Steyr 768 Kara Şanzuman. 8+8
Steyr 8073 16+8

8073 ün
Arka lastikleri 12/36 veya 13.6/36 olması lazım
Ön lastikler 7.50/16
Bizim 87 model 8073 kabinsizdi. arkadaşların 98 model başak kabinli. kabin içeri çok ses alıyor müzik pek dinleyebileceğiniz sanmıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: SteyrFORD
Steyr 768 , enjektörler 3 delikli olduğu için daha da az yakar, hidrolik kaldırma pistonu daha büyük hacimlidir.
Buçuk kiti takılarak 16F*8R vitese sahip olabilir.
Kuyruk mili seçenekleri fazladır, kuyruk milini terse çevirebilen tek model sanırım.
Düşük devirlerde 1000-1500 rpm aralığı çekiş beklentiniz olmasın.
Hararet konusunda ise motor dinlendirme yaparak kullanmak gerekebilir.
Kabinli modellerinde arka jant ağırlıklarını 2 çift kullanmak iyi olur, biraz patinaja izin verilmesi iyidir.
Çift debriyaj basma ve ara gazı verme operatörlük sırasında alışkanlık edinilmesi gerekli huylarıdır.
 
Steyr 768 , enjektörler 3 delikli olduğu için daha da az yakar, hidrolik kaldırma pistonu daha büyük hacimlidir.
Buçuk kiti takılarak 16F*8R vitese sahip olabilir.
Kuyruk mili seçenekleri fazladır, kuyruk milini terse çevirebilen tek model sanırım.
Düşük devirlerde 1000-1500 rpm aralığı çekiş beklentiniz olmasın.
Hararet konusunda ise motor dinlendirme yaparak kullanmak gerekebilir.
Kabinli modellerinde arka jant ağırlıklarını 2 çift kullanmak iyi olur, biraz patinaja izin verilmesi iyidir.
Çift debriyaj basma ve ara gazı verme operatörlük sırasında alışkanlık edinilmesi gerekli huylarıdır.
Forumda bu bilgileri paylaşan nadir insanlardan olduğunuz için başta teşekkür ederim.
Buçuk kitini nerden temin edebiliriz ve fiyatı ne olur ve
Steyr 768'ün çekişi pek verimli değil sanırım yazdıklarınıza göre
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Forumda bu bilgileri paylaşan nadir insanlardan olduğunuz için başta teşekkür ederim.
Buçuk kitini nerden temin edebiliriz ve fiyatı ne olur ve
Steyr 768'ün çekişi pek verimli değil sanırım yazdıklarınıza göre
Buçuk kitini , fabrika ile iletişime geçerek veya Sakarya'daki yedek parça bayisi ile görüşerek sormanız gerekir.
Çok istek olmayan bir parça olduğu için fabrika sınırlı sayıda üretmişti.
Steyr sürerken gaza resmen çökmek gerekir.
 
Buçuk kitinin yedek parça bayisinde bulunduğunu öğrendik ama ustalık gerektiren kısımları varmış.
Üst gruba geçen burcun tornalanması ve mile göre ayarlanması , viteslerin oturduğu çerçeve de bulunan delik şekli yanda yapılmış , alttan delik açılması v.s. gerektiren durumları var.
Steyr traktörlerde , Alman malı mazot pompası olanların çekiş performansı daha iyi olabiliyor.
Tarlada tırmık çekerken rampa yukarı seri 3. vitesi kullanabiliyor, her traktörde aynı performans bulunmuyor.
Tırmık olarak 50 diş * 28 cm aralı , 250 kg ağırlıkta ekipman kullanılıyor.
MF 285 model gibi %30 eğimli rampada yürümüyor.
Seri 2. viteste tırmık çekerken çok yavaş kalır, kesek kırmaz.
Traktörün vitesleri çok fazla yavaşlayan bir sıralamada bulunuyor.
Steyr seri 2. vites , MF seri 1. vites hızına yakındır.
Bu seferde yol hızlarında ileri giden sanki 3 vites varmış gibi algı oluşuyor.
 

Benzer Konular