gmcomer link=topic=62909.msg705432#msg705432 date=1361360162' Alıntı:Şuan herhangibir sıkıntı kalmadı.Daha önce böyle ufak traktör hiç sökmedim.Ufak traktör sökmek daha zor,çünkü herşey çok sıkışık ve ufak sökmesçok zor ve uzun sürüyor.Daha evvel bende tl100 a vardı onuda bölmüştüm.onu bir günde söküp topladım,fakat bu traktörü 2 günde söküp 4günde toplaya bildim.biraz birşeylerden anladıyan çok zevkli oluyor.Ama allah kimseyi sökmek zorunda bırakmasın.)))
| Benzer Konular | |||
|---|---|---|---|
| B | meradan/otlaklardan sığıreti üretmek... | 2 | 89 |
| F | Nohutta lokal küsküt otu çözümü nedir | 1 | 136 |
| B | ithal et fiyatı yüzde kırk arttı... | 0 | 99 |
|
|
Kanat ucu meme işe yarıyor mu | 7 | 339 |
| H | Steyr 768 hidrolik yardim | 0 | 148 |
| E | Yabancı otta vanvey iş görür mü | 2 | 293 |
| B | halkın, memleketin soydurulmasına devam... | 0 | 185 |
| L | İrtem havalı mibzer | 2 | 365 |
| H | Kubato 8540M yardim | 3 | 298 |
| B | besicilik, kazancı ne etkiler... | 1 | 245 |
| B | memleketin ekonomisi düzelir mi...nasıl | 1 | 272 |
| Ö | Newholland t 3040 parçası | 5 | 2K |
| Ö | Newholland T 3040 | 0 | 759 |
| G | T3040 geri vites problemi | 17 | 6K |
| G | NEWHOLLAND T3040 | 7 | 9K |