T6.140 Autocommand vs TR 6.140


Hepinize iyi günler arkadaşlar en geç birkaç seneye 500 bin lira civarında 130-150 beygir arası traktör almak istiyorum şuanki piyasada 500 bin tlye 2000 saatte 2017 model tr6.140 var iken 3500 saatte 2015 model t6.140 autocommand var, sizce hangisini almalıyız. Acaba autocommand sisteminde (joystickte vs.) herhang bir kronik sorun varmıdır?
 
Son düzenleme:
https://www.ultimatespecs.com/tractor-specs/new-holland/new-holland-t6140-2012, fiyatı, 82 000 dolars.
Nominal güçte max tork noktası 1200 rpm , max güçte 1400 rpm , 1950 rpm tork ve güç eğrisi kesişim noktası , kuyruk mili devirleri konumları gayet yerinde tercih edilmiş. Max tork ; 498 n.m. / 1500 rpm motor devri . nominal 82 kw, max 106 kw motor gücü, yazılımla +30 hp , +100 n.m. tork , 5 soklu klasik pullukla 7 km/h sürüm hızı. Kuyruk mili gücü nominal 90 hp , max 105 hp , NH T5060 kuyruk milinde bir tık daha güçlü olabilir , kuyruk mili tork yedekleri %50 dir.
Kuyruk mili açıkken ek güç üretimi yapıyor.
Yazılım uygulanmadığı zamanda tekli silindirik rulo balye yüklemede tele handler işlemleri için kullanılıyor.
10 m^3 yem karma içinde düşünülebilir.
5 bacak Phantom , derin çizel çekmek için motor gücü verileri düşük kalabilir.
Kumsal toprak yapısı varsa kullanışlı olabilir, sahada denemek gerekir.
Toprak işleme ve ekim işlerinde rampa arazide T6 180 kullanışlı olabilir.
T6 165 AC , Maxxum 135 CVX modelle eşdeğer motor gücü verileri var.
Tork eğrisinin şekil farkı var , nominal güçte 1400 rpm max tork , ek güç üretiminde 1600 rpm max tork .
Sıra dönüşlerinde ara güç tercihi Maxxum serinin daha fazladır.
Tork artış yüzdeleri farkları da bulunmaktadır.
2018 model TR6 140 , 250 000 TL fiyatla alınmıştı , yaklaşık 70 000 euro.
TR6 140 , nominal güçte +20 hp kadar farkı var ,
T6 140 stok motorda , max güçler yakın değerler taşıyor.
Dik rotovatör vitesi , 4. vites , pulluk vitesi 6. vites ama kullanıcılar genelde 7,8,9,10 vitesleri tercih etti.
8 sınıfı traktörlerde ,
JD 8400 R , max pulluk çekim hızı 5,5 km/h , 8 döner pullukla tav zamanda sürüm yapıyor.
En iyi yakıt tüketim değerlerini tutturabilmek için rektefelik tarzda çalışan kompresyonu düşük motora fazla motor yükü vermeden sürüş tercihi var.
T6 175 AC modele , +25 hp , 175 hp, +100 n.m. ile 840 n.m. motor gücü verileri yüklenirse 5 bacak Çizgi 5 Phantom dip kazan kullanabilir.
Traktörün ağırlıklı çalışacağı işler konusunda bilgilendirme yapmalısınız.
Modellerin ikinci el fiyatlarının birbirine yakın olması gayet doğal görünüyor.
TR6, kademe içi vitesleri otomatik kullanabiliyor , 13,14, 15, 16 viteslerde ek güç üretimi devrede oluyor.
Nakliye işlerinde kullanım konforu var.
10 tonluk römorkla düz arazide silaj nakliyesinde T5 seride düşünülebilir.
Mısır arazisinde Puma serisi bize cazip görünüyor.
Selam ederim.
 
https://www.ultimatespecs.com/tractor-specs/new-holland/new-holland-t6140-2012, fiyatı, 82 000 dolars.
Nominal güçte max tork noktası 1200 rpm , max güçte 1400 rpm , 1950 rpm tork ve güç eğrisi kesişim noktası , kuyruk mili devirleri konumları gayet yerinde tercih edilmiş. Max tork ; 498 n.m. / 1500 rpm motor devri . nominal 82 kw, max 106 kw motor gücü, yazılımla +30 hp , +100 n.m. tork , 5 soklu klasik pullukla 7 km/h sürüm hızı. Kuyruk mili gücü nominal 90 hp , max 105 hp , NH T5060 kuyruk milinde bir tık daha güçlü olabilir , kuyruk mili tork yedekleri %50 dir.
Kuyruk mili açıkken ek güç üretimi yapıyor.
Yazılım uygulanmadığı zamanda tekli silindirik rulo balye yüklemede tele handler işlemleri için kullanılıyor.
10 m^3 yem karma içinde düşünülebilir.
5 bacak Phantom , derin çizel çekmek için motor gücü verileri düşük kalabilir.
Kumsal toprak yapısı varsa kullanışlı olabilir, sahada denemek gerekir.
Toprak işleme ve ekim işlerinde rampa arazide T6 180 kullanışlı olabilir.
T6 165 AC , Maxxum 135 CVX modelle eşdeğer motor gücü verileri var.
Tork eğrisinin şekil farkı var , nominal güçte 1400 rpm max tork , ek güç üretiminde 1600 rpm max tork .
Sıra dönüşlerinde ara güç tercihi Maxxum serinin daha fazladır.
Tork artış yüzdeleri farkları da bulunmaktadır.
2018 model TR6 140 , 250 000 TL fiyatla alınmıştı , yaklaşık 70 000 euro.
TR6 140 , nominal güçte +20 hp kadar farkı var ,
T6 140 stok motorda , max güçler yakın değerler taşıyor.
Dik rotovatör vitesi , 4. vites , pulluk vitesi 6. vites ama kullanıcılar genelde 7,8,9,10 vitesleri tercih etti.
8 sınıfı traktörlerde ,
JD 8400 R , max pulluk çekim hızı 5,5 km/h , 8 döner pullukla tav zamanda sürüm yapıyor.
En iyi yakıt tüketim değerlerini tutturabilmek için rektefelik tarzda çalışan kompresyonu düşük motora fazla motor yükü vermeden sürüş tercihi var.
T6 175 AC modele , +25 hp , 175 hp, +100 n.m. ile 840 n.m. motor gücü verileri yüklenirse 5 bacak Çizgi 5 Phantom dip kazan kullanabilir.
Traktörün ağırlıklı çalışacağı işler konusunda bilgilendirme yapmalısınız.
Modellerin ikinci el fiyatlarının birbirine yakın olması gayet doğal görünüyor.
TR6, kademe içi vitesleri otomatik kullanabiliyor , 13,14, 15, 16 viteslerde ek güç üretimi devrede oluyor.
Nakliye işlerinde kullanım konforu var.
10 tonluk römorkla düz arazide silaj nakliyesinde T5 seride düşünülebilir.
Mısır arazisinde Puma serisi bize cazip görünüyor.
Selam ederim.
Bilgiler için teşekkürler
Genelde ege arazisinde 5li fantom, 5li 14 inch dönerli pulluk, 45 ayak aysan, 24 lü tiller gibi biraz ağır işlerde kullanılacak.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Bilgiler için teşekkürler
Genelde ege arazisinde 5li fantom, 5li 14 inch dönerli pulluk, 45 ayak aysan, 24 lü tiller gibi biraz ağır işlerde kullanılacak.
Traktörün 2000 rpm devir hakkını güzel vermiş ama 6 soklu pulluk kullanmak biraz abartıya kaçmak olmuş, pulluğun teker izinden dışarı çıkmamasını tercih ederdik ve 5 soklu pulluk olabilirdi veya 3 soklu yavru kulaklı pulluk derin sürümde kullanışlı olabilir.
Pulluk taban kırıyor ,
4 soklu tercih edilip , 2000 rpm devir verilmeliydi.
Kırşehir , Kaman tarlası .
Arazi kayranımsı yapıda ,
Buğday tarlasını mısıra hazırladığımız zamanlar toprağa malçlama yapmak için ilk sürümü 15 cm tercih ederiz.
Çizel ile karıştırmakta tercih edilebilir, Ekim-Kasım aylarında derin sürüm yaparız ki kışın toprak nem tutsun.
+30 hp, +100 n.m. yazılım uygulamasıyla , 153 hp , 676 n.m. torka yükseltilmiş.
Motorun tork-güç eğrisinin kesişim noktası ve ek güç arttırımında tork-güç eğrisinin kesişim noktası 1950 rpm devirde bulunuyor.
Sürücü Fiat 66S modelde olduğu gibi en az yakıt noktası devirleri 1500-1600 rpm devirlerde arıyor.
NH T7 modelde 1600 rpm devir kullanılabiliyor.
TR6 serisinde 1600 rpm en az yakıt bölgesi devirlerinin başlangıç devridir.2200 rpm en az yakıt bölgesinin bitiş devridir ama optimum devir 1950 rpm dir.
Ek güç üretiminde de optimum devir 1950 rpm olur.
6 7 8 sınıf tarımsal motorlarda Magnum seride olduğu gibi ek güç üretimi 1500 rpm devirde bulunmaz , genelde motor anma gücü devirlerini tercih ederler.
Kumsal arazide 5 14" dönerli pulluk için
100 kw , 500-550 n.m. tork aralığında motor gücü verebilecek modeller
Erkunt 4.125 , 1800 rpm motor devrinde başarılı iş çıkarıyor.
MF 3105 Phantom , olabilir , Euro 2 motor, mazot pompası ayarıyla 1500-1600 rpm devirde güzel işçiliği var.
NH T6020 Elite , yazılımla başarılı işçiliği var.
Tarımsal motor olarak en az yakıt bölgesi 1200-1600 rpm devire sahip olan Deuthz , sabit tork aralığı devirlerini 1000-1600 rpm motordan yana mı ,
Perkins motor , 1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 1400-1800 rpm en az yakıt bölgesi ,
FPT , NH T5 serisi yazılımla , 1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 1400-1900 rpm en az yakıt bölgesi , 1600-1900 rpm aktif çalışma devirleri olan modellerden yana mı yapalım , sürücülerin tercihidir.
NH TR5 110 , model egzantrik değişimi ve mazot pompası ayarıyla daha ideal yakıt tüketim değerleri verebiliyor.
Case 115 U Pro model, 3 farklı sürüş moduna sahip , yazılımla 150 hp , 550 n.m. torka gelebilir.
5 bacak derin çizel için motor gücü ihtiyaçları yüksek olacaktır.
Çizgi 5 ekipmanı kullanabilmek için motor gücü tercihi konusunda forumdaki arkadaşlardan yardım almalıyız.
 
  • Beğen
Tepkiler: yasinorhan10

Benzer Konular