Td 65 cift ceker 3 silindir almak istiyorum kullananlar bilgi verebilir mi?

Bu yazdığında ileri geri konusunda haklısın cenap abi bizimde geride takılı kaldi iki kere servis tarlaya geldi kolun icinde takılı kalan yeri düzeltti neyse sonra icindeki parçayı değişti, bizimki 2014 ama sonradan 2017 den itibaren yeni sisteme geçilmiş hatalar giderilmis. Bizim tek sorun ondan dolayı oldu ama şükür ne marş dinamosu nede hidrolik kollarla ilgili sorun oluştu. 3 silindir 65 hp ye göre normal seviyede bir traktör, sevmediğim bir yönü 2/2 de motor gidiyor pulluk patlatmada 2nin 3e atınca hizli geliyor yemiyor ilk sürümde.
Onun dışında bence alınıp kullanılabilecek bir traktör
Mahmut kardeşim, biz bunları yazınca insanlar yanlış anlamasın diye çok dikkat ediyoruz. Ben JD 5065E serisini kullanıyorum. TD serisinden bir farkı yok. Bunu göklere çıkartmaya gerek yok. Ama adamlar çok güzel bir fren sistemi koymuş. Bu yüzden idare ediyoruz. Biz burda doğruları yazalım ki hiç kimse yanılgıya düşmesin.
 
6 sene kullandım 7 ay önce satmistim nakitten dolayı 1 ay önce jx65c aldım ,
Ama ben TD 65 den raziydim memnundum hakkım helal olsun oda helal eder inşallah,
O tam bir kraldır kral ,
Tek sıkıntı levye oda düzgün kullanırsan sıkıntı yok birde frenler zayıftı
 
Teknoloji degisiyor, kendini yenilemeyen bir td, birde bambaska case c serisi var, 5503 5075 e bende kullaniyorum yani avrupa kalite bi motor degil cakma jd, td de artik teknolojisi eskidi, zamanin iyi traktiru td.
Fuat abi case c serisinin ne farkı var özellik olarak bluemaster veya maxprodan.
C serisi iveco motor onun dışında vites flan hepsi aynı bildiğim kadarıyla. Casenin C serisi ve nh nin tt4 serisi bence pek tutunamadi piyasaya
 
Fuat abi case c serisinin ne farkı var özellik olarak bluemaster veya maxprodan.
C serisi iveco motor onun dışında vites flan hepsi aynı bildiğim kadarıyla. Casenin C serisi ve nh nin tt4 serisi bence pek tutunamadi piyasaya
640, 65, 46, 7056 cocuklugum bunlarin ustunde gecti, bunlarda bile hala td kadar sikayet yok, yil olmuş 2020 bir vites atmak icin , 70 cmlik bir vites topuzu, vitese atmak bile zor , td ye bizde biniyoruz ara ara kullanim olarak 70 56 yi tercih ederim.caseye gelince motordan tut, arkaya kadar cok farkli bi kere duz akis avrupa motorlarin cogu bunu kullaniyor, vites gecisi kolay şatılı beyenmedim, td eski bi teknoloji kiyaslamak dogru olmaz,
 

Traktorun havasini almak.cok basit sadece yontemi bilmek lazim mazot filtresinin.uzerindeki vidayi gevsetip yakit otomatiginden pompalamak yeterli hemen calisir enjektör sökmek felan yanlis aldigimiz ürünün kullanici klavuzna baksak hersey kolay olacak
Tt4 75 hava yapti filtreden alamadik,motor ustundeki enjeksiyonlardan alinmasi gerekiyomus usta geldi oyle aldi havasini.
 
65 traktör içinde alinacak tek motor nhnin 3 silindir motorudur hatta ayni motor tier 3b ve tier 4 de 291 nm tork ve ve %47tork rezervi ile yurt disina gonderiliyor ve nisan 2021 de ic piyasaya sunulacak emsalsiz olacagi kesin
 

Resimler ve ekler

  • IMG_20201208_231221.png
    IMG_20201208_231221.png
    80.9 KB · Görüntüleme: 74
Mahmut kardeşim, biz bunları yazınca insanlar yanlış anlamasın diye çok dikkat ediyoruz. Ben JD 5065E serisini kullanıyorum. TD serisinden bir farkı yok. Bunu göklere çıkartmaya gerek yok. Ama adamlar çok güzel bir fren sistemi koymuş. Bu yüzden idare ediyoruz. Biz burda doğruları yazalım ki hiç kimse yanılgıya düşmesin.
Ikisininde birbirinden ustun yanlari var,td nin ustun yanlari;hidrolikler guclu,standart 4 cikis,dugmeli ceker ve difransiyel,asansor ceki ve sallı oluşu(bu sallı olmasi donuslerde iyi degil) jd nin ustun yanlari;frenler cok guzel,debriyaj tam yagli,elektronik şatil,camurluk ustu hidrolik kontrol,kuyruk mili dugmeli,manevra daha iyi,konfor daha iyi ve daha oturakli,td nin girmedigi yerlere cok rahat girip cikiyo,benim icin iki traktor arasindaki farklar bunlar bana jd daha iyi geliyo biz jd kullaniyoz,td de kullanilmiycak motor degil yani.
 
hersene 300 400 dönüm arasında pancar ekimi yapıyoruz
2016 senesinde söküm için 2. bir traktör alalım hem ahırda çiftlik traktörü yaparız diye
0 td65 aldık
Bilenler bilir pancar işi çok ileri geri yapılan bir iştir daha 0 taktör 30 dönüm sökmeden 3 kere servis tarlaya geldi çektiğimiz rezilliği hiç unutmam eklemek gerekirse daha 1 yaşındaki traktör baskı balatayı yedi ve şarj dinamasu garantiden değişti vel hasıl kapıya konacak mal değil
benim gözümde td65 3075in tırnağı olamaz .
 
hersene 300 400 dönüm arasında pancar ekimi yapıyoruz
2016 senesinde söküm için 2. bir traktör alalım hem ahırda çiftlik traktörü yaparız diye
0 td65 aldık
Bilenler bilir pancar işi çok ileri geri yapılan bir iştir daha 0 taktör 30 dönüm sökmeden 3 kere servis tarlaya geldi çektiğimiz rezilliği hiç unutmam eklemek gerekirse daha 1 yaşındaki traktör baskı balatayı yedi ve şarj dinamasu garantiden değişti vel hasıl kapıya konacak mal değil
benim gözümde td65 3075in tırnağı olamaz .
Helal dayı neyse o bizde [emoji6]
 
Ikisininde birbirinden ustun yanlari var,td nin ustun yanlari;hidrolikler guclu,standart 4 cikis,dugmeli ceker ve difransiyel,asansor ceki ve sallı oluşu(bu sallı olmasi donuslerde iyi degil) jd nin ustun yanlari;frenler cok guzel,debriyaj tam yagli,elektronik şatil,camurluk ustu hidrolik kontrol,kuyruk mili dugmeli,manevra daha iyi,konfor daha iyi ve daha oturakli,td nin girmedigi yerlere cok rahat girip cikiyo,benim icin iki traktor arasindaki farklar bunlar bana jd daha iyi geliyo biz jd kullaniyoz,td de kullanilmiycak motor degil yani.
Ya bilmiyorum, şu traktörleri tartışmak bazen acizlik oluyor. Sanki tarımda tek sorun: TD'nin freni, JD'nin Hinti ya da Uzelin olmayaşı. Bunlar gerçekten çok saçma geliyor. Tarımın kimyasını tartışmalıyız. Hatta bazen diyorum ki, Trakklup diye bir çiftçi formu olur mu? Tarımla ilgili bir isim olmalı. Herşey traktörden ibaret değil.
 
Kuyruk mili , şanzıman oranı olarak 70 56 gibi olması gerekir ama konumlama balye makinesine göre yapılmamış, yem karma ve ot biçme makinesine göre konumlanmış.
1421 rpm de 540 ve 1979 rpm de 540 rpm devir veriyor.
Motor 1500 rpm max tork, 2400 rpm max güçte çalışıyor. En az yakıt bölgesi devirleri 1200-1600 rpm 220 gr.kw/h , 2200 rpm de 230 gr.kw/h .
Fiat 66 S serisinin yakıt grafiği ters düz edilmiş. Düşük devirlerde az yakar motor niteliği taşıyor.
Yeni nesil motorların özgül yakıt tüketim değerleri 215 gr.kw/h.
Depolar eskiden 82 lt idi , şimdi biraz daha uzun süre çalışabilmek için 90 lt oluyor. :)
Balye makinesiyle ot bağlamak için 540 kuyruk mili 1600 rpm ve 2200 rpm e konumlanabilirmişti.
Motor max gücü 2400 rpm de bulunduğu için 2200 rpm uygun devir tercihi olur, motor tam gücüne yakın devir tercihi iş kapasitesini olumlu etkiler, yakıtı fazla değiştirmez.
Traktör son hızı 33 km/h , tarla içinde vites hız aralıkları kullanışlı olur.
Yol vitesi bulunabilirdi.
Kuyruk mili devir konumlaması değiştirildiğinde şanzıman oranlarının da aynı oranda değişmesi gerekiyor.
2200 rpm de balye bağlarken , 1500 rpm deki ara güç tercihine geçerken 600 rpm aralıklı vites gerekir.
1979 rpm konumlama yapılırsa, 500 rpm aralıklı vitesler kullanışlı olabilir.
12*4 şanzıman vites araları 800*700*600 rpm aralıklı olduğundan devir uymaz, vites düşsek 700 rpm devir geçmemiz gerekir, buçuk düşsek 350 rpm devir geçmemiz gerekir, traktör freni de , debriyaj balatasını da , senchromenchleri de çabuk yıpratır.
Bu şanzımandan vazgeçiniz, ves selam.
Bu devir tercihlerini klasik Perkins motor üzerinde kullanamayız.
NH T5 EC şanzıman tarla vitesleri biraz ağır kalır , motor torku ve gücü arttırıldığında DC Dynamic Command modelin tarla kademesi biraz serileştiriliyor.
 
Kuyruk mili , şanzıman oranı olarak 70 56 gibi olması gerekir ama konumlama balye makinesine göre yapılmamış, yem karma ve ot biçme makinesine göre konumlanmış.
1421 rpm de 540 ve 1979 rpm de 540 rpm devir veriyor.
Motor 1500 rpm max tork, 2400 rpm max güçte çalışıyor. En az yakıt bölgesi devirleri 1200-1600 rpm 220 gr.kw/h , 2200 rpm de 230 gr.kw/h .
Fiat 66 S serisinin yakıt grafiği ters düz edilmiş. Düşük devirlerde az yakar motor niteliği taşıyor.
Yeni nesil motorların özgül yakıt tüketim değerleri 215 gr.kw/h.
Depolar eskiden 82 lt idi , şimdi biraz daha uzun süre çalışabilmek için 90 lt oluyor. :)
Balye makinesiyle ot bağlamak için 540 kuyruk mili 1600 rpm ve 2200 rpm e konumlanabilirmişti.
Motor max gücü 2400 rpm de bulunduğu için 2200 rpm uygun devir tercihi olur, motor tam gücüne yakın devir tercihi iş kapasitesini olumlu etkiler, yakıtı fazla değiştirmez.
Traktör son hızı 33 km/h , tarla içinde vites hız aralıkları kullanışlı olur.
Yol vitesi bulunabilirdi.
Kuyruk mili devir konumlaması değiştirildiğinde şanzıman oranlarının da aynı oranda değişmesi gerekiyor.
2200 rpm de balye bağlarken , 1500 rpm deki ara güç tercihine geçerken 600 rpm aralıklı vites gerekir.
1979 rpm konumlama yapılırsa, 500 rpm aralıklı vitesler kullanışlı olabilir.
12*4 şanzıman vites araları 800*700*600 rpm aralıklı olduğundan devir uymaz, vites düşsek 700 rpm devir geçmemiz gerekir, buçuk düşsek 350 rpm devir geçmemiz gerekir, traktör freni de , debriyaj balatasını da , senchromenchleri de çabuk yıpratır.
Bu şanzımandan vazgeçiniz, ves selam.
Bu devir tercihlerini klasik Perkins motor üzerinde kullanamayız.
NH T5 EC şanzıman tarla vitesleri biraz ağır kalır , motor torku ve gücü arttırıldığında DC Dynamic Command modelin tarla kademesi biraz serileştiriliyor.
Eskiler 90 yeniler 110 lt yakıt var
Dekara 47 balya ile yeşil tırtıkalede saatte 200 balya 18 gazda baglama yapıyorum 90lt ortalama yol dahil 2300 2500 balya bağlıyor
Td 65 ağir şanzuman sayesinde haşbaysiz balyada kullılacak traktordan biridir hem traktor ağir oluşu rampada makina fazla itemiyor
 

Neden 18 gazda bagliyorsun ben 750e de 14 gaz veriyorum saatte rahat 200 leri goruyor. 80 litre mazot ile 3000 3500 leri rahat goruyor
750 hic denemedim arazi çok engebeli duzde 20 gaz veriyorsun rampanda 15 16 gaza düşüyor birde düzde sap kuvvetli 30 40 balya ortalama cıkıyor 1/1i makina yimeye yetişemiyor birde burda aşırı kilo basıyoz muşteri öyle istiyor buzamana kadar öyle gelmiş oyle gidiyor yoksa arkayı kevşéltip tıkır tıkır bizde basarız
 
hersene 300 400 dönüm arasında pancar ekimi yapıyoruz
2016 senesinde söküm için 2. bir traktör alalım hem ahırda çiftlik traktörü yaparız diye
0 td65 aldık
Bilenler bilir pancar işi çok ileri geri yapılan bir iştir daha 0 taktör 30 dönüm sökmeden 3 kere servis tarlaya geldi çektiğimiz rezilliği hiç unutmam eklemek gerekirse daha 1 yaşındaki traktör baskı balatayı yedi ve şarj dinamasu garantiden değişti vel hasıl kapıya konacak mal değil
benim gözümde td65 3075in tırnağı olamaz .
Abi sorun sendedir belki nh öyle arıza yapmaz hele hele td serisi kesinlikle yapmaz çok uzun süre kullanan arkadaşlar var çok memnunlar.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt