Td 65 s mi çeker fiat 640 mı

E
Çok kaba işciliği var ünlü gibi güzel devirmiyo pulluğu anket yap yüzde 60 ünlüyü seçer
estetik ve boya kalitesi olarak ünlü hal böyle olunca daha kaliteli algısı oluyor.aşağıdaki resimde anızlı yerler ünlü benim 4-10 numara kararan yer akrabamın Alpler 4-9 32 ara Alpler’in sürdüğü yer.alpler kesinlikle daha iyi kapatıyor ama motoru yoruyor.Ha bende motoru değiştirdim birinden ödünç ünlü aldım ama 12 numaraydı kapatmasını çok beğendim ve motoru yormadığından tekrar 14 numara ünlü aldım.eğer o emanet Pulluğu almasaydım kesinlikle Alpler alacaktım.Benim gözlemlediğim 10 numara altında ünlü pek iyi kapatmıyor.sağlamlık konusunda birşey diyemem onun hakkında bu şekilde belirgin gözlemim olmadı.Birçok kişiden duyduğum klasik pullukda Alpler otomatikde ünlü daha iyi diyorlar.
 
E

estetik ve boya kalitesi olarak ünlü hal böyle olunca daha kaliteli algısı oluyor.aşağıdaki resimde anızlı yerler ünlü benim 4-10 numara kararan yer akrabamın Alpler 4-9 32 ara Alpler’in sürdüğü yer.alpler kesinlikle daha iyi kapatıyor ama motoru yoruyor.Ha bende motoru değiştirdim birinden ödünç ünlü aldım ama 12 numaraydı kapatmasını çok beğendim ve motoru yormadığından tekrar 14 numara ünlü aldım.eğer o emanet Pulluğu almasaydım kesinlikle Alpler alacaktım.Benim gözlemlediğim 10 numara altında ünlü pek iyi kapatmıyor.sağlamlık konusunda birşey diyemem onun hakkında bu şekilde belirgin gözlemim olmadı.Birçok kişiden duyduğum klasik pullukda Alpler otomatikde ünlü daha iyi diyorlar.
60 66 ya kaçlı pulluk takıyosun abi ve kaçıncı vitesde çekiyo
 
Soruna gelince aynı pullukda ve arka arkaya bağladığında td65 tek çekerdeyse arka arkaya bağlamada bilmem de çiftde 640 geçer td yi. ama td65 çiftçekerde olursa ne bağlamada ne çiftde 640 boy bile ölçüşemez td65 ile.55 lik olsun çiftçeker olsun ☺️
 
Td 65 tek çekere aldığınızda eşit şartlarda
Çift sürerken 640 başarılı olur
Arka arkaya da da 640 başarılı olur
Neden der iseniz Fiat serisi traktör ler arka defransielleri tek tekere fazla kaçmaz genelde birbiri bir biri şeklinde zorlar fakat mavi seri tr ler tekerin teki patenaja başladığında devam eder patenaja diger yükteki tekere güç aktarmaz
4x4 alındığında td 65 başarılı olur
Her ikisinde patenaja pedalına basıldığında ağır olan çeker
Tarlada 640 padenajına basılı olmadan td de basılı bile olsa 640 yinede başarılı olabilir yan yana eşit şartlarda hilesiz denemek net sonucu gösterir
 
  • Beğen
Tepkiler: FENOMEN
Td 65 tek çekere aldığınızda eşit şartlarda
Çift sürerken 640 başarılı olur
Arka arkaya da da 640 başarılı olur
Neden der iseniz Fiat serisi traktör ler arka defransielleri tek tekere fazla kaçmaz genelde birbiri bir biri şeklinde zorlar fakat mavi seri tr ler tekerin teki patenaja başladığında devam eder patenaja diger yükteki tekere güç aktarmaz
4x4 alındığında td 65 başarılı olur
Her ikisinde patenaja pedalına basıldığında ağır olan çeker
Tarlada 640 padenajına basılı olmadan td de basılı bile olsa 640 yinede başarılı olabilir yan yana eşit şartlarda hilesiz denemek net sonucu gösterir
Td 65 4 çekerdeyken 640 ın çiftte td yi tutması imkansız
 

4-9 Alpler eniştemindi bizde 640 var.çekiş olarak merak edersin belki 640 -60-66 dan baya üstün.ama hidrolik olsun şanzıman olsun 60-66 çok daha sağlam
640 da çok kullandım usta ama çiftte denemedim biliyprum yabana atılacak traktör değil 640 ama yakıtı fazla ve harareti bence 66 ya göre daha çabuk yükselir
 
640 arka yüke binmezse 480 kadar tutunamaz. 70 56da 60 56 kadar tutunamaz. Cerler büyük olduğu için tekerler ağırlık noktasının dahada gerisine düşüyor. Td serisi şanzıman helisel dişlidir ve tork yedeği daha fazladır. Yani eski fiatlar gibi yüke girince aniden kısılmaz patinaja düşer. 640 ise düz dişli şanzımana sahip. Yükte yeni nesillere göre daha çabuk bayılır daha az patinaja düşer. 640 ı patiye düştüğü zaman biraz bayarsanız her türlü tutunur.
 
640 arka yüke binmezse 480 kadar tutunamaz. 70 56da 60 56 kadar tutunamaz. Cerler büyük olduğu için tekerler ağırlık noktasının dahada gerisine düşüyor. Td serisi şanzıman helisel dişlidir ve tork yedeği daha fazladır. Yani eski fiatlar gibi yüke girince aniden kısılmaz patinaja düşer. 640 ise düz dişli şanzımana sahip. Yükte yeni nesillere göre daha çabuk bayılır daha az patinaja düşer. 640 ı patiye düştüğü zaman biraz bayarsanız her türlü tutunur.
dediğiniz gibi olduğunu düşünmüyorum sebebiyse çocuk zamanlarımızda 640 ile 480 ve 54C yi denedik 640 çok rahat ve bariz asılıyordu.
 

Benzer Konular