kaan- link=topic=35352.msg300562#msg300562 date=1286747635' Alıntı:VALLA KARDES TD 65 DE VAR TD 80 DE VAR BANA GORE 65 DEN COK YAKIYOR GIBI
kaan- link=topic=35352.msg300565#msg300565 date=1286747796' Alıntı:BENİM GORUSUMDE OYLE TSKLER SAGOL
Şahsen buna ben inanmıyorum. Sıfır bir motor çalıştığı ilk dakikadan itibaren aşınmaya başlar ve dolayısıyla her geçen saat ekonomikliğini yitirir.alim1903 link=topic=35352.msg300638#msg300638 date=1286816581' Alıntı:yolda çok içiyor motorunda yeniyse açılınca şimdiye bakarak azalır.
nailyetek link=topic=35352.msg300646#msg300646 date=1286817572' Alıntı:Şahsen buna ben inanmıyorum. Sıfır bir motor çalıştığı ilk dakikadan itibaren aşınmaya başlar ve dolayısıyla her geçen saat ekonomikliğini yitirir.
Düşünün biraz sekmanlar aşınmış, gömlekler aşınmış, dolayısıyla kompresör düşmüş ve güç kaybı, yakıt nasıl düşebilir ki.?? :S
Zamanla traktörü alan kişi yakıtına alışıyor veya benim gibi alışmak mecburiyetinde kalıyor, sonrada yakıt düştü diyor.. Haa bu arada ekonomik kullanmayı da hafiften öğreniyor, alışkanlıklar değişiyor..
nail abi şimdi şöyle bişey var sıfır traktör çok yakar diyorum niyemi pistonlar daha krom bağlamaz yerine alışacak dişliler alışacak.ben bu sene aldım traktör 600 saat olduğunda traktör pancar motoru gibi çalışıyodu tak tak tak sibop ayarı falan yıllık bakımını yaptırdıkdan sonra traktör kendine geldi rotovotorü 540 devirde zorlanarak çalıştırıyodu şimdi 750 devirde rahatca kullanıyorum.şanzıman olsun piston olsun vs. vs. traktörün alışması anca 400-500 saat gibi bi zamanda oluyonailyetek link=topic=35352.msg300646#msg300646 date=1286817572' Alıntı:Şahsen buna ben inanmıyorum. Sıfır bir motor çalıştığı ilk dakikadan itibaren aşınmaya başlar ve dolayısıyla her geçen saat ekonomikliğini yitirir.
Düşünün biraz sekmanlar aşınmış, gömlekler aşınmış, dolayısıyla kompresör düşmüş ve güç kaybı, yakıt nasıl düşebilir ki.?? :S
Zamanla traktörü alan kişi yakıtına alışıyor veya benim gibi alışmak mecburiyetinde kalıyor, sonrada yakıt düştü diyor.. Haa bu arada ekonomik kullanmayı da hafiften öğreniyor, alışkanlıklar değişiyor..
abi belki dedikleri mantık dışıdır ama çok fark etti motor 350 saat fln oldu çekişide arttı,yakıtıda düştü.ilk zamanlar mozot yetiştiremiodk.motoru yeni aldık die kooperitifden aldık 4 varil mozot.üfledi geçti ekinleri ekerkennailyetek link=topic=35352.msg300646#msg300646 date=1286817572' Alıntı:Şahsen buna ben inanmıyorum. Sıfır bir motor çalıştığı ilk dakikadan itibaren aşınmaya başlar ve dolayısıyla her geçen saat ekonomikliğini yitirir.
Düşünün biraz sekmanlar aşınmış, gömlekler aşınmış, dolayısıyla kompresör düşmüş ve güç kaybı, yakıt nasıl düşebilir ki.?? :S
Zamanla traktörü alan kişi yakıtına alışıyor veya benim gibi alışmak mecburiyetinde kalıyor, sonrada yakıt düştü diyor.. Haa bu arada ekonomik kullanmayı da hafiften öğreniyor, alışkanlıklar değişiyor..
Valla ne yalan söyliyeyim; benim sıfır aldıklarım da (1991 MF 240 S &1997 Fıat 54c) ve revizyon yaptırdıklarım da ( MF 135 1975 model 3 revizyon, MF 240 S 1 revizyon ve nam-ı b..k kral da) durum tam tersi oldu.. Yıldan yıla gidişat kötüleşti, acaba benmi çok hırpalıyorum. :Sfirari11 link=topic=35352.msg300692#msg300692 date=1286826084' Alıntı:abi belki dedikleri mantık dışıdır ama çok fark etti motor 350 saat fln oldu çekişide arttı,yakıtıda düştü.ilk zamanlar mozot yetiştiremiodk.motoru yeni aldık die kooperitifden aldık 4 varil mozot.üfledi geçti ekinleri ekerkenbence pulluk alıcaksan motor açıldıkdan sonra alıcaksın.ilk zamanlar takıosn çekmiyor gibi geliyor açılınca bakıyorsun bi büyünü alsam diyorsun.
bana kalırsa bence öle abinailyetek link=topic=35352.msg300696#msg300696 date=1286826363' Alıntı:Valla ne yalan söyliyeyim; benim sıfır aldıklarım da (1991 MF 240 S &1997 Fıat 54c) ve revizyon yaptırdıklarım da ( MF 135 1975 model 3 revizyon, MF 240 S 1 revizyon ve nam-ı b..k kral da) durum tam tersi oldu.. Yıldan yıla gidişat kötüleşti, acaba benmi çok hırpalıyorum. :S