TD65D işte benim mavi boncuk:)))

Katılım
25.02.2011
Mesajlar
2,277
Şehir
çankırı
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

hayalim link=topic=52048.msg531341#msg531341 date=1328713777' Alıntı:
tşk ederim daha iyisi senin olsun bn eylülde aldım 70 milyara geldi... :)
ufff piyasa uçmuşş yaa :) biz td85d yi geçen sene 66 bin tl ye almıştık .. olsun kardeşim yinede güzel seçim tekeri düz bassın :)
 
Katılım
01.01.2010
Mesajlar
1,182
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

Güzel traktör nasıl kardeşim çekişi yakıtı filan :)
 
Katılım
08.04.2010
Mesajlar
160
Şehir
kayseri merkez
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

ALİ DURMUŞŞŞŞŞ link=topic=52048.msg531343#msg531343 date=1328713838' Alıntı:
hayırlı uğurlu olsun... arkasındaki pulluğu rahat çekebiliyormu?
tşkler daha iyisi senin olsun.Şimdilik bi sıkıntı yok rahat çekiyor... :)
 
Katılım
01.01.2010
Mesajlar
1,182
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

hayalim link=topic=52048.msg531350#msg531350 date=1328714147' Alıntı:
daha 140 saatte benim öbür traktörlere göre yakıtı normal ve dahada düşecek inş. :)
Bizim bu taraflarda çok tutuluyor bunlar hemen hemen çoğu kişi bu td ve s serisini alıyorlar güzel motor güle güle kullan :)
 
Katılım
20.02.2009
Mesajlar
1,745
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

Hayırı olsun, Teker Taş değmesin.. Pulluğun kaç inç 12 ' mi?
 
Katılım
19.12.2011
Mesajlar
1,290
Şehir
antalya
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

hayırlı olsun güle güle kullanın tekerine taş değmesin ;) krediylemi 70 bini buldu yoksa peşinmi yetmiş bin :S
 
Katılım
08.04.2010
Mesajlar
160
Şehir
kayseri merkez
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

hellboy-07 link=topic=52048.msg531375#msg531375 date=1328715586' Alıntı:
hayırlı olsun güle güle kullanın tekerine taş değmesin ;) krediylemi 70 bini buldu yoksa peşinmi yetmiş bin :S
tşkler daha iyisi senin olsun peşin fiyatı :)
 
Katılım
19.12.2011
Mesajlar
1,290
Şehir
antalya
Ynt: TD65D işte benim mavi boncuk:)))

ya hocam sen geçen sene aldıysan muhtemelen shuttle yokturr.şuanda td65lerin hepsinde shuttle var ve 4wdkab.kil. yani fullu liste satış fiyatı72.500 sana hiçmi ikram yapmadılar.yanlış anlamada bizim burdaki bayii td90ı 71 bine verdi.sen bi sizin bayiinin kuılağını çek slk-*-s
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst