TD80D ve TAVUKÇULUK

Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa

Bugün td ile yolları açtık bu gece saat 01.00 da hayvanları seyrekleyecekler 2 kamyon dişlerden alınıp seyreklenilecek. kamyonların yanaşması için yol açma işleride td ye düştü+ bide batanları kurtarma işleri filan :D fotolar pek kaliteli olmasada inşallah bigün bizde o teknolojiyi yakalıcaz idare edersiniz artık. :D buyrun foto ve videolar :)
yem getiren kamyonlardan biri


birazda horozlara bakalım :D






dün akşam bu yolda mahsur kalan bi torosu bi brodway bir taksi bir jip ve bir jip daha kurtardım dicem ama son jibi alamadık yağ lambası yandı araba oturmuş yapışmıştı sabah kepçeyle gelip aldılar


burasıda bizim taukhanenin yukarısındaki viraj manzara süper hiç boş kalmaz neredeyse

burasıda manzaradan karacabey ve ovası

akşam arabayı kurtarmaya gittiğimde ön tekerler çoğu yerde kayboluyodu. bugünde biraz temizledim orayı ve trafiğe açtım :D







birazda çiftlik içi temizlik :)








iş bitimi :D


bunlarda videolar :D
http://www.izlesene.com/video/td80d-kar-temizleme/5641573
http://www.izlesene.com/video/td80d-kar-temizleme/5641597
http://www.izlesene.com/video/td80d-kar-temizleme/5641639
bi maşallah yeter ok-*-s :D
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

Tavuklar çok güzeller fatih bereketli olur inşallah mükemmel paylaşım.
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

Güzel paylaşım. Bereketli olsun. Amma kar yağmış yolları açmak baya uğraştırmıştır. Özel kepçe lâzım size...:D
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,256
Konum
Burdur
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

Meslektaş teşekkürler güzel paylaşım kar yolla :D bize bize kar yolla
 
Katılım
15.09.2009
Mesajlar
742
Konum
KIRŞEHİR
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

güzel fotolar fatih kardeşim teşşkürler bide bişi sorcam sana bu kar açtığın kürek varya motorun arkasındaki o yenimi ondan almayı düşünüyorumda fiyatları nasıl burda 900 lira diyorlar alsakmı o fiyat iyimi o kürekler için
 
Katılım
06.03.2009
Mesajlar
5,874
Konum
Ankara
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

Fatih tavuk pişirelim yolla bu tarafa :D Maşallah iyi kar var sanada td yle oynamak düşüyo anlaşılan ;)
 
Katılım
11.02.2008
Mesajlar
5,288
Konum
Kütahya
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

Paylaşım için teşekkürler fatih bayağı bir iş yapmışsın bereketli olsun tavukların maşallahı var
 
Katılım
21.01.2011
Mesajlar
3,273
Konum
SAKARYA
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

gerçekten iyide kar yağmış ovanın manzarası ise süper td iyi çalışmış kar işinde paylaşımın için teşekkürler alk-*s
 
Katılım
01.02.2010
Mesajlar
5,121
Konum
Aksaray
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

Paylaşım için teşekkürler Fatih,Maşallah civcivler büyümüş,paylaşımda oldukça ayrıntılı ve güzel olmuş sizde baya kar varmış burada kar kalmadı hiç
 
Katılım
23.03.2011
Mesajlar
1,209
Konum
SİVAS
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

maşallah td ' ye iş çıkmış....
bereketli olsun
çok kar varmış, bizim buralara yakın....
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: TD80D ve TAVUKÇULUK

maşallah allah bol kazanç versin td iyi iş çıkarmış
çok güzel bir paylaşım eline sağlık
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt