Ts110a İle Pancar Tarlasına Matris Uygulaması.

Katılım
04.12.2007
Mesajlar
5,041
Yaş
42
Konum
lüleburgaz
Kolay gelsin.
Traktörün çok güzel güle güle kullan.
Yakıt ve performansı nasil tavsiye edermisin?
Mümkün olmuş olsa case maxxum serisi ile ikiside aynı hangisini tavsiye edersiniz?herhangi bir fark varmidir.
Bu traktörler motor ömürleri maksimum kaç saatleri zorlar sizce?
 
Katılım
17.11.2016
Mesajlar
868
Yaş
32
Konum
Eskişehir
Merdaneyi neden indirmediniz bi abimiz indirip pancar yerine bikat çekip hemen ekiyo buğdayı iyi oluyo
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,065
Konum
Ankara
Kolay gelsin.
Traktörün çok güzel güle güle kullan.
Yakıt ve performansı nasil tavsiye edermisin?
Mümkün olmuş olsa case maxxum serisi ile ikiside aynı hangisini tavsiye edersiniz?herhangi bir fark varmidir.
Bu traktörler motor ömürleri maksimum kaç saatleri zorlar sizce?
Sağolun Allahrazı olsun
Yakıtta performansta çok güzel yaklaşık 2haftadır çift sürüyorum 1600 devri geçmiyorum toprak yapısına göre 6ile 8km arasında gidiyo pulluk 6lı 13 numara. Yakıt 1.5__ 1.8 litre civarı. Bem diğerini bilmediğim için kıyaslama yapamıycam. Ben buyıl aldım şimdilik 400 saat kullandım ama 15binden falan bahsedenler var duyduğuma göre.
Masallah bereketli olsun. Şimdi mi ekecen yoksa baharın mi ekeceksin
Sağol abi ektik yerini
Merdaneyi neden indirmediniz bi abimiz indirip pancar yerine bikat çekip hemen ekiyo buğdayı iyi oluyo
Merdaneyi daha iyi batması için sırtına alıp 2.yi merdaneli çekiyoruz daha güzel oluyo.
Kolay gelsin maşallah mavise
Sağolun
Kolay gelsin Volkan. Haşmet' i biraz kasıyor kaldırınca. Bunda nasıl? :D
Sağol erkan bu hiç anlamıyor yaw akılkursak yok
 
Katılım
17.11.2016
Mesajlar
868
Yaş
32
Konum
Eskişehir
Sağolun Allahrazı olsun
Yakıtta performansta çok güzel yaklaşık 2haftadır çift sürüyorum 1600 devri geçmiyorum toprak yapısına göre 6ile 8km arasında gidiyo pulluk 6lı 13 numara. Yakıt 1.5__ 1.8 litre civarı. Bem diğerini bilmediğim için kıyaslama yapamıycam. Ben buyıl aldım şimdilik 400 saat kullandım ama 15binden falan bahsedenler var duyduğuma göre. Sağol abi ektik yeriniMerdaneyi daha iyi batması için sırtına alıp 2.yi merdaneli çekiyoruz daha güzel oluyo. SağolunSağol erkan bu hiç anlamıyor yaw akılkursak yok
Aynen iki kat daha iyi olur mazot harcama diye söledim :) :)
 
Katılım
14.04.2018
Mesajlar
301
Konum
Çorum
Kolay gelsin.Gobleyi verip bu ekipmanı almayı düşünüyorum tavsiye edermisin?
Birde bu yaylı matrisler goble kadar toprağa geçebiliyor mu?
 
Katılım
17.06.2018
Mesajlar
100
Yaş
50
Konum
aydın
Kolay gelsin.
Traktörün çok güzel güle güle kullan.
Yakıt ve performansı nasil tavsiye edermisin?
Mümkün olmuş olsa case maxxum serisi ile ikiside aynı hangisini tavsiye edersiniz?herhangi bir fark varmidir.
Bu traktörler motor ömürleri maksimum kaç saatleri zorlar sizce?
Bizde 2000 modeli var 16000 saate sıfır sıkıntı
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt