tt65 4wd vs ford5000


Ynt: tt65 4wd vs ford5000

cesur631 link=topic=66495.msg756691#msg756691 date=1373096428' Alıntı:
misal bizde t480 ile tt50 var her 2 sinide rolantide rampada seri 1 ile koysak yani ben denedım tt50 bayılıyor t480 de de biraz daha rahat çıkıyor
Aynı gazda yan yana ikiside birbiri ile tam olarak aynı mı gidiyor, az bile hız farkı olmadan? Çünkü çok az bile olsa yavaş giden bahsettiğin durumda daha az bayılır.
 
Ynt: tt65 4wd vs ford5000

senol_84 link=topic=66495.msg756689#msg756689 date=1373095374' Alıntı:
tecrübe ettiysen sen daha iyi bilirsin tabi .
ama mesela td 75 in td 80 den daha çekişli olduğunu, 3 silindirin 4 silindir kadar iş yapmadığını nh bayisindeki adam kendisi söylemişti bana
Ben bayilere güvenmiyorum ,daha doğrusu söylediklerini kayle bile almıyorum. Sormak lazım kaç dönüm tarla sürmüş, iki traktörü aynı pulluk ve römorkla deney mi yapmış. Bacak gibi atıp tutuyorlar. Lastikçiler şu model şöyle böyle falan filan.Lastikçiye soruyorum ADAC testini okudun mu diye, o ne diyor :) Hatta tamirciler bile çeki ve kullanım konusunda tarla tecrübeleri yok. motor tamir etmeyi bilirler, ona lafım yok.
 
Ynt: tt65 4wd vs ford5000

körsaban link=topic=66495.msg756688#msg756688 date=1373094651' Alıntı:
turbo etkisi yüksek ben 768 ve 8073 de kullanan biri olarak tt65 motor gücü olarak daha üstün bayir yukari vites yükseltebiliyorsun ama bu turbodan kaynaklı tabi cabuk toparlaniyor yani şöyle benzetirsek eskiden 6 silindir kullananlar yeni 4 silindir 100 hplik modellerin bayildigini söylüyor

steyrın rampa performansı ezelinden kötüdür zaten turboyla bi alakası yok :)
 
Ynt: tt65 4wd vs ford5000

senol_84 link=topic=66495.msg756689#msg756689 date=1373095374' Alıntı:
tecrübe ettiysen sen daha iyi bilirsin tabi .
ama mesela td 75 in td 80 den daha çekişli olduğunu, 3 silindirin 4 silindir kadar iş yapmadığını nh bayisindeki adam kendisi söylemişti bana
bence td75 degil 80-66 bile td80 kadar güçlü degil ortada mühendislik verileri var tork egrileri vs bi sürü veri var size bayi demis türk traktördeki mühendisler ise 1-2-3 yanma duzenin daha avantajli olduğunu israrla söylüyor söyleki eger ki 3 silindirli 3 litrelik 65 hp ve 4 silindir 3 litrelij 65 hp bir motoru kıyaslarsan esit torklari varsa ve ayni devirde max torka ulasiyorsa birinin diğerinden üstun oldugunu söylemek mümkün değil.şimdi yeni nesil 3 silindirlerdeki 1-2-3 yanma düzenin faydası kranka her pistonun 120 derecelik kuvvet uygulamasi sayesinde daha cabuk toparlanma ve tork uretme kabiliyeti sunmakta.eski 3 silndirlerde duzen 1,3-2 seklindeydi pistonun birisi tek kalmaktaydi 4 silindirde olay ise genelde 1.3-2.4 veya 1,4-2,3 180 er derecelik aciyla guc uygulanmakta.
 
Ynt: tt65 4wd vs ford5000

körsaban link=topic=66495.msg756703#msg756703 date=1373102263' Alıntı:
bence td75 degil 80-66 bile td80 kadar güçlü degil ortada mühendislik verileri var tork egrileri vs bi sürü veri var size bayi demis türk traktördeki mühendisler ise 1-2-3 yanma duzenin daha avantajli olduğunu israrla söylüyor söyleki eger ki 3 silindirli 3 litrelik 65 hp ve 4 silindir 3 litrelij 65 hp bir motoru kıyaslarsan esit torklari varsa ve ayni devirde max torka ulasiyorsa birinin diğerinden üstun oldugunu söylemek mümkün değil.şimdi yeni nesil 3 silindirlerdeki 1-2-3 yanma düzenin faydası kranka her pistonun 120 derecelik kuvvet uygulamasi sayesinde daha cabuk toparlanma ve tork uretme kabiliyeti sunmakta.eski 3 silndirlerde duzen 1,3-2 seklindeydi pistonun birisi tek kalmaktaydi 4 silindirde olay ise genelde 1.3-2.4 veya 1,4-2,3 180 er derecelik aciyla guc uygulanmakta.

bu dediğin 3 silindirlerdeki 1-2-3 yanma düzeni kaç modelden sonra ki hangi motorlarda var. mesela erkuntların ki nasıl, nh lerin ki nasıl
 
Ynt: tt65 4wd vs ford5000

senol_84 link=topic=66495.msg756736#msg756736 date=1373124108' Alıntı:
bu dediğin 3 silindirlerdeki 1-2-3 yanma düzeni kaç modelden sonra ki hangi motorlarda var. mesela erkuntların ki nasıl, nh lerin ki nasıl
yeni nesillerin tümü bu şekilde olması lazim fent gibi bir marka bile 100 hpye kadar olan bir cok modelinde sisu power 3.3 litre 3 silindir motor tercih ediyor.
 
Ynt: tt65 4wd vs ford5000

körsaban link=topic=66495.msg754744#msg754744 date=1372063596' Alıntı:
silindir olayini asmak lazim artik 110 -90 6 silindir di artik 110 luklar 4 piston teknik veriler önemli tt seri 1 e kadar çekiyor 4 13 u fakat hem zorluyor ama yinede son devri turbodan ötürü görüyor.
Silindir olayını kenara atamazsın şimdiki 110 bg lik herhangi 4 silindirli motorla bi 110 90 ı aynı pulluklarla tarlaya sok bakalım gör farkı yada diğer işlerde her türlü silindiri fazla olan avantajlıdır..
wood link=topic=66495.msg756700#msg756700 date=1373101013' Alıntı:
steyrın rampa performansı ezelinden kötüdür zaten turboyla bi alakası yok :)
steyrin rampa performansı kötü demişin vitesler yüksek geliyor dostum sen steyri düz yolda kullanmışın belli rampa yerlerde farkını ortaya koyuyor 8073 ler yavaş çıkar gene çıkar öteki motorlar gibi patiye sarmaz sarsada pehlivan çeki üst çeki kurtarır bazı motorların çekiyi kabine taksan gene çıkamaz rampaları rampa derken asfalttan bahsetmiyom toprak anız v.b ona göre yorum at motorun üstünde ustası oldumu performansta değişir..
 
Ynt: tt65 4wd vs ford5000

silindir fazla olursa motor ömrü uzun olur bayılmaz fazla sıkışmaz hararet olmaz.. tt65 kullanmadım ama ford 5000 i tarlada geçer hem 4x4 hem fortlar tarlada hantal adamlar 120 bg motorada aynı difransiyel koymuşlar 70 bg motorada 4x4 olmasa bile fordtan geri kalmaz 4x4 olunca rampalardada avantajı olur aşağı yukarı v.s.
 

Benzer Konular