PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Türkiye'nin En Büyük Yerlisi | Özellikleri ve Karşılaştırma
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1414773" data-attributes="member: 76199"><p>Elinize sağlık, güzel tanıtım olmuş.</p><p>Euro 5 motorun eski nesil motorlardan esneklik olarak farkları olacaktır.</p><p>Traktörlerin çeki gücü beygirleri ve kuvvetleri , kuyruk mili güçleri belirtilse güzel olurdu.</p><p>Örneğin Kubota M 7001 serisinde 130 hp lik modelde 100 hp , 150 hp lik modelde 120 hp, 170 hp lik modelde 140 hp kuyruk mili gücü bulunuyor.</p><p>M6 141 serisinde , 1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç , 2200 rpm motor max çalışma devri var.</p><p>Yazılım yapıldığında traktörün motor grafiği 1400 rpm max tork , 1500 rpm max güç tepesi , 2200 rpm devire doğru grafik yumuşayarak azalıyor.</p><p>Traktör aktif çalışma devirleri 1400-2200 rpm aralığına geliyor.</p><p>Ön kepçe çalışmasında 1500 rpm max güç tepesi olduğundan kepçe güçlü bir şekilde kullanılabiliyor.</p><p>JXC seriden farkı ,</p><p>1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç tepesi , 2600 rpm güç sonu devire sahipken , motor orta zamanlama kayıpları olan şekle çevirilmiştir.</p><p>Magnum seride de ek güç üretiminde max güç tepesi 1500 rpm devire alınmış.</p><p>Paket yükleme esnasında 1600 rpm devirde motor max gücü kullanılabildiğinden iç hidrolik pompalar tam performans çalışabiliyor.</p><p>TR6S, NH TSA seriden farkı sabit güç aralığı devirlerinin 600 rpm kadar olmasıdır. TSA serisinde 400 rpm sabit güç aralığı var.</p><p>Ford ve Fiat traktör dizaynının esintileri var,</p><p>Ford 1. en az yakıt noktası 1700 rpm,</p><p>Fiat 1. en az yakıt noktası 1500 rpm,</p><p>Ford 2. en az yakıt noktası 2100 rpm,</p><p>Fiat 2. en az yakıt bölgesi 1900-2300 rpm , 2200 rpm,</p><p>TR6S seride 1. en az yakıt noktası 1600 rpm,</p><p>2. en az yakıt noktası 1950 rpm , tork-güç eğrisi kesişim noktası.</p><p>Motor anma gücü bölgesinde eski nesil karakteristikten uzaklaşma görülüyor, eski sürücüleri adaptasyon konusunda zorlayabilir.</p><p>Sabit güç aralığı devir sonunun 2400 rpm olması daha hoş olabilirdi ve tork güç eğrisi kesişim noktası 2100 rpm devire konumlanabilirdi.</p><p>Motorun uzun stroklu tercih edilmesine bize göre çokta gerek olmaz, kısa stroklu tercih edilip motor anma gücünde en az yakıt bölgesi olacak şekilde de dizayn verilebilir.</p><p>Tarla çalışmalarında zor alanlarda otomatik şanzıman tarla viteslerini motor anma gücünde değiştirebilir ve en az yakıt bölgesinin ara devirlerde 1600-1900 rpm de olma zorunluluğu bulunmuyor.</p><p>Fiat-Ford-Steyr sürücüleri bu şekilde dizayna daha rahat adapte olabilir.</p><p>Farklı sorularınız varsa cevaplayabiliriz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1414773, member: 76199"] Elinize sağlık, güzel tanıtım olmuş. Euro 5 motorun eski nesil motorlardan esneklik olarak farkları olacaktır. Traktörlerin çeki gücü beygirleri ve kuvvetleri , kuyruk mili güçleri belirtilse güzel olurdu. Örneğin Kubota M 7001 serisinde 130 hp lik modelde 100 hp , 150 hp lik modelde 120 hp, 170 hp lik modelde 140 hp kuyruk mili gücü bulunuyor. M6 141 serisinde , 1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç , 2200 rpm motor max çalışma devri var. Yazılım yapıldığında traktörün motor grafiği 1400 rpm max tork , 1500 rpm max güç tepesi , 2200 rpm devire doğru grafik yumuşayarak azalıyor. Traktör aktif çalışma devirleri 1400-2200 rpm aralığına geliyor. Ön kepçe çalışmasında 1500 rpm max güç tepesi olduğundan kepçe güçlü bir şekilde kullanılabiliyor. JXC seriden farkı , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç tepesi , 2600 rpm güç sonu devire sahipken , motor orta zamanlama kayıpları olan şekle çevirilmiştir. Magnum seride de ek güç üretiminde max güç tepesi 1500 rpm devire alınmış. Paket yükleme esnasında 1600 rpm devirde motor max gücü kullanılabildiğinden iç hidrolik pompalar tam performans çalışabiliyor. TR6S, NH TSA seriden farkı sabit güç aralığı devirlerinin 600 rpm kadar olmasıdır. TSA serisinde 400 rpm sabit güç aralığı var. Ford ve Fiat traktör dizaynının esintileri var, Ford 1. en az yakıt noktası 1700 rpm, Fiat 1. en az yakıt noktası 1500 rpm, Ford 2. en az yakıt noktası 2100 rpm, Fiat 2. en az yakıt bölgesi 1900-2300 rpm , 2200 rpm, TR6S seride 1. en az yakıt noktası 1600 rpm, 2. en az yakıt noktası 1950 rpm , tork-güç eğrisi kesişim noktası. Motor anma gücü bölgesinde eski nesil karakteristikten uzaklaşma görülüyor, eski sürücüleri adaptasyon konusunda zorlayabilir. Sabit güç aralığı devir sonunun 2400 rpm olması daha hoş olabilirdi ve tork güç eğrisi kesişim noktası 2100 rpm devire konumlanabilirdi. Motorun uzun stroklu tercih edilmesine bize göre çokta gerek olmaz, kısa stroklu tercih edilip motor anma gücünde en az yakıt bölgesi olacak şekilde de dizayn verilebilir. Tarla çalışmalarında zor alanlarda otomatik şanzıman tarla viteslerini motor anma gücünde değiştirebilir ve en az yakıt bölgesinin ara devirlerde 1600-1900 rpm de olma zorunluluğu bulunmuyor. Fiat-Ford-Steyr sürücüleri bu şekilde dizayna daha rahat adapte olabilir. Farklı sorularınız varsa cevaplayabiliriz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Türkiye'nin En Büyük Yerlisi | Özellikleri ve Karşılaştırma
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt