• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

volkan barış nerdesiniz laa??

Katılım
29.05.2009
Mesajlar
428
Konum
sivas-yıldızeli

Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

kardas motor ufak alimallah ceker yatırır kıs günü kıralı
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,250
Konum
İstanbul
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

Güzel paylaşım Nail abi. Ankara maceraları kesmedi galiba. Drift ' e kaldığın yerden devam ediyorsun...:D Kral ' da iyi dönüyor. Yalnız ilk vidyoda daha motor harekete geçince acaba nasıl götürecek o römorku dedim. Nitekimde bayırda Kral biraz seni zorda bırakmış. Bayırda bayır yani...
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

keykubat link=topic=51275.msg518506#msg518506 date=1327323778' Alıntı:
Muhtar yol yorgunluğunu çıkarıyon galiba.
:) :)
alipasalierkan link=topic=51275.msg518847#msg518847 date=1327343049' Alıntı:
Güzel paylaşım Nail abi. Ankara maceraları kesmedi galiba. Drift ' e kaldığın yerden devam ediyorsun...:D Kral ' da iyi dönüyor. Yalnız ilk vidyoda daha motor harekete geçince acaba nasıl götürecek o römorku dedim. Nitekimde bayırda Kral biraz seni zorda bırakmış. Bayırda bayır yani...
Sağol Erkan. Ankara da yerimiz dardı motorlar büyük pek oynayamadık, hemem hemen hepsi gaza basınca 1 litre yakacak cinstendi. Geçen hafta o bayırı çıktık ama bu hafta ne oldu anlayamadım.:S
servetim link=topic=51275.msg518735#msg518735 date=1327338139' Alıntı:
kardas motor ufak alimallah ceker yatırır kıs günü kıralı
:(:( başka çare yok.
sinan1 link=topic=51275.msg518684#msg518684 date=1327334890' Alıntı:
nail abi kralla formülaya katılacak o yüzden ön hazırlık yapıyo zuha-*-s
vale link=topic=51275.msg518678#msg518678 date=1327333866' Alıntı:
nail abi baya atraksyonlu bir video olmuş ..krala baya eziyet etmişsin .herhalde değiştirmeyi kafaya koydun
motorcu link=topic=51275.msg518664#msg518664 date=1327333014' Alıntı:
Güzel paylaşım Nail abi.Helal olsun kralı konuşturuyon valla... :D
enter link=topic=51275.msg518648#msg518648 date=1327332202' Alıntı:
eline sağlık nail abi güzel videolar olmuş karda traktörlerin hiç şansı yok hele yük çekerken geri kaçmasıda cabası oluyo bayırda bayırmış yani drift harika olmuş trakkulübün drif kralı *098*- *098*-

zuha-*-s ;D zuha-*-s
Sağolun teşekürler. elimizden geldiğince.
trapper link=topic=51275.msg518634#msg518634 date=1327331050' Alıntı:
kıralın neyine güvenipte 4 tekerliyle o rampaya vuruyorsun mazallah olmadık olmaz dirift te güzel olmuş nail ustam
başka güvenecek motor yok beyaw, bunun altı 480 fiat ve 240 s ler var onlarda bu soğukta çalışmaz zaten.:)
cubuklu06 link=topic=51275.msg518641#msg518641 date=1327331585' Alıntı:
o saçların neden ağardığını şimdi daha iyi anladm :) nail abi valla süper videolar..bende hayvan gübresi çekecem ama motorun gideceği yerde 1 mt den fazla kürtün var orayı nasıl geçerim bilemiyom :D
:D Yardır 266 Gold ile aşar gider kürtün falan dinlemez o.:D
anayurtlu link=topic=51275.msg518620#msg518620 date=1327330199' Alıntı:
Nail abi bizim yapamadığımızı yapmıssın :D burda kar falan yok yav
anayurtlu 3105d link=topic=51275.msg518524#msg518524 date=1327324871' Alıntı:
nail abi römorku çıkaramayınca hırpalamışsın kralı ;D kanımızı kaynatıyon yaw atma böyle videolar :D barışşş köyde kar varmı hacım :D
Laaa nerdesiniz, insan bi yardıma gelir.:D
Tokmakcı link=topic=51275.msg518539#msg518539 date=1327325518' Alıntı:
bizim burda da kar var kanımı kaynattın nail abi babam çalıştırıp götürmüş kral :D varol sen
Cihan_özece link=topic=51275.msg518545#msg518545 date=1327325762' Alıntı:
gençlik başa bela işte.adamın kanı kaynıyor ;D
iyi çekim yapmış ilhan bey alk-*s
Siz bana uymayın yeter.:)
ertac sahın link=topic=51275.msg518529#msg518529 date=1327324953' Alıntı:
nail abı ılhan da RTC TARIM a rakıp oldu ıyı cekım yapıyor :D ılkınde uzun dorse tır soforu gıbı mukemmel kurtardın :D ıkıncıde kral ısyanda etse b.k arabası yenı kral oldu zuha-*-s zuha-*-s zuha-*-s
İlhandan değil o birader telefon kaliteli çekiyo çocuk ne yapsın.:D:D
Yalnız 3. denemede kurtaramadık, 2. denemede aynı manevra ile yırttıkta onun videosunu kalabalık yapmasın diye atmadım.
Bu arada yorumlarınız için teşekkürler, dünden beri klavye arızalı olduğu için yazamıyorum, bu akşamda bozüyükten yazdım size. İnşallah yarın akşam bol bol yazarız.
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

Dqn link=topic=51275.msg518507#msg518507 date=1327323843' Alıntı:
Eline sağlık nail aga. Kim çıkardı seni ordan :) Drift videolarıda güzel.
Boşaltıp çıktık remorku.:)
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

XxXEsinti66 link=topic=51275.msg518517#msg518517 date=1327324392' Alıntı:
mf bilen adam başka oluyor yavv abi o degil de o ince tekerler olmamış şimdi kalmazdın oralrda
Teker en büyük derdim Fatih.:)
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

Ağır Abi link=topic=51275.msg518523#msg518523 date=1327324821' Alıntı:
Drifte yaş sınırı var olduğunu sanıyordum demekki yokmuş :)
Yaşı yok muhtar riski var, birde maliyeti. :)
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

harbi şöförsün nail abi :D alk-*s güçç*-* cesaret ister o rampaya 4 teker romorkla vurmak. drift te örnek olmuş diğer diriftçi arkadaşlara şety*-* :D
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,004
Konum
Ankara
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

gelelim abi ayıpettin barışş antifirz takviyesi vap kütahyaya gidiyoz :D
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

anayurtlu 3105d link=topic=51275.msg519149#msg519149 date=1327360039' Alıntı:
gelelim abi ayıpettin barışş antifirz takviyesi vap kütahyaya gidiyoz :D
geçerken beni de alın bari :D tümocanın kabine bile 4 kişi bindiler 3 kişi sığarız 105e :D
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,004
Konum
Ankara
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

Çağrı link=topic=51275.msg519151#msg519151 date=1327360165' Alıntı:
geçerken beni de alın bari :D tümocanın kabine bile 4 kişi bindiler 3 kişi sığarız 105e :D
tamam çağrı sıkı giyin üzerini :D saatte ortalama 30km yapsak kaç km kütahya mahmudiye :S :D
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

anayurtlu 3105d link=topic=51275.msg519152#msg519152 date=1327360381' Alıntı:
tamam çağrı sıkı giyin üzerini :D saatte ortalama 30km yapsak kaç km kütahya mahmudiye :S :D
350 vardır heralde yolda kalanları çeke çeke gideriz siz iyi bir de halat alın yolumuzu bulalım mazot paramız çıksın :D
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

rocky link=topic=51275.msg519148#msg519148 date=1327359681' Alıntı:
harbi şöförsün nail abi :D alk-*s güçç*-* cesaret ister o rampaya 4 teker romorkla vurmak. drift te örnek olmuş diğer diriftçi arkadaşlara şety*-* :D
yok beyaw nerdeee, yeni öğreniyoz bu işleri..:D
anayurtlu 3105d link=topic=51275.msg519149#msg519149 date=1327360039' Alıntı:
gelelim abi ayıpettin barışş antifirz takviyesi vap kütahyaya gidiyoz :D
bekliyorum sizi, driftin anayurdu mahmudiye köyüne.:D
Çağrı link=topic=51275.msg519151#msg519151 date=1327360165' Alıntı:
geçerken beni de alın bari :D tümocanın kabine bile 4 kişi bindiler 3 kişi sığarız 105e :D
Takıl sen bunlara Çağrı, memleket görün, Cihan biladeri de bekliyorum kar görsün hemde, bi yuvarlarız. ;D zuha-*-s
Yaw.. ordan hep çıkıyordum, nasıl oldu bende anlayamadım 3. denemede yola koymadık kralı.
Nereden bindim o Tümocanlara, unutmuşum kralın huyunu suyunu.:S
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

nailyetek link=topic=51275.msg519154#msg519154 date=1327360490' Alıntı:
yok beyaw nerdeee, yeni öğreniyoz bu işleri..:Dbekliyorum sizi, driftin anayurdu mahmudiye köyüne.:DTakıl sen bunlara Çağrı, memleket görün, Cihan biladeri de bekliyorum kar görsün hemde, bi yuvarlarız. ;D zuha-*-s
Yaw.. ordan hep çıkıyordum, nasıl oldu bende anlayamadım 3. denemede yola koymadık kralı.
Nereden bindim o Tümocanlara, unutmuşum kralın huyunu suyunu.:S
senin akıl 105e gitti heralde abi, alır gider diye düşündün :D
 
Katılım
14.12.2008
Mesajlar
6,954
Konum
İzmir
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

anayurtlu 3105d link=topic=51275.msg519152#msg519152 date=1327360381' Alıntı:
tamam çağrı sıkı giyin üzerini :D saatte ortalama 30km yapsak kaç km kütahya mahmudiye :S :D
anayurt- mahmudiye 289 km :)
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

JOSEPH link=topic=51275.msg519155#msg519155 date=1327360621' Alıntı:
Yinede Helal oslun 265 e
:) :)
Çağrı link=topic=51275.msg519156#msg519156 date=1327360637' Alıntı:
senin akıl 105e gitti heralde abi, alır gider diye düşündün :D
' Kargaya yavrusu şahan görünürmüş.:D ' o hesap oldu bizimkisi.
Cihan_özece link=topic=51275.msg519158#msg519158 date=1327360722' Alıntı:
anayurt- mahmudiye 289 km :)
8 saatte iner 105, arada boşada atarlar 80 i görür ibresi.:D
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,004
Konum
Ankara
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

şöle böle 15 saati bulur bizm gelmemz :D çağrının dediğigibi kar zedeleri çekeriz anca gelirz 15 saate :D
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

gökoğlu ' na soraydık, krala chip tuning takılırmı diye.:S az daha güçlü olsa o rampyı çıkacak gibi.
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: volkan barış nerdesiniz laa??

nailyetek link=topic=51275.msg519163#msg519163 date=1327361180' Alıntı:
gökoğlu ' na soraydık, krala chip tuning takılırmı diye.:S az daha güçlü olsa o rampyı çıkacak gibi.
:D

anayurtlu 3105d link=topic=51275.msg519162#msg519162 date=1327361122' Alıntı:
şöle böle 15 saati bulur bizm gelmemz :D çağrının dediğigibi kar zedeleri çekeriz anca gelirz 15 saate :D
tamam anayurttan çıkarken çaldırın beni konya yolunda buluşuruz :D
 


Üst Alt