Fotoğrafları hoş duruyor t6 ile aynı kabin konsol oda güzel oturmuş en önemlisi motoru geri 4.5 litreye çevirmeleri olmuş ilk electro command modelinde 3.4 litre fpt motor kullanmışlardı şanzıman tr6 şanzımanı 16-16 vitesli motorun ağırlığı 5 ton zaten yanlış hatırlamıyorsam böyle bir traktöre ufak hacimli bir motor koymak ne kadar sağlıklı düz arazilerde güzel performans sergiler belki ama dağlık arazilerde kesilir gibi geliyor bana zaten motorun lastikleri de ufak ufak hiç 115 hp motor gibi durmuyordu e.c versiyonu bu model güzel tam kalıbına uygun olmuş inşallah ülkemize de gelir
Talep olduktan sonra gelmemesi münkün değil. İnşllah ülkemizde de şu kur açığı kapanır da başta biz çiftçiler olmak üzere bi rahat ederiz ama sanmıyorum. Ayrıca pek New holland cı değilimdir ama bu yeni T5 benimde çok hoşuma gitti.
Bu modeli ülkemizde yakın zamanda zor görürüz. İlk T5 serisi 2011 yılında AgriTechnica' da tanıtıldı. Onun üzerine bu 3cü kasa oluyor. Ama biz hala ilk kasaları TR5 olarak piyasada görüyoruz. Yani bu traktörü piyasada görmek zaman alır. Bu gidişle zaten ithal Nh pek göremeyiz gibi geliyor. Daha çok TR serileri gibi tedavülden kalkan serileri görürüz. İkinci jenerasyon kasayı belki yeni TR5 diye ülkemizde satabilirler. Ama bu son kasalar zor....