Yeniden Erkunt'la Devam Haşmet 110


9115 phantom v erkuntu karşılaştırınca farkları neler.9115 verilen paraya değer mi yoksa 110 lüks mü
Bunların içinden en karekteristik makina phantom tamam bazen yetmiyor bazen diğerlerinin gördüğü işi görmüyor ama mihenk taşı adete ille de phantom. Misal köydeki tek phantom bu kim traktör alsa yeni eski önce phantom kadar gidiyor mu diye kıyaslanır. Hakikaten özellikle pullukta çok canlı bir makina. Erkunt ile tümosan arasından ben erkuntu seçerim. Hem daha sempatik hem daha konforlu hem daha kullanışlı yerli de en iyisi bence. Hatta son zamanlarda ithal diye satılan bir takım makinelerde bile iyi. Erkunt 100 lüğe 4 lü tümoya 5 li yaylı takıyorduk hemrn hemen aynı gidiyordu erkunt bazen daha seri oluyordu yakıtı biraz daha azdı. Ama tümosan da çekişli makina yakıtı ideal kullanımı rahatsız hidrolik kontrolleri kötü. Tümosan da en çok konuşulan konu arıza hususu şu an 600 saatte bir arızası olmadı ama niyeyse bana güven vermiyor inşallah böyle devam eder diyelim.
 
Bunların içinden en karekteristik makina phantom tamam bazen yetmiyor bazen diğerlerinin gördüğü işi görmüyor ama mihenk taşı adete ille de phantom. Misal köydeki tek phantom bu kim traktör alsa yeni eski önce phantom kadar gidiyor mu diye kıyaslanır. Hakikaten özellikle pullukta çok canlı bir makina. Erkunt ile tümosan arasından ben erkuntu seçerim. Hem daha sempatik hem daha konforlu hem daha kullanışlı yerli de en iyisi bence. Hatta son zamanlarda ithal diye satılan bir takım makinelerde bile iyi. Erkunt 100 lüğe 4 lü tümoya 5 li yaylı takıyorduk hemrn hemen aynı gidiyordu erkunt bazen daha seri oluyordu yakıtı biraz daha azdı. Ama tümosan da çekişli makina yakıtı ideal kullanımı rahatsız hidrolik kontrolleri kötü. Tümosan da en çok konuşulan konu arıza hususu şu an 600 saatte bir arızası olmadı ama niyeyse bana güven vermiyor inşallah böyle devam eder diyelim.

Haşmet gerçekten haşmetli.Arka görüntüsü Caterpillar gibi.Bazı avrupalardan iyidir diyorsanız öyledir.Özellikle motoru bir yerden,şanzımanı,ön dingili,hidroliği ayrı yerden tiplere göre. 100 HP traktörün orta kol dayanma yeri (pulluk dirençle karşılaşınca hidroliği kaldırma mekanizması) 40 yıllık 480 Fiat gibi U şeklinde bükülmüş demir. Aktarma organlarına da açıp baksan içinden belki de Akcan Dişlinin parçaları çıkar.Bize de dünyanın 'yıllık yürütme maliyeti' ile avrupa diye pazarlarlar.

 

Benzer Konular