New Holland TD80D üç silindirli olduğunu unutup dört silindirli performansı sergiliyor. Arkasındaki 5'li Ünlü pulluğu adeta sallıyor. Sizin düşünceleriniz neler?
Onno usta efsane yawMaşallah,
MF 4700 serisi piyasadaki 3 silindirli teknolojik bir motor olarak görülebilir.Maşallah,
Teşekkür ederim. Hocam bakalim bunlari ne kadar daha bakacagiz ,konusacagiz.MF 4700 serisi piyasadaki 3 silindirli teknolojik bir motor olarak görülebilir.
MF 4709 , nominal 90 hp , 357 n.m.
NH TD90 , 88 hp, 360 n.m.
MF 398 , 95 hp , 375 n.m.
Motor grafiği eski serilere benzemediği ve motor yük dengeleme devir konumlarında farklılık olduğu için operatörlük olarak değişecektir.
Tork eğrisinin şekli yarım yay şeklinde , güç eğrisinde 300 rpm gibi sabit güç arlığı mevcuttur.
En az yakıt bölgesi 1700-1900 rpm devire konumlanmış, tork azalış eğrisi çabuk düşen stabil çalışmalıya yakın dizayn verilmiş.
Ön kepçe ile çalışırken motor kendini hemen en az yakıt bölgesi içine alarak 1500 rpm devirlere sıkışıyor, rampa araziye girdiğimizde bir Fiat 640 gibi rampa yukarı gaz yiyerek vites yükseltebilme imkanı sunmuyor.
Motor dizaynı istenirse eski modellerden çeki gücü olarak bir tık üstte olacak şekilde konumlama yapılabilir.
MF 5430 , 92 hp, 393 n.m. tork, %38 tork yedeği bulunuyor.
4 silindir olduğundan değil motor dizaynının farklı yapıldığından çeki gücü konusunda iyidir.
Td80 83 hp 320 nm die biliyorumTD80 D nin ilk modelleri 80 hp, 272 n.m.
NH 8066S , 80 hp, 280 N.m. (DIN normu)
Çeki gücü olarak düşük kalacaktır, üst çeki gücünde model sunmamakla dizayn hatası yapmışlar.