3 Silindirli Olduğuna Kim İnanır?

TD80 D nin ilk modelleri 80 hp, 272 n.m.
NH 8066S , 80 hp, 280 N.m. (DIN normu)
Çeki gücü olarak düşük kalacaktır, üst çeki gücünde model sunmamakla dizayn hatası yapmışlar.
 
Maşallah,
 

Resimler ve ekler

  • Screenshot_20210425-171236_Photos.jpg
    Screenshot_20210425-171236_Photos.jpg
    108.7 KB · Görüntüleme: 98
MF 4700 serisi piyasadaki 3 silindirli teknolojik bir motor olarak görülebilir.
MF 4709 , nominal 90 hp , 357 n.m.
NH TD90 , 88 hp, 360 n.m.
MF 398 , 95 hp , 375 n.m.
Motor grafiği eski serilere benzemediği ve motor yük dengeleme devir konumlarında farklılık olduğu için operatörlük olarak değişecektir.
Tork eğrisinin şekli yarım yay şeklinde , güç eğrisinde 300 rpm gibi sabit güç arlığı mevcuttur.
En az yakıt bölgesi 1700-1900 rpm devire konumlanmış, tork azalış eğrisi çabuk düşen stabil çalışmalıya yakın dizayn verilmiş.
Ön kepçe ile çalışırken motor kendini hemen en az yakıt bölgesi içine alarak 1500 rpm devirlere sıkışıyor, rampa araziye girdiğimizde bir Fiat 640 gibi rampa yukarı gaz yiyerek vites yükseltebilme imkanı sunmuyor.
Motor dizaynı istenirse eski modellerden çeki gücü olarak bir tık üstte olacak şekilde konumlama yapılabilir.
MF 5430 , 92 hp, 393 n.m. tork, %38 tork yedeği bulunuyor.
4 silindir olduğundan değil motor dizaynının farklı yapıldığından çeki gücü konusunda iyidir.
 
MF 4700 serisi piyasadaki 3 silindirli teknolojik bir motor olarak görülebilir.
MF 4709 , nominal 90 hp , 357 n.m.
NH TD90 , 88 hp, 360 n.m.
MF 398 , 95 hp , 375 n.m.
Motor grafiği eski serilere benzemediği ve motor yük dengeleme devir konumlarında farklılık olduğu için operatörlük olarak değişecektir.
Tork eğrisinin şekli yarım yay şeklinde , güç eğrisinde 300 rpm gibi sabit güç arlığı mevcuttur.
En az yakıt bölgesi 1700-1900 rpm devire konumlanmış, tork azalış eğrisi çabuk düşen stabil çalışmalıya yakın dizayn verilmiş.
Ön kepçe ile çalışırken motor kendini hemen en az yakıt bölgesi içine alarak 1500 rpm devirlere sıkışıyor, rampa araziye girdiğimizde bir Fiat 640 gibi rampa yukarı gaz yiyerek vites yükseltebilme imkanı sunmuyor.
Motor dizaynı istenirse eski modellerden çeki gücü olarak bir tık üstte olacak şekilde konumlama yapılabilir.
MF 5430 , 92 hp, 393 n.m. tork, %38 tork yedeği bulunuyor.
4 silindir olduğundan değil motor dizaynının farklı yapıldığından çeki gücü konusunda iyidir.
Teşekkür ederim. Hocam bakalim bunlari ne kadar daha bakacagiz ,konusacagiz.
,elektrikli gelince başka konular yorumlar yapilacaktir. Renkli ve değişim
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt