480-s8 Türk Fıatı

Traktörün gücü azalır ama 50 hp 30 hp ye düşmez. 48 hp olur misal. Ağır işlerde yakıtı arttirir. Pompaya enjektöre zarar vermez, fakat kurum yapar, kurum zaten dizel motorun en kötü handikapıdır. Soğuk havalarda çaliştirma daha zor olur. Tek olumlu tarafı hafif islerde, yolda bos git gelde tüketim düsebilir ama yağın fiyatı mazotun iki üç katı, onun yerine 2 litre mazot al. Mazot zaten çok ince bi yağdır, gerek yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aygün 10
480 daha az yakar, işlerini 1500 devir/dakika civarında yaparsanız az yakıp kuvvetten düşüş yaşamassiniz.Zaten Euro dizel yakıtlar çevreye dolayisiyla insan sagligina daha az zarar veriyor,eski yakıtlara göre daha çok güç veriyor ve; cekiyor
 
Ne gerek var yag karistirmaya? Motor yaginin kukurt orani cok yuksektir ve basinc altinda sulfurik asite donusur. Hem motoruna hem de cevreye zarar veriyorsun. Memlekette yuksek kukurt oranli kirsal motorin yasaklandi sen cebinden ek para vererek mazotu yuksek kukurtlu hale getiryorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: keltaşlı

euro dizel kullanıyorsan 3 4 depoda kullan bence ama on numara veya 10 -40 motor yağı olabilir yağ enjektörleri temizler ama çok fazla koyma yakıt kalınlaşacağı için pompaya zarar verebilirsin bu arada 480 lerin kralı s8 dir
 
Tercih tamamen senin. Yağın enjektörleri temizlediği şehir efsanesidir. Yüksek kükürtlü mazotun sülfirik asit etkisiyle pistonları erittiği ise gözle görülür bir gerçektir. Commonrail enjeksiyon sistemine sahip bir aracın yakıtına motor yağı katarsan neler olacağını görürsün.

Yıllar sonra memlekette temiz mazot üretilir olmuşken o mazotu motor yağıyla kirletmeyin.
 

Benzer Konular