Askı kollarındaki lama

Ben goble ve kazayağı çekerken lamaları dikerim. Kazayağı geniş olduğu için, pulluk çizisine girince, taşa çıkınca vs bir tarafın şaseye kadar saplanıp diğer tarafın da havaya kalkması durumu olabiliyor. Lamalar dik olduğu zaman motor ne yaparsa yapsın kazayağı düz kalıyor. Hem bacakları korumuş hem de sürüm derinliğini stabil tutmuş oluyoruz. Goble de aynı şekilde, makina taşın üstüne çıktığında lamalar dik olduğu zaman üstünden atlayıp devam edebiliyor, yatay olsalardı durmak, hidroliği kaldırıp taşı geçmek gerekecekti. Pullukta da kullananlar var ama hassasiyetin çalışmasına etki edeceğinden tavsiye etmem.
 
  • Beğen
Tepkiler: kazanliii
Ben goble ve kazayağı çekerken lamaları dikerim. Kazayağı geniş olduğu için, pulluk çizisine girince, taşa çıkınca vs bir tarafın şaseye kadar saplanıp diğer tarafın da havaya kalkması durumu olabiliyor. Lamalar dik olduğu zaman motor ne yaparsa yapsın kazayağı düz kalıyor. Hem bacakları korumuş hem de sürüm derinliğini stabil tutmuş oluyoruz. Goble de aynı şekilde, makina taşın üstüne çıktığında lamalar dik olduğu zaman üstünden atlayıp devam edebiliyor, yatay olsalardı durmak, hidroliği kaldırıp taşı geçmek gerekecekti. Pullukta da kullananlar var ama hassasiyetin çalışmasına etki edeceğinden tavsiye etmem.
Aynen pullukta dikine olursa hassasiyeti engeller diye düşündüm bende tabi ne kadar dogru bilmiyorum
 
Pullukda yatay olmalı. Yani kilit vazifesi görmesi lazım. Hassasiyeti etkileyebilir. Zaten pulluk da sert yerde batmayabilir.
Ben ilkbahar kilitleri açarım öyle kullanırım.
Pancar kepcesi takacağım zaman kapatırım
Bizim arazide çok dik yerler var pullukta Lamayı dikine almak daha iyi gibi bence çünkü traktor birden dalıyor kesiliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Emraherdogan06

Benzer Konular