CASE JXC SERİLERİNDE ÇIKAN FABRİKASYON HATALAR.


Kabin içinde tavan kısmından bir civata gevşeyip düştü galiba arada ki tavan plastiÄ£inin parçası olabilir tarlada tangırtı oluyor.traktör kaporta sondaki büyük yazı CASE amblemleri sa taraftaki açılmaya başladı.bunları servise belirttim yardımcı olacaklarını belirttiler.ayrıca direksiyon daki sıkışma devam ediyor.önümüzdeki Kasım sonu danfoz denen parça değişecek. Garantiden.
 
2019-2020 olanlarında hala problemler çıkıyor mu?
Benim gördüğüm kadarı ile traktör de 3 tane kayda değer sorun var. 1. debriyaj sorunu. 2. hidrolik kapasite sorunu var. Bu iki arızadan dolayı kullanıcılar çok şikayetçi. 3. Arıza nadir görülüyor.
2. Arıza ile ilgili olarak Hidrolik te fazla ağır ekipman kullanılmayacak ise sorun olmaz. Fakat kıyaslama acisindan 4 lu 12 pullukta hortum vs patlatan traktor örnekleri var. Tahmini max 800.ile.900.kg.
Debriyaj sorununa gelince debriyaj teli veya tele baglanti yapılan demir kopuyor. Bunlar basit arıza belki ama yeri ve zamanı belli olmayınca yolda veya tarlada kalabilirsiniz.
Bu sebeplerden belli bir süre sonra debriyaj baskı balata değiştirmek zorunda kalınabilir. 1700 ile 2000 saat arasında debriyaj baskı balata değişimi yapılan traktörleri biliyoruz.
Power shuttle versiyonu varmı bilmiyorum eğer var ise debriyaj sonu azalmış olabilir.

3. Kalorifer sıcak ve soğuk ayar vanası. Tamir için kendi yöntemlerini geliştiren arkadaşlar var. Yada yeni parça ile sorun giderilebilir. Parça fiyatı 500 TL civarında.
Benim bildiğim kullanıcı arkadaşlardan duyduğum arızalar bunlar eş değer traktör ile karşılaştırıp değerlendirme yapılarak karar verilebilir. Selamlar
 
Benim gördüğüm kadarı ile traktör de 3 tane kayda değer sorun var. 1. debriyaj sorunu. 2. hidrolik kapasite sorunu var. Bu iki arızadan dolayı kullanıcılar çok şikayetçi. 3. Arıza nadir görülüyor.
2. Arıza ile ilgili olarak Hidrolik te fazla ağır ekipman kullanılmayacak ise sorun olmaz. Fakat kıyaslama acisindan 4 lu 12 pullukta hortum vs patlatan traktor örnekleri var. Tahmini max 800.ile.900.kg.
Debriyaj sorununa gelince debriyaj teli veya tele baglanti yapılan demir kopuyor. Bunlar basit arıza belki ama yeri ve zamanı belli olmayınca yolda veya tarlada kalabilirsiniz.
Bu sebeplerden belli bir süre sonra debriyaj baskı balata değiştirmek zorunda kalınabilir. 1700 ile 2000 saat arasında debriyaj baskı balata değişimi yapılan traktörleri biliyoruz.
Power shuttle versiyonu varmı bilmiyorum eğer var ise debriyaj sonu azalmış olabilir.

3. Kalorifer sıcak ve soğuk ayar vanası. Tamir için kendi yöntemlerini geliştiren arkadaşlar var. Yada yeni parça ile sorun giderilebilir. Parça fiyatı 500 TL civarında.
Benim bildiğim kullanıcı arkadaşlardan duyduğum arızalar bunlar eş değer traktör ile karşılaştırıp değerlendirme yapılarak karar verilebilir. Selamlar
Power shuttle olanlarda daha doğrusu debreyajsiz shuttle olanlarda debriyaj sorunu hala devam ediyor mu?
Birde hidrolik kaldırma kapasitesi 3500 civarı galiba.ona rağmen 800-900 kg pulluk kaldırırken nasıl arıza yapıyor ki?
 
Debriyaj teli düzenli bakım ister , pas yapma durumunda balata değişikliği gerekebilir, her 500 saatte debriyaj boşluk ayarı kontrol edilmelidir.
2015 model ve üzerinde ek piston kullanmıyoruz , kapasite iyileştirilmiştir , fabrika mühendisinden edinilmiş bilgidir.
Klima vanası fazla kurcalanırsa bozulabiliyor.
Zıplama; traktör hafif ön kepçede 500 kg paket taşıyacak gibi dizayn edildiğinden ön kepçe aparatlı kullanım gerekiyor.
Balon lastik kullanımı zıplamayı biraz azaltacaktır.
Hassasiyet kuru zeminde zil gibi çalacak şekilde güzel ayar yapılırsa 4 12" pullukla işçilik rahattır.
Hassasiyet yayı kırılırsa değiştirmek ister.
Mazot pompası ayarı gerekiyor , motor max devri 2800 rpm açılmalıdır.
İki tekerli damperli römorkla 5 ton yükle 30 km/h hızda vuruntu , balans olabiliyor , 30 km/h hız üzerinde yükle yolda gidilmiyor , 4. vites 2000 rpm motor devrinden sonra sarsıntı yapıyor.
Ekipman taşımada hidroliklerin yaylanma özelliği bulunmuyor.
Soğukta çalışma performansı gayet güzel , toz yalıtımı da gayet güzeldir.
Ynt: CASE JXC SERİLERİNDE ÇIKAN FABRİKASYON HATALAR.
o zaman her ikisi de yeniydi tam depo ile girdiler tarlaya iş bitiminde deutz caseye yaklaşık çeyrek depo fark atmıştı. .
Same Argon 3^75 , 72 hp, 265 n.m.
Case JX 75 C , 75,8 hp, 309 n.m.
Bebek motorların iş yapışı farklı olacaktır.
Mısır arazisinde alt açıklık az olan traktör derin çift sürebilme kabiliyeti yeterli olmuyor.
 
Benim gördüğüm kadarı ile traktör de 3 tane kayda değer sorun var. 1. debriyaj sorunu. 2. hidrolik kapasite sorunu var. Bu iki arızadan dolayı kullanıcılar çok şikayetçi. 3. Arıza nadir görülüyor.
2. Arıza ile ilgili olarak Hidrolik te fazla ağır ekipman kullanılmayacak ise sorun olmaz. Fakat kıyaslama acisindan 4 lu 12 pullukta hortum vs patlatan traktor örnekleri var. Tahmini max 800.ile.900.kg.
Debriyaj sorununa gelince debriyaj teli veya tele baglanti yapılan demir kopuyor. Bunlar basit arıza belki ama yeri ve zamanı belli olmayınca yolda veya tarlada kalabilirsiniz.
Bu sebeplerden belli bir süre sonra debriyaj baskı balata değiştirmek zorunda kalınabilir. 1700 ile 2000 saat arasında debriyaj baskı balata değişimi yapılan traktörleri biliyoruz.
Power shuttle versiyonu varmı bilmiyorum eğer var ise debriyaj sonu azalmış olabilir.

3. Kalorifer sıcak ve soğuk ayar vanası. Tamir için kendi yöntemlerini geliştiren arkadaşlar var. Yada yeni parça ile sorun giderilebilir. Parça fiyatı 500 TL civarında.
Benim bildiğim kullanıcı arkadaşlardan duyduğum arızalar bunlar eş değer traktör ile karşılaştırıp değerlendirme yapılarak karar verilebilir. Selamlar
Sıcak soğuk vanası bende de sorun. Taktiği olan arkadaşlardan yardım bekliyorum 🖐️Ayrıca hidrolik için ek pistonsuz modellere sonradan takılıyor işçilikle beraber bin lira civarı.
 
Power shuttle olanlarda daha doğrusu debreyajsiz shuttle olanlarda debriyaj sorunu hala devam ediyor mu?
Birde hidrolik kaldırma kapasitesi 3500 civarı galiba.ona rağmen 800-900 kg pulluk kaldırırken nasıl arıza yapıyor ki?
Ek piston olmadan 2150 ek piston ile 3 ton civarında kaldırma kapasitesi var. Ağır ekipman olursa hidrolik kapağı çatlatır döküm kaynak pek tutmaz işçilik ile beraber 5/6 bin lira masraf açar
 
Kabinin tavanına örümcekler yuvalandı.
Arka ve ön çalışma lambalarının olduğu yerlere ağ geriyorlar.
Sigorta kutusundan gelen kablo sarkmış, el freninin boşluğunda sıkıştı.
Kuyruk mili kolu boşluk yapıp yerinden çıktı, bağlantılarının kontrol edilmesini tavsiye ederim.
Su soğutma sisteminin borularının kelepçe sıkılıklarını kontrol ediniz.
Komşumuz başka bir traktörde su devir daim parçasının eskimesinden dolayı devir daimin dibinden su kaçağı yaptı.
Soğutma suyu yarım kullanıldığından traktör hararet yaptı ve conta yaktı, gitti 100 euro.
 
Herkese merhaba.sizlere bir sorum olacak.bizde de 75 c var 2020 model.traktor son 2 aydır özellik uzun yoldan gelince ya da çok çalışınca motor sesinden hariç bir vinlama sesine benzer ses yapmaya başladı.biraz daha açıklamak gerekirse hani yağ pompalarında yağ basıncı az olunca bir vinnnn diye ses yapar ya ona çok benziyor.dun bunu yetkili servise bildirdim sesi dinlettim ama sesin yağ borularındaki basınçtan Kaynaklandigini ve normal olduğunu söyledi.halbuki bu ses daha önce yoktu.eger aynı traktör u kullanan varsa ya da bu durum hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniZ?
 

Herkese merhaba.sizlere bir sorum olacak.bizde de 75 c var 2020 model.traktor son 2 aydır özellik uzun yoldan gelince ya da çok çalışınca motor sesinden hariç bir vinlama sesine benzer ses yapmaya başladı.biraz daha açıklamak gerekirse hani yağ pompalarında yağ basıncı az olunca bir vinnnn diye ses yapar ya ona çok benziyor.dun bunu yetkili servise bildirdim sesi dinlettim ama sesin yağ borularındaki basınçtan Kaynaklandigini ve normal olduğunu söyledi.halbuki bu ses daha önce yoktu.eger aynı traktör u kullanan varsa ya da bu durum hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniZ?
Hidrolik yağ filtresi değişmemişse filtre şişmiş olabilir.
Direksiyonda sıkılaşma hareketleri görülür.
Traktördeki farklı sesler ;
1000-1300 rpm devirlerde homurdama sesi ,
4. viteste (takviye ve seri kademede) tok bir çalışma sesi ,
Klima motoru çalıştığı zaman farklı ses verir.
2700 rpm devirde çalışma sesi farkı var.
Şanzıman yağ basıncının ölçülmesinde de fayda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: ozersin85

Benzer Konular