case jxc serilerinde olmasini istediginiz donanimsal ozellikler

Az önce fabrikayı gezdik.yoğun ısrarlarıma rağmen kesinlikle içeride foto çekilmesine izin vermediler.şuan ki izlenimlerim.farmal C yurt dışına göndereceği 55.65.75 C serilerinde çamurluk kumanda kolu mevcut.çamurluk kenarlarında siyah renk ek paçalik.ek piston.kabin arka üst kısımda sinyal.ve hava filtresi jx lerin ki gibi egzoz aspirasyonlu modelden oval tip.

55 65 75 c de comman rail motor mu kullaniyorlar avrupaya giden modellerde birde orjinalde 4 ceker sisteme nasil gecis yapiyor inceleyebilirmisin
 
Sakarya erenlerde ki TTF küçük bir anı :)
 

Resimler ve ekler

  • 20170314_151854.jpg
    20170314_151854.jpg
    450.2 KB · Görüntüleme: 100
  • 20170314_151839.jpg
    20170314_151839.jpg
    1.2 MB · Görüntüleme: 116
  • 20170314_152048.jpg
    20170314_152048.jpg
    1.2 MB · Görüntüleme: 121
Arkadaşlar ankara türk Traktör gezisini tamamladım.dönüş yolundayız.sadece 75c alacak arkadaşlar iyi haberim var.haziran ayında mekanik buçuklu çıkacakmış.anlatılana göre vitesler biraz daha seri olacakmış.mekanik bölücü buçuk olacakmış,çamurluk kumanda kolu.takviye hidrolik piston kolu,elektronik çiftçeker.bunların hepsi standart.ayrıca yurt dışına giden 55.65.75 modelleri euro4 motor zorunluluğundan dolayı.commonrail motor olarak gonderiliyormus.Bununla beraber 2020 yılında Ülkemizde üretilen motorlarda euro4 olmak zorundaymış.yani 2020 ye kadar aceleci davranmayın.imkanı olan beklesin. Ayrıca Case JX maxpro serilerinde önümüzde yıl elektronik düğmeli power shift hi-low vites ten düğmeli model satılacakmış.
 

Resimler ve ekler

  • 20170315_110239.jpg
    20170315_110239.jpg
    1.7 MB · Görüntüleme: 136
  • 20170315_110244.jpg
    20170315_110244.jpg
    1.5 MB · Görüntüleme: 119
  • 20170315_110120.jpg
    20170315_110120.jpg
    1.1 MB · Görüntüleme: 117
  • 20170315_110401.jpg
    20170315_110401.jpg
    1.3 MB · Görüntüleme: 125
  • 20170315_105534.jpg
    20170315_105534.jpg
    1.4 MB · Görüntüleme: 120
  • 20170315_105057.jpg
    20170315_105057.jpg
    1.2 MB · Görüntüleme: 113
  • 20170315_105133.jpg
    20170315_105133.jpg
    1.3 MB · Görüntüleme: 144
  • 20170315_105103.jpg
    20170315_105103.jpg
    1.5 MB · Görüntüleme: 122
  • 20170315_105544.jpg
    20170315_105544.jpg
    1.4 MB · Görüntüleme: 122
Fotograflar icin sagol abi euro4 e aslinda bu yıl gecililecekmisti new holland ve tumosan biz hazır degiliz deyip devletten ek süre istemisler o nedenle 2020 yılına kalmış.
 

İyi haberler için teşekkürler İskender abi mekanik ve elektronik Hi-Lo gelecekse bu yıl düz JXC ve Maxproları elden çıkarmak için baya uygun fiyata verecekler :)
 
bu konuda belırtmıs oldugumuz eksıkler ve olmasını ıstedıgımız donanımlar yenı modellerde giderilmesi güzel bır haber. tabi yenı modellerde fıyatlarda yukselecektır.
iskender abi tesekkur edıyorum güzel bilgiler için
 
Formda yazılanları okudum. Çok güzel çok hoş. Ama benim anlayamadığım bir şey var. İstemde bulunduğunuz ve gelecekte gelecek özelliklerden bahsetmişsiniz. Çift çeker ve diferansiyel kilit düğmeli, hi-lo ve düğmeli, euro4 commonrail motor...v.s. Case ih bu özelliklere sahip modelleri var ve fiyatı belli. Bu modele bu özellikleri eklediklerinde yine aynı fiyattan vereceklerini düşündüren nedir? Anlayamadım kusura bakmayın. Saygılar.
 
Ha bu arada söyleyim benim anlayamadığım bir şey daha; bu modellerde ve maxpro da elektrolift düğmeli değil. Hala halata bağlı küçüncü kol itilip duruyor. Anlamak mümkün değil. Başka traktör markada bu standart. Hepsi düğmeli. Bence en önemlisi bu. Dönüşlerde düğmesizlerde kullanırken yandaki halatlı küçük kol parmağı baya bir hırpalıyor. Düğmeli de bir dokunuş ve hızlı.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt