Case Traktörleri koç grubunun mu?

Ama abi sonucta uzerinde iveco motor var dimi

Case IH Farmall C ( yerli piyasadaki JXC), New Holland T4S ve Steyr Kompakt 4000S seriileri TTF de üretilen aynı traktörler. Başta motor olmak üzere birçok özelliği aynı ama Farmall C de şanzıman seçeneği çok fazla. T4S de daha az seçenek var. Steyrde ise standart 12x12 dışında seçenek yok. Zaten bize satılan JXC ile yurtdışına gidenler arasında bile dağlar kadar var...
 
  • Beğen
Tepkiler: aaysberkk
Case IH Farmall C ( yerli piyasadaki JXC), New Holland T4S ve Steyr Kompakt 4000S seriileri TTF de üretilen aynı traktörler. Başta motor olmak üzere birçok özelliği aynı ama Farmall C de şanzıman seçeneği çok fazla. T4S de daha az seçenek var. Steyrde ise standart 12x12 dışında seçenek yok. Zaten bize satılan JXC ile yurtdışına gidenler arasında bile dağlar kadar var...

aslında cok fark yok yurt dısına gıden modellerde tek fark elektronık 4 cekere gecıs ve vıtes 12x12 standart gıdıyor zamanla turkıyedekı modellerınede koyacaklar hersey satıs polıtıkasıı

https://www.youtube.com/watch?v=jYFMR0Tj3IQ
 
aslında cok fark yok yurt dısına gıden modellerde tek fark elektronık 4 cekere gecıs ve vıtes 12x12 standart gıdıyor zamanla turkıyedekı modellerınede koyacaklar hersey satıs polıtıkasıı

https://www.youtube.com/watch?v=jYFMR0Tj3IQ

Bize verdikleri motorlar 8x8 veya sürüngen 12x12 adamlarda 12x12 diye bi seçenek bile yok 13x12, 20x20 veya 25x24 şanzıman seçenekleri var bizdeki opsiyonlar adamlarda standart bile değil:) muhtemelen +1 vitesler yol vitesi. TR6 seriisinde bile olmayan yol vitesi Farmall 65C de var. Bizde standart mekanik shuttle var fakat adamlarda powershuttle şanzıman seçeneklerine göre standart ve opsiyonel olacak şekilde. Bir de Yurtdışındaki 55-75 hp arası Farmall C'lerin motoru 3.2 litre değil 3.4 litre. Bunun dışında bizdeki mekanik aksamlar elektroniktir diye tahmin ediyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: aaysberkk
Bize verdikleri motorlar 8x8 veya sürüngen 12x12 adamlarda 12x12 diye bi seçenek bile yok 13x12, 20x20 veya 25x24 şanzıman seçenekleri var bizdeki opsiyonlar adamlarda standart bile değil:) muhtemelen +1 vitesler yol vitesi. TR6 seriisinde bile olmayan yol vitesi Farmall 65C de var. Bizde standart mekanik shuttle var fakat adamlarda powershuttle şanzıman seçeneklerine göre standart ve opsiyonel olacak şekilde. Bir de Yurtdışındaki 55-75 hp arası Farmall C'lerin motoru 3.2 litre değil 3.4 litre. Bunun dışında bizdeki mekanik aksamlar elektroniktir diye tahmin ediyorum...

55 65 75 c ler avrupad da 3.2 iveco buradaki 85c lerdeki gibi 3.4 comman rail tanitimlarda farmal c olarak gectigi icin karistiriliyor. Ama yol vitesi varmi bilgim yokk. Vites secenekleri cok ve kullanisli
 

55 65 75 c ler avrupad da 3.2 iveco buradaki 85c lerdeki gibi 3.4 comman rail tanitimlarda farmal c olarak gectigi icin karistiriliyor. Ama yol vitesi varmi bilgim yokk. Vites secenekleri cok ve kullanisli

Malesef onlar 3.4 litre. Ben de 3.2 diye biliyordum yeni farkettim. Belki de ilk çıkanlar 3.2 litreydi sonradan 3.4 CRD motora geçtiler.
 
Malesef onlar 3.4 litre. Ben de 3.2 diye biliyordum yeni farkettim. Belki de ilk çıkanlar 3.2 litreydi sonradan 3.4 CRD motora geçtiler.

Casenin farmal c serisi. 55 65 75 85 95 105 115 120 c ye kadar gidiyor aynisi newholland ve stayer da da var. Bizde oldugu gibi 55 65 75 gucune kadar 3.2. 85 ve uzerindekiler 3.4 commanrail. 55 75 c lerin Vites secenek opsiyonlari fazla avrupa 8x8 den 12x12 12x20 mi.ne vardi birde. Ynlisim olabilir belki. Bizde oldugu gibi 55 75. Halatli ssatil 85 ustunde elektronik satil tabi avrupadaki 55 75 c ler bizim buradakilerden daha donanimli zamanla bizim ulkedekilerde o donanima ulascak. Bircok seri ulkemize geliyor casenin luxxum serisi gelcek mi ki acaba. Hit midelim luxxum 100
 

Benzer Konular