ÇEKİŞMEYE GENE KARŞIYIZ..... M9540&Tümo8095...

Ynt: ÇEKİŞMEYE GENE KARŞIYIZ..... M9540&Tümo8095...

:D Güzel olmuş. Önemli olan ağırlık değil. Gücü motordan alıp en verimli şekilde toprağa aktarabilmek. Tabiki burdaki bir kıyas olamaz fakat boğulmada görülüyor.
 
Ynt: ÇEKİŞMEYE GENE KARŞIYIZ..... M9540&Tümo8095...

Dqn link=topic=55196.msg587595#msg587595 date=1335887592' Alıntı:
Tümosancı ayağını debriyajdan kaldırmıyorki..

tumosan boguluyor agırlıgından dolayı stop etmesin diye debriaja basarak traktörü stop ettirmemek için ugraşıyor .. önden bu şekilde baglamada çifçeker traktörde kaçırma çok az olur yani uzun süre bu şekilde çekişselerdi bi arıza yaşanabilirdi bu zeminde yer biraz çamur anladıgım kadarıyla tekerler yere baya yapışıyor..burada kubota hafifliğnin avantajını kullanıyor bogulmuyor ve çekiyor tumosansa tam asıldıgı anda boguluyor şöför debriaja basmak zorunda kalıyor.. m9540 3700-3800kg arası agırlıgıa sahip.. tutunmanın daha az oldugu duz ve kuru zeminde çekişme olsaydı ozaman agırlıgından dolayı tumosan alabilirdi hafif oldugu için kubota tam güçünü aktaramazdı.. ama kubota çamur için üretilmiş çeltik tarlaları için burada o avantajını kullanmış..
 
Ynt: ÇEKİŞMEYE GENE KARŞIYIZ..... M9540&Tümo8095...

ceya023 link=topic=55196.msg587603#msg587603 date=1335888233' Alıntı:
tumosan boguluyor agırlıgından dolayı stop etmesin diye debriaja basarak traktörü stop ettirmemek için ugraşıyor .. önden bu şekilde baglamada çifçeker traktörde kaçırma çok az olur yani uzun süre bu şekilde çekişselerdi bi arıza yaşanabilirdi bu zeminde yer biraz çamur anladıgım kadarıyla tekerler yere baya yapışıyor..burada kubota hafifliğnin avantajını kullanıyor bogulmuyor ve çekiyor tumosansa tam asıldıgı anda boguluyor şöför debriaja basmak zorunda kalıyor.. m9540 3700-3800kg arası agırlıgıa sahip.. tutunmanın daha az oldugu duz ve kuru zeminde çekişme olsaydı ozaman agırlıgından dolayı tumosan alabilirdi hafif oldugu için kubota tam güçünü aktaramazdı.. ama kubota çamur için üretilmiş çeltik tarlaları için burada o avantajını kullanmış..
Tümosancı vitesi küçültsün bak napıyor.. Hemen arıza yaşanmaz öyle..
 
Ynt: ÇEKİŞMEYE GENE KARŞIYIZ..... M9540&Tümo8095...

tümosanda geri vites secenegi yokki aynı ileri vitesde geri gitme şansı yok ya takviye yada hızlı geri buda böyle sonuclar oluşur kontrolsuz güc güc degildir
 
Ynt: ÇEKİŞMEYE GENE KARŞIYIZ..... M9540&Tümo8095...

Dqn link=topic=55196.msg587607#msg587607 date=1335888524' Alıntı:
Tümosancı vitesi küçültsün bak napıyor.. Hemen arıza yaşanmaz öyle..

Tumosan klasik serisi 12 İleri / 3 Geri vitese sahip 'SEYİT' in yorumuna katılıyorum...

SEYİT link=topic=55196.msg587611#msg587611 date=1335889015' Alıntı:
tümosanda geri vites secenegi yokki aynı ileri vitesde geri gitme şansı yok ya takviye yada hızlı geri buda böyle sonuclar oluşur kontrolsuz güc güc degildir
 
Ynt: ÇEKİŞMEYE GENE KARŞIYIZ..... M9540&Tümo8095...

Seyit abinin dediği doğru. Muhammet tümosanı bende kullandım kardeşim. Geri vitesi beş para etmez. Ufacık bayırda boğuluyordu. Burada şunu iyi görmek gerekli. Önemli olan ağırlığı dengeli kullanabilmek. Gücü ağırlıktan değilde motordan almak ve aktarma organlarına gelen gücün maksimum verimle işe dönüşmesi.
 

Benzer Konular