• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Çeltik'te Çalışmış Traktör Alınır Mı

Katılım
17.06.2019
Mesajlar
1,450
Konum
samsun bafra sarıköy mah
Çok ama çok kötü bir durum olmuş. Allah sahibine yardım etsin.
Bizim bölgede bu kadar ağır bir işçilik yok.
Lazer ile tesviye yeterli oluyor.
Yöremizde baxı köylerde ne yapsan toprak lazer yapmaya müsait olmuyor, çamuda sürüm rotovatör keşan dönüp dururlar, benim bu şekil az bir yerim var, gerisi lazer le halloluyor..dolayısıyla böyle kötü durumlarla karşılaşan arkadaşlarımız olabiliyor, Birde işin kötü tarafı hersene tarlalar dahada batak oluyor, bu gibi durumda ben boş bırakıyorum ,
 
Katılım
17.06.2019
Mesajlar
1,450
Konum
samsun bafra sarıköy mah
Sizin randımanlar her fabrikada aynı mı çıkıyor?Ben cımbızla tane ayıranı bile gördüm.
Haklısınız o konuya alıştık bizimkiler kartla seçiyor harman xamanı, 10 senedir randımanlar düşürülüyor, özellikle bu randıman makinesi tam bir kıyım, fabrikacıların randımankarı farklı çıkıyor.Allah ıslah etsin
 
Katılım
25.07.2008
Mesajlar
6,315
Konum
Kırklareli
Benim gördüğüm çeltikçi ve ormancı arkadaşlar gerçekten çok zor şartlarda işçilik yapıp ekmek çıkartmaya çalışıyorlar , gerçekten işleri zor , o batagin , çamurun içinden o ekmeği yemek zor , haliyle bu sürece makinası , traktörü , alet edavatida dahil oluyor , bu ekstrem sartlarda çalışmış , sürecin bir parçası olmuş her çeşit gereç yıpranıyor , az kullanılmış az yıpranır , çok kullanılmış çok yıpranır , bu sebeple tercihim almamak yönünde olurdu , ama herkesin paşa gönlü bilir
 
Katılım
28.03.2017
Mesajlar
2,524
Konum
Kırıkkale
Gerçekte bu çeltik tarımı çok zor İnş iyi kazanıyorsunuzdur traktör konusuna gelince bencede almayın bu işten çıkan malzemeden hayır zor gelir 7 sene felan önce bize trakyadan f gelen Bi 285 lik verdi daha doğrusu kandık traktöre ne zaman binsek içimizi bir korku kaplıyordu neresi kırılacak diye usta bu pirincde çalışmış demişti sonra aynı traktöre 5 bin üste verdik değiştik
 
Katılım
03.11.2017
Mesajlar
25
Konum
Canakkale
Sevgili arkadaşlar merhaba 15 yıllık 54c kullanıcısıyım, traktörümü değiştirmek istiyorum. Bütçeme göre (60-75 bin)bir traktör nasipse alacağım. Çeltik'te Çalışmış 2016 model, kabinli 4x4 450 saatte bir Same tiger 65 buldum 73 bine, çeltik eken arkadaşlara soruyorum bu traktör alınır mı. Çok çalışmamış sahibi memurmuş. Yıllık 30 dönümden 4 yıl çeltik ekmiş. Ben kuru tarım yapıyorum, buğday, ayçiçeği gibi. Çeltik le alakalı tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
Abi yorumları göz önünde alıp karar vermeden şunu eklemek istiyorum eğer traktörü görebilme şansınız varsa demir tekerlek felan takılmışmı anlamak için bijonlari kontrol edebilirsin illa anahtar izi olur boyada sıyrılma gibi şeyler
 
Katılım
30.10.2009
Mesajlar
1,501
Konum
Yozgat
Traktörü en çok yıpratan şeylerin başında çamur gelir bence. Biz tarlada yağmura yakalansak eve gidene kadar traktörün çamura bulanmamış yeri kalmıyor. Çeltiğin zaten çamursuz olma ihtimali yok bundan dolayı çeltikte çalışan traktör benzer modellerine göre çok daha çabuk yıpranır. Bizim bölgemizde çeltiğe girmiş traktörü değerinden 20 milyar aşşa ver kimse almaz, çünkü daha önce böyle uyanıklar gitti aldılar geri arızaya harcadılar o ucuza aldıkları farkı. Daha öncede dediğim gibi bu herkesin şahsi düşüncesi ama bi şey olmaz al al diyipte bu arkadaşında günahına girmemek lazım. Sağlıklı bi düşünme ortamı olmaktan çıkmış konu
 
Katılım
15.12.2008
Mesajlar
2,826
Konum
balıkesir
Traktörü en çok yıpratan şeylerin başında çamur gelir bence. Biz tarlada yağmura yakalansak eve gidene kadar traktörün çamura bulanmamış yeri kalmıyor. Çeltiğin zaten çamursuz olma ihtimali yok bundan dolayı çeltikte çalışan traktör benzer modellerine göre çok daha çabuk yıpranır. Bizim bölgemizde çeltiğe girmiş traktörü değerinden 20 milyar aşşa ver kimse almaz, çünkü daha önce böyle uyanıklar gitti aldılar geri arızaya harcadılar o ucuza aldıkları farkı. Daha öncede dediğim gibi bu herkesin şahsi düşüncesi ama bi şey olmaz al al diyipte bu arkadaşında günahına girmemek lazım. Sağlıklı bi düşünme ortamı olmaktan çıkmış konu
Satan kişi ve çevresi ile görüşülerek, niçin sattığı sorulup araştırılmalı.2 senelik 450 saatlik traktörü nasıl yıpratabiliriz.Asiri yükte motor istop eder.Çok zorlaşan debriyaj baltası biter.Daha ne olabilirki.Çeltik tarlasında traktör çalışabilir normal.Uç örnekleri fazla dikkate almamak lazim.
 
Katılım
08.09.2014
Mesajlar
1,793
Konum
edirne
Bir çektikçi olarak bende katılayım. Bir çok arkadaşın dediği gibi motor lazer çekmediyse alınır. IMG_0332.JPG

70 dönüm çeltik işi yapan traktör bu.
Dediğiniz traktör 65 beygir ne kadar zorlanmış olabilir 450 saatte. Fiyat kafama yatarsa dk düşünmem açıkçası.
 
Katılım
17.06.2019
Mesajlar
1,450
Konum
samsun bafra sarıköy mah
Bir çektikçi olarak bende katılayım. Bir çok arkadaşın dediği gibi motor lazer çekmediyse alınır. Ekli dosyayı görüntüle 42927

70 dönüm çeltik işi yapan traktör bu.
Dediğiniz traktör 65 beygir ne kadar zorlanmış olabilir 450 saatte. Fiyat kafama yatarsa dk düşünmem açıkçası.
Arkadaşın alacağı varsada artık almaz, reklam olduk, motor kendini belli eder, traktör kendini belli eder, çiçek gibi senede 165 dekar fiks çeltik kim der çeltik motoru diye anahtar deymedi garanti veririm.20171202_103719.jpg
 
Katılım
24.10.2014
Mesajlar
8
Konum
Bilecik
Sevgili arkadaşlar merhaba 15 yıllık 54c kullanıcısıyım, traktörümü değiştirmek istiyorum. Bütçeme göre (60-75 bin)bir traktör nasipse alacağım. Çeltik'te Çalışmış 2016 model, kabinli 4x4 450 saatte bir Same tiger 65 buldum 73 bine, çeltik eken arkadaşlara soruyorum bu traktör alınır mı. Çok çalışmamış sahibi memurmuş. Yıllık 30 dönümden 4 yıl çeltik ekmiş. Ben kuru tarım yapıyorum, buğday, ayçiçeği gibi. Çeltik le alakalı tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
450 saat taş ocağında çalışsa ne olacak. Hesabına uyuyorsa yağsız susuz kalmamışsa al geç derim.
 
Katılım
17.12.2014
Mesajlar
79
Konum
edirne
Yahu bu ön yargı nedir ya çeltiğe karşı.Sen düzenli bakımını yapmazsan kuru tarımda suluda olsa sıkıntı çıkartır.Adam çeltik lafını duyunca yok ben almam diyor.6420 kullanıyorum johndeere 15000 saatte mazot pompası dışında arıza yaşamadım daha.Yaptırdığım işleri görseniz şaşarsınız.Ama bakımlarını yapıyoruz yapmasam tabikide patlardı şimdiye kadar.Şu ön yargılarınızı kırın.Kimsenin malını öldürmeyin
 


Üst Alt