Ynt: comman rail Traktörlere takılan CHİP lerle 25 beygir ve tork yükseltme hakkında
Bence yıllardır bu işinde olmuşsunuz ama tam olarak olmamışsınız Yanlış anlamayın ama altınızdaki ies değil en fazla is. En son benim gördüğüm 1.4 hb civic , 2004 1.6 focus ' un 5 boy arkasında can çekişiyodu ikiside filtre egzos. Honda ' ya civata sıksam 10 beygir artıyo mantığından çıkmak lazım. Aracınız eğer dediğiniz kadar modifikasyondaysa daha fazlası değilse Vtec2 performansından daha üst bir seviyede olması imkansız. Ha koltuk moltuk söktüyseniz o ayrı Sizin hata diye bahsettiğiniz shift rolling te hayat memat meselesi. Ya sırf ordan kazanırsınız ya sırf ordan kaybedersiniz gazı paspasa yaslamak şöförlük değil. Aracınız hafif ilk etapta atik olacaktır 60 tan 145 e kadar atik ama 3. vitesi bitirmenizle beraber ivme 1.4 civic te düşmeye başlar. Meg2 de o saatten sonra 4.viteste kendini açmaya başlar geçer ve top speed e kadar burun vermez sizin aracınıza.
Yılmaz abi
IsKnDr link=topic=86165.msg1031106#msg1031106 date=1446329473' Alıntı:Yıllardır bu işin içinde oldum.fakat ilk defa sizden boyle bir yorum aldım.aynı cıvıc 97 hb 2 gün sonra 1.4 meggy3 turbo 140 lıkla denedi.belki 3 boya yakın fark açtı.bir araçta rolling yaparken surucu hatası olarak ya geç basarsın,ya kesicide kalırsın yada en kotu vites kaçırırsın.bundan sonrası keyfe keder denk araçlarda bir kaç,kilo bile 1-2 boy fark demektir her zaman bunu çoğu arkadaşımızda gorduk yaşadık.imkansız diye dusunuyordanız bu konu hakkında fazla bilginiz olmayabilir
Bence yıllardır bu işinde olmuşsunuz ama tam olarak olmamışsınız Yanlış anlamayın ama altınızdaki ies değil en fazla is. En son benim gördüğüm 1.4 hb civic , 2004 1.6 focus ' un 5 boy arkasında can çekişiyodu ikiside filtre egzos. Honda ' ya civata sıksam 10 beygir artıyo mantığından çıkmak lazım. Aracınız eğer dediğiniz kadar modifikasyondaysa daha fazlası değilse Vtec2 performansından daha üst bir seviyede olması imkansız. Ha koltuk moltuk söktüyseniz o ayrı Sizin hata diye bahsettiğiniz shift rolling te hayat memat meselesi. Ya sırf ordan kazanırsınız ya sırf ordan kaybedersiniz gazı paspasa yaslamak şöförlük değil. Aracınız hafif ilk etapta atik olacaktır 60 tan 145 e kadar atik ama 3. vitesi bitirmenizle beraber ivme 1.4 civic te düşmeye başlar. Meg2 de o saatten sonra 4.viteste kendini açmaya başlar geçer ve top speed e kadar burun vermez sizin aracınıza.
sebazios link=topic=86165.msg1031142#msg1031142 date=1446371359' Alıntı:Sitemizin iki tecrübeli modifikasyon uzmanı karsı karşıya.
Konu, yazilimsal modifikasyonun atmosferik motorların performansına etkisi.
İlgiyle takip ediyoruz. İyi olan kazansın
Yılmaz abi