DEUTZ FAHR 5090 G ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ ??

Deutz fahr G serisi ile newholland i aynı kefeye koymak değil yanyana bile anmak doğru değil sebebi ise şöyle iki traktör de var bizde newhollandin güzel yanı kalkışlari iyi traktör ilk harekete geçerken iyi Deutz biraz boğulma yapıyor devirli kullanmak gerekiyor Deutz konfor olarak çok farklı newhollandi 2 ye katlar güç kıyaslaması yapamam TD 75 ve 5110 G farklı o yüzden
 
Bugün inceledim özellikleri çok ama çok hoşuma gitti.Herşeyi ile dolu dolu bir traktör.Şu an TD 90 var elimde yakıt arıza ve derilik konusunda çok şikayetçiyiz.Lütfen kullananlar ve tecrübe edenler bana yardımcı olabilir mi ??
Aynı değişimi bizde düşünmüyor değiliz tdnin şanzıman yetersizliği arizası vs yıldırdı ama şu son zam çok abartı oldu . Ben güç olarak 5090g değilde 5100g nin td 90 d den üstün olabileceğini düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: huseyin5450
Aynı değişimi bizde düşünmüyor değiliz tdnin şanzıman yetersizliği arizası vs yıldırdı ama şu son zam çok abartı oldu . Ben güç olarak 5090g değilde 5100g nin td 90 d den üstün olabileceğini düşünüyorum.
Peki deniz bey ne olacak böyle.Fiyatlarda indirim olur mu sizce ? Benim tahminim bizim ülkemizde hiçbir malın fiyatı geriye dönük düşmemiştir.Belki kampanya olabilir ama fiyat indirimi imkansız diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci86
Peki deniz bey ne olacak böyle.Fiyatlarda indirim olur mu sizce ? Benim tahminim bizim ülkemizde hiçbir malın fiyatı geriye dönük düşmemiştir.Belki kampanya olabilir ama fiyat indirimi imkansız diyorum.
Birde case farmall 95 c fiyatı sorun öyle karar verin.case de shutle da var.
Fiyatlar düşmez kampanya da olsa eski fiyatları göremeyiz. Bu zamlar ikinci elide yükseltiyor. Bizim hala eski fiyattan alma şansımız var 5100G yi 230 - 240 bin lira arası bir fiyata alabiliriz ama harmandan önce almayı gözümüz kesmiyo. Artık fazla borca girmeyi istemiyoruz. Neyin ne olacağının hiç belli olmadığı bir ortamdayız şuan. Bizim asıl istediğimiz johndeere ama onu da bu fiyatlarla almamız imkansız.
Case e gelince bilmiyorum artık CNH grubundan korkuyorum.
 

Fiyatlar düşmez kampanya da olsa eski fiyatları göremeyiz. Bu zamlar ikinci elide yükseltiyor. Bizim hala eski fiyattan alma şansımız var 5100G yi 230 - 240 bin lira arası bir fiyata alabiliriz ama harmandan önce almayı gözümüz kesmiyo. Artık fazla borca girmeyi istemiyoruz. Neyin ne olacağının hiç belli olmadığı bir ortamdayız şuan. Bizim asıl istediğimiz johndeere ama onu da bu fiyatlarla almamız imkansız.
Case e gelince bilmiyorum artık CNH grubundan korkuyorum.
Sahibindende 2020 model 5083e ye 185 bin diyolar piyasaya gore uygun gibi duruyo.
 

Fabrikanın bile çözemediğini The_Hoca çözer. 💪
Bu 5G seride motorun başlangıç tork değerleri fazla düşük giriliyor.
Tork artış yüzdeleri %20 civarları, stabil çalışan minibüs motoru kullanıyor.
Motor elektronik kontrollü ama yazılımda koyulsa başlangıç torku değişmez,
Tork ve güç eğrisinin şekli genişletilebilir.
Çaresi :
Başlangıç torku yüksek olan motor kullanmaktır.
Neden bu dizayn ;
Motor dizaynı hafif ön kepçe çalışması için
1600 - 2200 rpm aralığında çalışacakmış gibi dizayn ediliyor , yakıt diyagramlarında en az yakıt bölgesidir.
Rölanti ve düşük devirlerde 1600 rpm altı , hidrolik iç pompalar fazla aktif değildir , yağ basma güçleri düşüktür.
MF 135 gibi 1300-2000 rpm aralığında model kullanılamaz !!!
Zamanlama kayıpları 600 rpm , motor için orta sınıf sayılır, daha kısa ve uzun devir çalışmalı motorlar mevcuttur.
 

Fiyatlar düşmez kampanya da olsa eski fiyatları göremeyiz. Bu zamlar ikinci elide yükseltiyor. Bizim hala eski fiyattan alma şansımız var 5100G yi 230 - 240 bin lira arası bir fiyata alabiliriz ama harmandan önce almayı gözümüz kesmiyo. Artık fazla borca girmeyi istemiyoruz. Neyin ne olacağının hiç belli olmadığı bir ortamdayız şuan. Bizim asıl istediğimiz johndeere ama onu da bu fiyatlarla almamız imkansız.
Case e gelince bilmiyorum artık CNH grubundan korkuyorum.

Bir çiftlik çalışanıyla konuşmuştum, 110luk deutz ve 110luk johndeere leri sordum nasıl diye. İş aynı, konfor john ama deutz nerdeyse john deere nin yarısını yakıyo demişti.
 

Fabrikanın bile çözemediğini The_Hoca çözer. [emoji123]
Bu 5G seride motorun başlangıç tork değerleri fazla düşük giriliyor.
Tork artış yüzdeleri %20 civarları, stabil çalışan minibüs motoru kullanıyor.
Motor elektronik kontrollü ama yazılımda koyulsa başlangıç torku değişmez,
Tork ve güç eğrisinin şekli genişletilebilir.
Çaresi :
Başlangıç torku yüksek olan motor kullanmaktır.
Neden bu dizayn ;
Motor dizaynı hafif ön kepçe çalışması için
1600 - 2200 rpm aralığında çalışacakmış gibi dizayn ediliyor , yakıt diyagramlarında en az yakıt bölgesidir.
Rölanti ve düşük devirlerde 1600 rpm altı , hidrolik iç pompalar fazla aktif değildir , yağ basma güçleri düşüktür.
MF 135 gibi 1300-2000 rpm aralığında model kullanılamaz !!!
Zamanlama kayıpları 600 rpm , motor için orta sınıf sayılır, daha kısa ve uzun devir çalışmalı motorlar mevcuttur.
Güç yükseltmesi yapsak atıyorum 7 ya da 8 hp yükseltme yapsak tork yükselir mi ??
 

Benzer Konular