• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

DEUTZ G SERİSİ Mİ C SERİSİ Mİ ? FARKI NEDİR

Katılım
22.02.2017
Mesajlar
337
Konum
Eskişehir

Oncelikle newhollandlarin pompalarini ayara gonderip bir deneme yapacagim eger hala cok yakiyorsa o zaman degisime gidecegim , ya baska marka yada common rail ithal newholland olarak . Zira cok maliyetli oluyor degistirmek 4 traktor var degisecek
Cok isabetli olur yerli ile avrupa traktor hic bir zaman kiyaslanamaz bariz fark oluyor arada o yuzden dediginiz gibi bir deneyin artik olmazsa son care ithal commonrail motorlu bir traktor alirsiniz simdiden hayirli olsun
 
Katılım
31.12.2015
Mesajlar
3,323
Konum
osmaniye
Öncelikle kimse tr6 al demedi, comonrail sisteme sahip traktör düz pompaya göre 1 litre mi yakıt tasarrufu sağlayacak? Yakıtı tdd nin neye göre çok pompa ayarı yaptırıp deneyin. Sefa kardeşim fanatiklik yapıp şunu al demem diyorsun C serisi mükemmel diyorsun peki bu adam 5120c alsa sıkıntı çıkarırsa motor sözünün arkasında olacak mısın yinede ? Özellik bakımından evet fark var tr6 ile ama tarlaya girmek önemli yarı otomatik özelliğe sahip altta kalacağını sanmam tr6.130 un
 
Katılım
29.12.2013
Mesajlar
2,709
Konum
EDİRNE - Uzunköprü
Yakıt konusunda kullanıma ve kullanicya bağlı olarak Deutz motorlarin daha avantajlı oldugunu tecrübe ettik. Biz de Same Silver 110 kullanicisiyiz. Ancak düşük yakıt tüketimi her zaman avantaj olmuyor. Özellikle alacağınız traktoru satarken 2.el değeri düşüşe yakıt tüketimi konusunda ki avantaj bir an da tersine dönüyor.

Örnek vermek gerekirse Same silver 110 2005 model 60+60 vites, 3 kademe powershift, orjinal kabin klima, turbo intercoller, elektronik hidrolik, ithal traktorun piyasa değeri 70 bin tl civarı.
Nh 80-66, 96 ve ya 97 modelletine 60 bin tl, NH TD 85 65-70 bin tl civari,
Mf 3.085 ve ya 3.095 modellerine 80 bin tl üzerinde hatta Edirneli bir hemsehrim 100 bin tl civarı istiyor.

Bu durumda sizce yakıt tüketimi mi yoksa 2.el değeri mi daha önemli?

Baba göre her ikisini de göz önünde bulundurmak gerekli.
 
Katılım
03.01.2016
Mesajlar
1,067
Konum
Eskişehir
Ah gorkemim sen kullanicisin en iyi sen anlarsin zaten. Dlg dlg dlg ... En iyi testi kullanici yapar o bilir motorunun ne oldugunu ne yaktigini bu sekilde hos olmuyor oyle dedigin gibi konuyu acan arkadas zaten kendisi belirtmis tdlerin yakitindan sikayetci oldugunu ve alternatif olarak fikir istemis bizde bildigimizi aktardik herkesin gorevi yani yakiti daha az olurmu sorusunun net cevabi Evettir bu kadar.
estağfirullah abi anladığımı idda etmiyorum dlg testleri bana kalırsa bize hitap etmiyor toprak, iklim, yer şekli, arkasına bağlanan ekipman faklı şu dlg testlerinde övdükleri makineler bizde deli gibi yakıyor kullananlar söylüyor. özelden çok soran oluyor deutz u defalarca bastıra bastıra söylüyorum biliçli kullanacaksan servisin iyiyse ustan iyiyse al başka türlü yaklaşma diye yakıtlarıda ya aynı yakar yada az yakar, övdükleri motoru 2 defa gömer kalite bakımından şuanda alternatif çok fazla alacak olsak başka markalarıda değerlendirirdim
 
Katılım
25.05.2016
Mesajlar
3,453
Konum
Niğde
Öncelikle kimse tr6 al demedi, comonrail sisteme sahip traktör düz pompaya göre 1 litre mi yakıt tasarrufu sağlayacak? Yakıtı tdd nin neye göre çok pompa ayarı yaptırıp deneyin. Sefa kardeşim fanatiklik yapıp şunu al demem diyorsun C serisi mükemmel diyorsun peki bu adam 5120c alsa sıkıntı çıkarırsa motor sözünün arkasında olacak mısın yinede ? Özellik bakımından evet fark var tr6 ile ama tarlaya girmek önemli yarı otomatik özelliğe sahip altta kalacağını sanmam tr6.130 un
Ben C serisi mükemmel demedim her markanın Avrupa’sı iyidir dedim yerli TR6 ile Avrupa C serisini karşılaştırmak yanlış olur bence
 
Katılım
15.02.2015
Mesajlar
263
Konum
Karaman
Oncelikle newhollandlarin pompalarini ayara gonderip bir deneme yapacagim eger hala cok yakiyorsa o zaman degisime gidecegim , ya baska marka yada common rail ithal newholland olarak . Zira cok maliyetli oluyor degistirmek 4 traktor var degisecek
Hocam bizim burdada bi td 90 ve 110 kullanıcısı bi abimiz vardı çok şikayetçiydi sonra bi ayar yaptırdı tam söylemedi ama şu an çok memnun mesela eksantiriklerini oynadım diyodu yanılmıyosam ama tam olarak nasıl bir ayar yaptı bilemiyorum ha Deutzh c serisine gelicek olursak dekarda 3 litrenin altına düşen varsa tebrik ederim alkışlarım bizzat kendim deneyerek ölçtüm hiçbir şekilde düşmedi ha birde ince teker new holland satıcak olursanız bi haber ederseniz memnun olurum bu kış bende td almayı düşünüyorum ekim ara işler için
 
Katılım
04.03.2017
Mesajlar
271
Ney dekarda 3 litre mi yani 1000 metre karede mi valla bizim traktorde 3 lu 14 no pulluk kullaniyoz toprakda etli sert toprak derinde suruyoz. 3 litre mazotuu birak yakmayi artani da bicere koyup biceriz oda dekara 0.8 litre yakar bicerde de comon rail var en istahli ekinde 1 litreyi gecmiyo madem o kadar yakiyoda 20000 liralik motoru veripte 250.000 liralik motoru klima icinmi alacam sanirim ben bi yeri atladim
 
Katılım
15.02.2015
Mesajlar
263
Konum
Karaman
Ney dekarda 3 litre mi yani 1000 metre karede mi valla bizim traktorde 3 lu 14 no pulluk kullaniyoz toprakda etli sert toprak derinde suruyoz. 3 litre mazotuu birak yakmayi artani da bicere koyup biceriz oda dekara 0.8 litre yakar bicerde de comon rail var en istahli ekinde 1 litreyi gecmiyo madem o kadar yakiyoda 20000 liralik motoru veripte 250.000 liralik motoru klima icinmi alacam sanirim ben bi yeri atladim
Valla hocam bende şöyle bi bakış açısı getireyim işe biz burda zamanla yarışıyoruz o yakıtlar bize göre normal bizi batırmaz önemli olan günde çıkaran iş miktarı günde sıkıştırdığım zaman 75 dekar yer sürüyorum ki işlerimi zamanında bitirip herşeyi günü gününe yapayım diye verdik 250000 tlyi yoksa affınıza sığınarak bizde keriz değiliz sizinki çok basit mantık bence :)
 
Katılım
04.03.2017
Mesajlar
271
Estagfirullah o manada demedim yani paran vardir verirsin bende babama yenileyelim derken o hep traktore kiyamiyom cok iyi derdi simdi ona hak verdim evet zaman konusunda haklisiniz sizinki 3 gun surer bizimki 5 gun. Mazot 5 lira oldu bence o mazot benim icin degerli fazladan yakacagim 1 litre mazotla bocerdoverim 1 dekar yer biciyo onunda donusu 12 lira buda farkli bir aci. Yani benim demek istedigim ciftcilikten kazanilan(kazanilamayan) para belli iken traktor yenilemek mantikli gelmedi yoksa trakyadaki yada egede ki cukurovadaki ciftci ile icanadolu ciftcisinin traktor almasi bile cok farkli imkani olana zaten lafim yok benimde olsa alirim ama 250000 liralik traktoru 350000 liraya kredili alirsam suan ki traktorun seviyesine inince borcu biter o zamanda yine suanki traktorden cok farkli olmaz o zamanin traktorlerine gore
 
Katılım
31.12.2015
Mesajlar
3,323
Konum
osmaniye
Karalama demişken forumun tamamını okumanı öneririm, zamanından beri ne yazılmış, ne çizilmiş, tavsiye ederim.Ruh ve beden sağlığınız için New Holland alın, kardeşim.Şimdi, fanatiklik yapıyorum.
Her konuya belgelerle örnek veriyor [MENTION=76199]The_Hoca[/MENTION]
Başka markalara gelince kimsenin sesi çıkmıyordu deutza gelince yanlış bilgi paylaşımı oluyor: ) saygılar
 
Katılım
13.01.2013
Mesajlar
1,111
Konum
tokat / pazar
Ney dekarda 3 litre mi yani 1000 metre karede mi valla bizim traktorde 3 lu 14 no pulluk kullaniyoz toprakda etli sert toprak derinde suruyoz. 3 litre mazotuu birak yakmayi artani da bicere koyup biceriz oda dekara 0.8 litre yakar bicerde de comon rail var en istahli ekinde 1 litreyi gecmiyo madem o kadar yakiyoda 20000 liralik motoru veripte 250.000 liralik motoru klima icinmi alacam sanirim ben bi yeri atladim
Ee bizim burda iyi bir sürümde 2.2 den 2.3 den aşşağı yakan marka yok, bu rakam toprağın kuruluğuna göre yükseliyor
 
Katılım
22.02.2017
Mesajlar
337
Konum
Eskişehir
Her konuya belgelerle örnek veriyor [MENTION=76199]The_Hoca[/MENTION]
Başka markalara gelince kimsenin sesi çıkmıyordu deutza gelince yanlış bilgi paylaşımı oluyor: ) saygılar
Ben deutz kullanicisi degilim ve The_Hoca ninda belgelerle ornek verdigini biliyorum ayni zamanda sesi cikmak derken yanlis anlasilmasin demekki baska markalarla olanlari millet gormus dogru oldugu icin mudahele etmemis ama goz gore gorede belgede oyle yaziyor diye gercekte gorduklerimizi saklamak dogru olmaz bu forumda herkes bildigini gordugunu gercekleri yansitmali dogru olani bu
 
Katılım
03.01.2015
Mesajlar
1,446
Konum
Erbaa
Arkadaşlar her zevkin. Bİr bedeli var ne kadar ekmek o kadar köfte Toros da taksi Audi de taksi ama fiyat ve kalite farklı Hepsinde bir direksiyon 4 teker var
 
Katılım
31.12.2015
Mesajlar
3,323
Konum
osmaniye
Arkadaşlar her zevkin. Bİr bedeli var ne kadar ekmek o kadar köfte Toros da taksi Audi de taksi ama fiyat ve kalite farklı Hepsinde bir direksiyon 4 teker var
Eyvallah abi ona sözümüz yok zaten kalite özellik arttıkça fiyat artıyor C serileri güzel fakat agrofarma alman mali diyorlar bildiğin levye koymuş adamlar şimdi satil varmı bilmiyorum. Deutzda 5c serisi altında pek özellik yok maalesef
 
Katılım
03.01.2015
Mesajlar
1,446
Konum
Erbaa
Eyvallah abi ona sözümüz yok zaten kalite özellik arttıkça fiyat artıyor C serileri güzel fakat agrofarma alman mali diyorlar bildiğin levye koymuş adamlar şimdi satil varmı bilmiyorum. Deutzda 5c serisi altında pek özellik yok maalesef
Mahmut shuttle olayında haklısın ama bu Almanlardan değil İtalyanlarla kaynaklı cunki ortak üretim ve bazı tasarımlar İtalyan etkisiyle böyle oluyor
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,598
Konum
Sakarya
Arkadaşlar Deutz 5 serisi Nh a göre her açıdan çok üstün. Geçen hafta tarlayı Nh Tr 5 serisi ithal 100 hp ile tesviye yaptık bi arkadaşımızın traktörü ve kendisi dahi benimkini inceledi gerek kabin ve malzeme kalitesi ve gerekse commonrail motor teknolojisi çok üstün dedi. Nh ithal ve iveco motor var onlarda ama commonrail karşısında son derece geri ve performansı düşük. Bana kendisi bizzat tarlada uygulamalı gösterdi bunu. Ve yakıt da baya fazla
TR5.95 100 hp 407 n.m. , TR5.105 107 hp 440 n.m. ile 5110C motor gücüne yakındır.Bir arkadaşta T5.115 114 hp 460 n.m. aldı.180 000 TL ye alındı.60000 Euro;280 000 TL, 5110C , işletme maliyetleri karşılaştırması yapalım.Konfor için 100 000 TL veremeyiz, herkesin fikrine saygılıyım, biraz gelenekçi ve mekanik sever olabilirim.30 yıldır sahada çalışan akrabalarım var.Toprak işlemelerinde ağır tip, ana motor tercih etme özgürlüğümüz var.Toprak yapısı kumsal, kayransa hafif tip ana motor tercih edilebilir fakat etli toprak yapısında bize uymuyor, yeri geliyor yağışa yakalanırsak motor arazide yürümüyor.
Lastik havası,Almanya'da tarım konusunda hoca ne dedi, yakıtlar çok fazla değişmedi, motorlara tork ve güç bandları geldi, motor karakteri değişti, ayrıca üst serilerde Power Bulge, ek güç arttırımı bulunuyor.Şoför yakıtları %26 etkiliyor, diyor.En az yakıt tüketim bölgesi içinde devir kullanıyor mu? Motor yükünü ne kadar veriyor? Ekipman uyumlu mu? Motora az devir verince az yakacak sanan çok, yapılan işe göre az yakan motor bakmalıyız.:)
Her çeşit motor inceledim,motor,şanzıman, kuyruk mili verimlilikleri v.s. ince detayları bilirim.
250 000 bandını konuşuyoruz, TR6.130 120+20 hp 576 n.m. ,5120C 118 hp 460 n.m. Motor tork güç eğrilerinide foruma yansıttım.TR6 da 1600-2200 güç bandı var, 6000 kg, işletme maliyetleri iş gücü kıyaslaması yapalım.50 dekar arazi işlemeyecek.
Zaman ne gösterir bilemem, fakat an itibariyle tercihimi güçlü motordan yana kullanıyorum.Alacak arkadaşımızın işi çoktur.
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,598
Konum
Sakarya
Hocam bu güne kadar ki söylemlerinize yakışmadı ve büyük bir tezat oluşturdu bu çıkışınız
Forumda her veriyi paylaştım, yakıt mevzusunda serilere göre çok çok küçük fark var,FPT ve Deuthz arasında, linklerdeki verileri açın, sizde inceleyin.Farklı markalarda da düşük yakıtlı motorlar var.Döviz aşırı yükseldi, malum, benim kabahatim yok.:) Hangi işte hangi motoru kullanalım konusuna gelemedik.
 


Üst Alt