Ynt: Doğancan & Valtra A95& Kubota M 8540 
dönmedeki fark konik dişliden ve ön gövde tasarımından kaynaklanıyor . lastik kalınlıgıyla alakalı degil pek bu konu şaftlı ön dingil de fazla kırım oldugunda zarar verir ön dingile ve traktörü kasar. konik dişlide bu durum yok . ayrıca kubotalar yerden (karın altı mesafesi) çok yüksektir. lastik ebatı opsiyonel olarak degiştirilebilir me9000 lerin mesela cok kalın ama turkiye arazi şartları için bu kalınlık uygun görülmüş, bencede yeterli bu kalınlık. tl100a nında lastikleri aynı kubota ile
ceksparow-1986 link=topic=47373.msg461314#msg461314 date=1319696605' Alıntı:bende tarafsız yorum yapayım kubota hakkaten süper oldugu yerde dönme olayına gelirsek kubotanın ön lastikler valtra a95den baya ufak ve dar oldugu icin dönmesi saha kolay işi cözmüşler kaportaya degmiyor 8.00dk bakarsanız farkı görürsünüz
dönmedeki fark konik dişliden ve ön gövde tasarımından kaynaklanıyor . lastik kalınlıgıyla alakalı degil pek bu konu şaftlı ön dingil de fazla kırım oldugunda zarar verir ön dingile ve traktörü kasar. konik dişlide bu durum yok . ayrıca kubotalar yerden (karın altı mesafesi) çok yüksektir. lastik ebatı opsiyonel olarak degiştirilebilir me9000 lerin mesela cok kalın ama turkiye arazi şartları için bu kalınlık uygun görülmüş, bencede yeterli bu kalınlık. tl100a nında lastikleri aynı kubota ile