Eksantirik ekletmek

Katılım
01.05.2017
Mesajlar
279
Yaş
47
Konum
Konya

Traktörüme eksantirik ekletmek istiyorum acaba faydası olurmu traktörüm landini 100h
 
Katılım
08.10.2011
Mesajlar
1,151
Konum
kastamonu
Euro 1 (b serisi) eksantrik hararete sebep oluyormuş. Ama euro 2(c serisi) eksantrik sorun olmaz çünkü aynı motor. Sadece emisyon değerlerini düşürmek için bu eksantrik kullanılmış. Yakıt ve havayı daha fazla içeride tutup tam bir yanma sağlanıyor. Yani teknik olarak perkins c ve d serisinde fark yok. Pompa ve turbo basınçları belki farklı olabilir. Blok pistonlar ve kapak aynı.
 
Katılım
05.09.2009
Mesajlar
2,988
Konum
istanbul
Euro 1 (b serisi) eksantrik hararete sebep oluyormuş. Ama euro 2(c serisi) eksantrik sorun olmaz çünkü aynı motor. Sadece emisyon değerlerini düşürmek için bu eksantrik kullanılmış. Yakıt ve havayı daha fazla içeride tutup tam bir yanma sağlanıyor. Yani teknik olarak perkins c ve d serisinde fark yok. Pompa ve turbo basınçları belki farklı olabilir. Blok pistonlar ve kapak aynı.
Arkadaslar aksantirik millerin bir açi detecesi var onunla oynuyorsunuz bnce motora yeni dizayn yapiyorsunuz bunun ince ayarları olmali gozden kacan bir ayar herseyi boşa cikarabilir
 
Katılım
21.09.2011
Mesajlar
1,111
Konum
TUNCELİ
Erkunt Kıymet 90 e serisine yapmayı düşündüm.
Usta eksantirik değişimi için 3500 söylemişti ama bayağı fark oluyor.80.4 lüks servet yapmışlardı çok seriydi,boğulma hantallık yok.
 
Katılım
02.02.2018
Mesajlar
580
Yaş
32
Konum
ÇORUM
Arkadaslar aksantirik millerin bir açi detecesi var onunla oynuyorsunuz bnce motora yeni dizayn yapiyorsunuz bunun ince ayarları olmali gozden kacan bir ayar herseyi boşa cikarabilir
Ustam haklısın ama şöle bi durum var misal 2019 model x marka traktör euro 3 motor aynı traktör 2013 yılında euro 2 motordu çünkü o zaman emisyon sıkıntısı yoktu bizim yaptırdığımız euro 3 olan egzantriği euro 2 ile degiştirmek ve buna uygun pompa ayarı yaptırmak zaten euro 2 olan motorlar bu ayarı istemiyo çünkü onlarda bogulma ve çekişte sıkıntı yok...
 
Katılım
05.02.2018
Mesajlar
27
Konum
Denizli

Peki gentrak turbo nasıl
Arkadaşlar bende Td 90 d var uygulasam nasıl olur acaba yaptıranlar varmı
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt