Eksantirik ekletmek

Euro 1 (b serisi) eksantrik hararete sebep oluyormuş. Ama euro 2(c serisi) eksantrik sorun olmaz çünkü aynı motor. Sadece emisyon değerlerini düşürmek için bu eksantrik kullanılmış. Yakıt ve havayı daha fazla içeride tutup tam bir yanma sağlanıyor. Yani teknik olarak perkins c ve d serisinde fark yok. Pompa ve turbo basınçları belki farklı olabilir. Blok pistonlar ve kapak aynı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Euro 1 (b serisi) eksantrik hararete sebep oluyormuş. Ama euro 2(c serisi) eksantrik sorun olmaz çünkü aynı motor. Sadece emisyon değerlerini düşürmek için bu eksantrik kullanılmış. Yakıt ve havayı daha fazla içeride tutup tam bir yanma sağlanıyor. Yani teknik olarak perkins c ve d serisinde fark yok. Pompa ve turbo basınçları belki farklı olabilir. Blok pistonlar ve kapak aynı.

Arkadaslar aksantirik millerin bir açi detecesi var onunla oynuyorsunuz bnce motora yeni dizayn yapiyorsunuz bunun ince ayarları olmali gozden kacan bir ayar herseyi boşa cikarabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Arkadaslar aksantirik millerin bir açi detecesi var onunla oynuyorsunuz bnce motora yeni dizayn yapiyorsunuz bunun ince ayarları olmali gozden kacan bir ayar herseyi boşa cikarabilir
Ustam haklısın ama şöle bi durum var misal 2019 model x marka traktör euro 3 motor aynı traktör 2013 yılında euro 2 motordu çünkü o zaman emisyon sıkıntısı yoktu bizim yaptırdığımız euro 3 olan egzantriği euro 2 ile degiştirmek ve buna uygun pompa ayarı yaptırmak zaten euro 2 olan motorlar bu ayarı istemiyo çünkü onlarda bogulma ve çekişte sıkıntı yok...
 
1CF14233-9E90-4078-B26E-AAAD89E5FF1A.jpg
F60EFAAE-B497-47D3-9335-7F10B5C4EA8D.jpg
45C13E2A-1A1D-4C91-B216-C62AEF82B879.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Ahmet ARSLAN'