Common-rail motor teknoloji ile ilgili, electro command şanzıman çeşidi ile ilgili.
Alacağınız traktör ithal T5.105 isE hem common-rail hem de electro command yani yarı otomatik vites seçeneğine sahip
simdi kaporta gövdesinde electro command yazıyor diğerinde comman rail yazıyor 2 farklı özellikte traktör degil mi
bizim köyde 10 tane 115lik 1 tane 105 lik var abi T serisi ithal olanlar arıza vermediler ama bu yıl 2 tane tr serisi alındı sıfır traktöler disliden ariza verdi kronikmis fabrika demis hepsi degisecek diyeAleyküm selam,
Motor özelliği olarak çok az yakan modellerdendir.
Kuyruk mili dişlisinden arıza çıkarıyor.
Mısır yeri sürümünde 3 lt/dk yakıyor.
Common rail mazot pompası özelliğidir. Yakıtı püskürten çok yüksek basınc değerleri ile yanmasını saglayan bir sistem.
Electro command ise şanzıman. Yani ikisi farklı şeyler. Alacağınız traktörde her ikisi birden var zaten.
Bizim köyde , T5 115 HiLo kullanılıyor. 3000 saat olmuştur.bizim köyde 10 tane 115lik 1 tane 105 lik var abi T serisi ithal olanlar arıza vermediler ama bu yıl 2 tane tr serisi alındı sıfır traktöler disliden ariza verdi kronikmis fabrika demis hepsi degisecek diye
sağolun ama T5.105 isimi fazlasiyla görüyor önden kepce atacağım katı gübre yükleyecek sadeceT5 yerine case farmall 110 a bakmanızı tavsiyr ederim.
Yarı otomatik şanzıman yerli motor kalıplı uzun sallı motor.
Hocam bunların biri Eco şanzıman yani electro command diğeri takviye olan dediğiniz Hi-Lo şanzıman yani buçuklu die tabir edilen.Eco 16 ileri/geri , Hi-Lo 24 ileri/geri olması lazım.Ekli dosyayı görüntüle 52191o zaman söyle diyelim comman rail standart olan birsey ama electro command seçenek çünkü yukaridaki resimde takviye yok snzuman otamatik asagidaki resim comman rail fakat electro command deil takviye vites varEkli dosyayı görüntüle 52192
Her çalışan makinenin kendine göre zamanı gelince değişmesi gereken parçaları oluyor.bizim köyde 10 tane 115lik 1 tane 105 lik var abi T serisi ithal olanlar arıza vermediler ama bu yıl 2 tane tr serisi alındı sıfır traktöler disliden ariza verdi kronikmis fabrika demis hepsi degisecek diye
balya makinasida aldim sifir süper yunus ama T5 baglamayi düşünmüyorum traktör kuvvetli olunca balya makinasını kırıyormuş busene bizim burda hep böyle oldu td75 var 2015 model onu bağlamayı düsünüyorumHer çalışan makinenin kendine göre zamanı gelince değişmesi gereken parçaları oluyor.
Bir minibüs motorunda krank mili kepleri 400 000 km kadar dayanıyordu , motor rektefiye istemezken motoru açtık , değişmesi gereken parçayı değiştirdik.
Balye traktörlerinde 2 yılda bir plakayı komple değiştiririz.
T5 kuyruk mili dişlisi yaklaşık 1500 saat civarları balye bağlamada yeterli oluyor, kullanıma göre biraz daha erkende değiştirilebilir.
Motor , 105 kw, 550 n.m. torka güncellenir , gayet çekişli olur , şanzıman olarak gayet iyi kalitedir.
Servis durumunuz iyiyse işin ehli usta traktörü her daim yürütür.
Zamanında parça değişimine gitmek uygun olur.
Makineci kişi avadanlıklarını yedekte tutar , iğne kırılsa balye makinesinin iğnesi değişir gibi bakmamız gerekiyor.
Fendth 312 Vario 90 bina, elimizdekinin de kıymetini bilmemiz gerekir.
abi bilgin varsa hangisi üstün hangisini tercih etmeliyimHocam bunların biri Eco şanzıman yani electro command diğeri takviye olan dediğiniz Hi-Lo şanzıman yani buçuklu die tabir edilen.Eco 16 ileri/geri , Hi-Lo 24 ileri/geri olması lazım.
Eco nun daha iyi olduğu yorumları vardı forumda.Zaten Eco şanzımanlının fiyatı da diğerinden biraz daha yüksek.Cekişide biraz daha iyiymiş.Bu yorumları forumda görmüştüm.Kullanıcı değilim.abi bilgin varsa hangisi üstün hangisini tercih etmeliyim
Her çalışan makinenin kendine göre zamanı gelince değişmesi gereken parçaları oluyor.
Bir minibüs motorunda krank mili kepleri 400 000 km kadar dayanıyordu , motor rektefiye istemezken motoru açtık , değişmesi gereken parçayı değiştirdik.
Balye traktörlerinde 2 yılda bir plakayı komple değiştiririz.
T5 kuyruk mili dişlisi yaklaşık 1500 saat civarları balye bağlamada yeterli oluyor, kullanıma göre biraz daha erkende değiştirilebilir.
Motor , 105 kw, 550 n.m. torka güncellenir , gayet çekişli olur , şanzıman olarak gayet iyi kalitedir.
Servis durumunuz iyiyse işin ehli usta traktörü her daim yürütür.
Zamanında parça değişimine gitmek uygun olur.
Makineci kişi avadanlıklarını yedekte tutar , iğne kırılsa balye makinesinin iğnesi değişir gibi bakmamız gerekiyor.
Fendth 312 Vario 90 bina, elimizdekinin de kıymetini bilmemiz gerekir.
Estağfurullah, sayın abim.Abi cahilliğimi bağışla plaka dediğin neresi oluyor?
Hocam sonuç ta güç aktarım organınlari farklı, illaki fark vardır.Birisi yarı otomatik t5 ec 16/16 diğeri 24/24 t5 hilo, rahat kullanım gibi düşünce varsa e.c olanı tercih edebilirsiniz ama çekiş açısından aynı hp fark olacağını düşünmüyorum