**ERKUNT HASRET 125 CRD4 Lüks Yeni ürün...!!!


Erkunt Hasret 125 Lüks CRD4

[emoji736]126 HP Deutz Common Rail motor

[emoji736]500 Nm Tork

[emoji736]Euro 4 çevreci motor (AdBlue)

[emoji736]Ön PTO hidrolik kaldırıcı

[emoji736]Dijital ekran

[emoji736]Isıtmalı & Havalı koltuk

[emoji736]Powershift 16+16 ZF

[emoji736]8 hidrolik çıkış

[emoji736]Kabin içi kumandalı Elektrikli dikiz aynası

[emoji736]430-540-750-1000 d/dk PTO

[emoji736]1000 d/dk Ön PTO (ops.)

[emoji736]5000 Kğ kaldırma kapasitesi

[emoji736]Süspansiyonlu Lüks Kabin.

[emoji736]Hidrolik orta ve yan kollar

[emoji736]Daha birçok Lüks Donanım

[emoji736]Yakında yepyeni bir model daha sizlerle olacak. Süprizimizi bekleyin [emoji4]

Çiftçinin Gücü [emoji1360]

BD050171-D974-4666-AE44-BF0245C4232A.jpg


F3862369-2AC1-4AA7-AFA3-4C094FD95DF4.jpg


A2E5FCD9-7D67-4A7B-A913-A365EEF1871C.jpg


2A514208-51E1-492F-A987-5BE007E20F3C.jpg


BDA6DA08-BAF6-445D-AA35-86F388FBB7D7.jpg


7D776F88-1BD1-40B4-A06F-F00248DA1AA2.jpg


A0034D0D-0DCE-4E9F-A522-217A91212D33.jpg


28852754-F08B-40D7-90CD-297C65122CF0.jpg


5BB64A48-D0F9-4D44-902D-59B506FA5C06.jpg


08F934ED-D93C-40DC-8F12-8D7FAD67D49D.jpg
 
Yorumlar için teşekkür ederim.
Fiyat 330 bin gibi belirlendi.
Şimdilik power shuttle isteyen kuvveti tercih edebilir.
Yine aynı şekilde aynı donanıma ek power shuttle seri de gelecek biraz mevzuat işleri var sonrası tamam artık.
Traktör hoş ve güzel [emoji1360]
Bu traktör Armatrak olarak 2018 yılında çıkmıştı. İki yıldır power shutle işini halletmiş olmaları gerekirdi. Bu kadar ağırdan almanın mantıklı bir açı klamasını anlamakta zorlanıyoruz.
 
Yorumlar için teşekkür ederim.
Fiyat 330 bin gibi belirlendi.
Şimdilik power shuttle isteyen kuvveti tercih edebilir.
Yine aynı şekilde aynı donanıma ek power shuttle seri de gelecek biraz mevzuat işleri var sonrası tamam artık.
Traktör hoş ve güzel [emoji1360]

Yerli değil sanırım artık keşke yerli olsa çok mutlu olurdum böyle güzel bi makineyi biz üretsek ne olurdu sanki ... kuvvete beş basar bu makine
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Kabin içindeki hortumlar hoş durmamış.
Soğuk su (3-5 litre) ve içecek ihtiyacı için küçük bir bölme olabilir , klimanın hava çıkışının biri dolaba verilebilirdi.
Arka tekerlerde çamur sıyırıcı demir kullanmak iyi olurdu, kuru alanda çalışacak dizayn var.
Arka camda silecek görünmüyor, kabin camları %10 colormatik, kararan cam kullanılabilir.
Kabin tavanının güneş siperlikleri de küçük duruyor.
Malzemeden tasarruf ediyorlar.Sürücü konforundan feragat ediyoruz.
 
Vatana millete hayırlı olsun.
Kompresör tüplerini arka kovan üstündeki boşluğa koymaları bence çok iyi düşünülmüş başkalarının ordaki boşluktan faydalanmak aklına gelmezdi

Teşekkürler aynen oraları da doldu :)

Hayırlı uğurlu olsun, özellikler gayet iyi görünüyor. Bakalım fiyatı ne kadar olacak, ne zaman satışa sunulacak?

teşekkürler ilk 30 modelde extra indirimli satılacak 330 bin civarı düşünülüyor fiyatı.
satışı hemen hazır üretimde traktör yani.

Bu arada shuttle göremedim sanırım.
Hayırlı olsun. PowerShuttle neden yok. :rolleyes:
Povershutle yok galiba
Birde power shutle becerse çok şey değişecek
Çok estetik ve göz alıcı olmuş. Bir powershuttle eklediler mi tadından yenmez. Lansmana özel 300 altı bir fiyat verirlerse bolca satılır. Almak için tereddüt etmezdim ben. Şu fabrika yeniden yerli olsa o kadar sevinirim ki

Power shuttle modeli biraz mevzuat işleri yüzünden gecikecek farklı hp gamında aynı tip ve modelde gelecek.
bu power shuttle sorun olmasaydı erkunt piyasaya baya otururdu. bu konuda geç kalındı ama göreceğiz yıl içinde neler edecek.

Bizdeki fiyatı 40 bin Euro civarında ama pazarlık la 38 bin e alınır TL olarak yaklaşık 300 bin civarında olur tahmini olarak

burda 330 bin civarı tahmin ediliyor ama ilk 30 indirimli satılacak

Güzel motor gibi duruyor, en azından geçen kuvvet 130 dan daha çok için ısındı açıkçası.

aynen benimde öyle oldu.

Hayırlı olsun ,
Görüntü olarak ve donatı olarak gayet hoş duruyor.

bence de gayet düzgün hasret modeli.

Bu traktör Armatrak olarak 2018 yılında çıkmıştı. İki yıldır power shutle işini halletmiş olmaları gerekirdi. Bu kadar ağırdan almanın mantıklı bir açı klamasını anlamakta zorlanıyoruz.

Kasım2018de bu traktörü paylaşmıştım. demo ve test için gezdi bilgi toplandı 2019 eylül gibi zannedersem tüm şanzıman dişli oranları değiştirilip son halini kazandı ve yurt dışına 3-4 tane gitti burası için ve yurt dışı için mevzuatlar farklı.
sanıyoruz ki isim değiştir içeriye sat dışarıya sat kolay değil her biri için ayrı ayrı izin ve gereken durumlar sağlanmadıkça yasal süreçten geçemiyor.
birde motor euro 4 olunca biraz da pahalı olacak gereken ortam ve şartlar sağlandı ve satışa hazır şuan.

Yerli değil sanırım artık keşke yerli olsa çok mutlu olurdum böyle güzel bi makineyi biz üretsek ne olurdu sanki ... kuvvete beş basar bu makine

Aynen kuvvete göre daha hoş :)
satıldı ama 5000ne yakın dökümde dahil bizim vatandaşlarımız ekmeğini kazanmaya devam ediyor.
satılmasının yanında burdan alıp gitselerdi o zaman kötü olurdu.

Deutz 5125 teki motoru kullanmışlar sanırım.Hayırlı uğurlu olsun

Deutz tcd 3.6 l modeli birçok yerde kullanılan ve güzel motor çok yerde rastlamak mümkün.

Dozer gibi bir şey olmuş.

:) ona da çevirirler önüne kepçe takıp.


Artık alacak kişilere hayırlı olsun.

Kabin içindeki hortumlar hoş durmamış.

o hortumlar havalı römork için kullanılmak üzere üzerinde geliyor.
Seyyar ve yeri ora değil traktör teslim edilirken kabin içine konuluyor donanımlar.

Soğuk su (3-5 litre) ve içecek ihtiyacı için küçük bir bölme olabilir , klimanın hava çıkışının biri dolaba verilebilirdi.
Arka tekerlerde çamur sıyırıcı demir kullanmak iyi olurdu, kuru alanda çalışacak dizayn var.
Arka camda silecek görünmüyor, kabin camları %10 colormatik, kararan cam kullanılabilir.
Kabin tavanının güneş siperlikleri de küçük duruyor.
Malzemeden tasarruf ediyorlar.Sürücü konforundan feragat ediyoruz.

Teşekkürler hocam yorumlar için.
buzdolabı ve ayaklara hava perdeleri bende çok istedeğimi belirttim evvelden bazı şeylere tasarıma oturtulamıyor işte yan yatıyor.
 

Benzer Konular