ERKUNT KUVVET 130 LÜKS CRD4 ** TRAKTÖRMETRE - AGRO TV YAYINI **


Herkese merhabalar Trakkulüp ailem :)
size bu haberi çoktan vermiş olmam lazımdı ama malum hastalık vs yüzünden çekime vs gidemedik yakın bir mesai arkadaşım pozitif çıkınca bizde test ve karantinada kaldık bizde çıkmadı şükür ama tedbir için bekledik.
Yoksa bizzat test edip çekim yapıp detaylı teknik olarak ilk burada paylaşırdım ve burdan her yere giderdi çoğu konu kaynağı biz olurduk. artık gelecek birkaç süprizi ben size hazırlarım inşallah.
Bu akşam saat 19:00da hep birlikte Agro tv, Traktörmetre youtube kanalı üzerinden detaylı anlatım ve tanıtımı yapılacak.
Erkunt Kudret 130 lüks crd4 powershuttle Bu ayrı üst seri bir erkunt olacak görüntünden belli olduğu üzere burda üretilen bir model değil henüz.
Bunun yanında yine burda üretilen 2 yeni modelde bizlerle olacak bildiğimiz erkunt tasarımı ile.
Bu arada Ömer KULOĞLU beyin tüm Trakkulüp camiasına bolca selamları var. youtube kanalına da sizleri bekliyor.
aşağıdaki linkten de izleyebileceksiniz.
Tv yayınından sonra sorularınızı alır erkunta iletirim.




1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
4.jpeg
 
Son düzenleme:
Onuncu aydan itibaren crd ye geçiş mecburiyeti var. Büyüğü de küçüğü de crd olmak zorunda. Bu crd kuvvet hindistanda üretilen bir model ama Ankara da aynısını üretmezler. Ankara da üretilenler Armatrak ın 125 liklerinin aynısı olarak üretilip de shetıl da ilave edilirse, ancak o zaman satış yapar. Erkuntu Erkunt yapan zf şanzımanı.
 
  • Beğen
Tepkiler: wallace22
Traktörde çeki gücünün yerinde olması için;
4 sınıfı , 4 ton ağırlığındaki traktörün, 350-400-450 n.m. gibi torku olması gerekiyor.
5 sınıfı , 5 ton ağırlığındaki traktörün, 450-500-550 n.m. gibi torku olması gereklidir.
Toprak sertlik durumlarına göre her 50 n.m. tork artışı traktöre toprak işlemede +1 vites hızla çalışabilme imkanı sunacaktır.
 
Youtube da videoyu izledim.
Yorumlarda birçok kişi dış tasarımına takılmış ancak bence dış tasarım dışında diğer özellikler de NH, MF gibi emsallerine gore maalesef oldukça geride.
Bana göre olumsuz yanları:
Gerek iç, gerek dış tasarim iç tasarımdaki malzeme kalitesi,
Nominal 130 bg için 500 nm tork değeri düşük kalmış,

Shuttle olması olumlu iyi bir özellik ancak yeterli değil.
Şanzıman yarı otomatik olabilirdi. Sürüngen vites ihtiyacı olanlar için iyi bir seçenek olabilir.

Fiyatı 400 bin TL civarında ise Deutz 5125 daha iyi bir alternatif gibi görünüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 768
Youtube da videoyu izledim.
Yorumlarda birçok kişi dış tasarımına takılmış ancak bence dış tasarım dışında diğer özellikler de NH, MF gibi emsallerine gore maalesef oldukça geride.
Bana göre olumsuz yanları:
Gerek iç, gerek dış tasarim iç tasarımdaki malzeme kalitesi,
Nominal 130 bg için 500 nm tork değeri düşük kalmış,

Shuttle olması olumlu iyi bir özellik ancak yeterli değil.
Şanzıman yarı otomatik olabilirdi. Sürüngen vites ihtiyacı olanlar için iyi bir seçenek olabilir.

Fiyatı 400 bin TL civarında ise Deutz 5125 daha iyi bir alternatif gibi görünüyor.

Çok mantıklı yorum. Ve ben bişeye değinmek istiyorum malzeme kalitesi sıfır gözüküyor birde fiyat çok yüksek bizim çiftçimiz bunlara solis , Karataş , ls gözü ile bakar ve bu traktör satmaz. Her zaman Avrupa traktör severim ama erkuntu da bayağı severdim sempatim vardı ama satılmasıyla o artık bir Türk değil hele bu model başlı başına bir rezalet.
 
  • Beğen
Tepkiler: 768 ve wallace22
Küçüğüde, büyüğüde bu model üzerinden geliştirilsinde çiftçilerin moralini bozmasınlar. Aslında ilk günden beri çiftçilere sormadan bir iş yapmazdı bu Erkunt, ama bunu kimseye sorup göstermeden çıkarmışlar herhalde. Zamanında mekatronik ile bir hata yapmışlardı, tam da toparlanmaya başlamışken ikinci bir hatayı kaldıramaz artık.
 

Resimler ve ekler

  • Screenshot_2020-05-30-21-36-30-848_com.google.android.apps.docs.jpg
    Screenshot_2020-05-30-21-36-30-848_com.google.android.apps.docs.jpg
    687.3 KB · Görüntüleme: 85
  • Beğen
Tepkiler: wallace22

Yorumlar için teşekkürler arakdaşlar.
Kaput ve jantları ilk gördüğümde beğenmemiştim eylül 2019du tamam teknik olarak evt desekte tasarım dili ülkemiz çiftçisine uzak bir çizgi taşıyor. Bu dün de dahil bunun en azından kaputu başta olmak üzere elden geçirilip biraz daha bizim çizgilerimiz çizilseydi pek kötü eleştiri almazdı ya da orta halli kalırdı.
Traktör Kuzey ABD veya Canada da üretilen bir mahindra modeli olması yine de yanlış olmasın ama Yakında tanıtılacak Hasret 125 ve bi alt modeli bilidiğimiz ZF şanzımanlı euro 4 motorlu traktör o beğenilir ki bunun yanında hava karada sevilir zaten.
 

Benzer Konular