Eski römorku restore etmek, boya ve ek ilave uygulaması


2000 model alkanlar marka 5 tonluk römorkumuza 25cm ek ilave ve komple boya yaptırdık, o eski halinden eser yok şimdi.. lastikleri de değişirse sıfırdan farkı kalmayacak görünüşte[emoji51]

eski hali;
c24c69f9-6b91-42fe-948f-597311c5be39.jpg
7083ecc3-bb91-4fb0-8695-3a432b1b403a.jpg
yeni hali;
DE38C2A4-AB09-45A2-9564-E2CAE2281B61.JPG
009EDF5A-D20C-4BA9-8218-C41177479758.JPG
IMG_5841.JPG
IMG_5840.JPG
 
Güle güle kullanın, bakarsan bağ olur demiş atalarımız.
Naçizane tavsiyelerim; rampa arazide çalıştığımız için römorkun takozu üzerinde gezer.Reflektör takmakta fayda var.
Römorkta bir kere aks kesmesi olayı yaşadım. 8*8 cm arka dingil, kampananın 5 cm iç kısmından turp gibi koptu.Duruk vaziyetteki römorka gübre yüklüyorduk.Dingile kaynak ağızı açılarak, doldura doldura kaynaklandı. Metal yorgunluğu, 4 tonluk römorkla 7 ton pancar,taş,kum,toprak v.s. taşımıştık.Römorkun döneri aşırı eskidiyse boşluk yapıp çıkma durumu olabiliyor, kasisli yerde dikkat etmek gerekir.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt