• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Evrim Teorisi Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt

Kuran "hodri meydan" demis..

"..Allah'dan gayri tüm taptıklarınız toplansa bi sineği yaratamazlar!.."

Tüm taptıklarınız, doğa, doğa ana, tabiat, sebepler-sonuçlar, dahiler-mucitler ..vs


".. bi yaprak bile O'ndan habersiz/izinsiz düşmez" diyor..


Mesaj çok net..
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
"Peygamberleri onlara dedi ki: Gökleri ve yeri yoktan var eden Allah hakkında şüphe olur mu?" İbrahim Sûresi, 14:10.

Bu ayetin izah ispat ve tefsiri bediuzzaman "tabiat risalesi"..

din-felsefe-mantık meraklisina.

---

Biyolojik Darvinizm cok mesele degil de.. hatta hic mesele degil de..

Asıl "SOSYAL" darvinizm.. dunyayi kasip kavurdu..

Cunku "guclunun zayifi ezmesi sömurmesi" gunah-ayip-suc insanlik disi olmaktan cıktı basit bi bilimsel gercek.. yada hayatın gercegi oldu..

Hitler-kapitalizm-fasizm-kaba irkcilik-emparyalizm

Tumunun gunahi vebalinden aslen ilahiyat mezunu hristiyan darvin in ciddi bi payi, hissesi var..
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
Darvinizmin özeti budur..

Yil-1931 bi ingiliz avci ve avlari..

Avusturalya yerlileri aborjinleri kesip duvara süs yapmis..

Tüm dinlerde büyük günah..

Darvin dininde.. sadece "güclü zayifi yer" yani çok normal!

Sanayi devrimi sonrasi.. sömurulecek ulke ve calisacak köle arayan batı tam bi sazan gibi bu teorinin üstüne atladi..

Ustunden asır gecmis ve halen teori.. halen izah-ispat edilememis teori:)


Senelerce tum dinden insanlara zorla ders diye okutulan teori:)


Özeti; hersey tesaduf ve guclu zayifi ezer!

Sakın bizi kapitalizme, emparyalizme..

İnsanin insana "kul"luğuna hazırlamış olmasınlar..


Dünyada 8 en zenginin serveti dünya nufusunun yarisindan fazla.. iste darvinizm:)




16195275_400755063649637_6741150732720709803_n.jpg
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
sosyal darvinizme göre hitler gereğini yapmıştır.. hiç suçu günahı yoktur!

---

Türkiye gibi ülkeler için trajikomik ciddi bi sorun..

adi milliegitim olup aslen Gayrimilli okulda sürekli darvinle beyni yıkanan çocuk.. sürekli atalar maymun hikayesini dinler durur..

yazın kuran kursuna camiye gider.. Adem-Havva yi öğrenir..

okul öğretmen ayrı telden caliyor.. cami-hoca ayrı şeyler diyor..


ortaya beyninde hatlar az çok karışık bi nesil çıkıyor..
 
Katılım
06.05.2011
Mesajlar
625
Konum
Çorum
Sene 2017 ve hala Ortadoğu masallarına inanıyor benim güzel halkım... Uyuyun siz uyuyun... Sizin derin uykunuz yüzünden benim gibiler cayır cayır yanıyor...
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
yanma gardas itfaiyeyi ara:)

---

ıngiliz in kasigiyla fransiz in pisliğini kaşıklamak daha mi iyi ortadoğu masallarindan!

batı dan biri ufurunce.. gökten ayet inmiş sanan bi nesil ile hindistan da inege tapan arasında ne fark var..

batı diye diye battik.. diyor şair:)
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
makine-ekipman alet edevat hariç..

batı dan çıkıp da tüm insanlığa fayda veren tek bi düşünce-fikir yok..

kapitalizm, batı ürünü.. en iyi ihtimalle ücretli köledir insan bu sistemde..

sosyalizm-komünizm.. batı icadı.. kapitalizme kızıp başka bi yanlışa yöneliş.. 2 yanlış 1 doğru etmez ve kötü birşeye her karşı çıkış "iyi-doğru" değildir..

ırkçılık.. darvinizm in onlarca günahından biri.. 1.-2. dünya savaşı ve dünya kan gölü..


gel görki.. tüm insanlar Adem-Havva'nın çocukları ve kardeştir diyen İslam gerici oluyor..

benim ırkim daha üstün.. önüme çıkanı ezer geçer sömürurum diyen batı ilerici-aydın-insancıl-hümanist oluyor..

hadi batılı olsak menfaat icabı bu maymun masalına inansak..

lakin hem anası ağlayan biziz hem batı masallarını ezbere savunan da biziz!

---

teoriyse.. ahan ben de yazıyom.. aksi ispat edilene kadar okullarda bu okutulsun..


İnsan dahil gördüğümüz-görmediğimiz cümle alemi sonsuz ilim, kudret sahibi "ol"deyince ol duran Allah yarattı. Nokta.

aksini ispat edene yemek ismarliyacam..

Hodri meydan:)
 
Katılım
14.07.2016
Mesajlar
1,663
Konum
MUĞLA/DALAMAN
artık müfredatta evrim safsatası kaldırıldı hamdolsun sebep olanlardan allah razı olsun. insanların beynini bilim ile dini ayrı göstererek yıllarca kilitlediler aslında tam tersidir her zaman söylüyorum bilim allahı bulup tanımada kudretin büyüklüğünü kainattaki yaradılış sanatının güzelliğini görmek için bir araçtır. insana şunu dedirtir; ey rabbimiz senin ilmin ve kudretin sonsuzdur senin kudretin önünde ben eğiliyorum sen beni yaratan allahsın. sana senin rızan için rüku ve secde ediyorum. çiftçiler olarak hepimiz biliyoruz kup kuru bir tohumdan binlerce tohum alıyoruz düşünün üzerinde biraz ayrıca ziraat mühendisi olarak söylüyorum tohum toprağa atıldığında biyo kimyasal olayları size günlerce anlatsam yine bitmez ama insanın yaptığı milyarlarca sebepten bazıları geri ye kalanı .....? düşünelim arkadaşlar
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
mufredattan çıkmasın..

hayat çoktan secmelidir.. doğru şık.. yanlışlarla kuşatılmıştır..

yanlışlara örnek olarak okutulsun yine de.. :)
 
Katılım
12.05.2014
Mesajlar
761
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
sosyal darvinizme göre hitler gereğini yapmıştır.. hiç suçu günahı yoktur!

---

Türkiye gibi ülkeler için trajikomik ciddi bi sorun..

adi milliegitim olup aslen Gayrimilli okulda sürekli darvinle beyni yıkanan çocuk.. sürekli atalar maymun hikayesini dinler durur..

yazın kuran kursuna camiye gider.. Adem-Havva yi öğrenir..

okul öğretmen ayrı telden caliyor.. cami-hoca ayrı şeyler diyor..


ortaya beyninde hatlar az çok karışık bi nesil çıkıyor..
Dedikleriniz doğru olabilir ama bu ülkede herkes müslüman değil. Evrim teorisi için doğru demiyorum o bir tezdir ve aksini iddaa etmeyen çıkmadıkça tez çürümez.Okul ve Cami ayrı şeylerdir. Okulda eğitim öğretim bilim konusunda olur Cami ve Kuran kurslarında din eğitimi verilir ikisinin farklı olması gayet doğaldır diye düşünüyorum. Evet biz Müslümanız Elhamdülillah ama insanların fikirlerine ve inançlarına saygı duymamız gerekli değil mi ?
 
Katılım
02.01.2016
Mesajlar
1,875
Konum
Adıyaman
her aklınıza takılanı incelemeye araştırmaya ugraşırsanız dinden çıkarsınız
herkes inandıgı dinin kutsal kitabı neyse onun mealini türkçesini açıklamasını okusa yeter

birde bu yüce millet kendini hoca olarak yansıtan birinin darbe teşebbüsünü 15 temmuzda engellemiş
ama hala burda birileri bu hoca kılıklı hainlerden ders almamış ki 15 temmuzdan önceki zamanlarda fetö imzalı kitapları millete(site üyelerine) hediye ederken şimdide başka bir şehyin hoca kılıklı hainin eserlerinden örnek veriyor
bıkmadınızmı bu yüce milletin aklıyla oynamaya
birde çıkmış kominist ülkenin traktörünü övüyor
ayıp valahi ayıp
kitap hediye ettigi biri çıkıp bunu bana bu kişi hediye etti dese ne ailesi ne işi kalır fetöden içeri girer anında ama hala degişmemiş demekki

hocalardan şeyhlerden medet umuyor garibim iyide kamufle oluyor sosyal medyada hükümeti destekleyen paylaşımlarıyla

allah devletimize hükümetimize zeval vermesin
Fetoya hain diyebilirsiniz ama seyh kılıklı hainin eserleri dediğiniz hain kim? Ben tam olarak anlayamadım bir açıklama bekliyorum sizden...
 
Katılım
12.11.2010
Mesajlar
13,554
Konum
Erzurum
bu konuyuda el birliği ile ekşittik..
Kış Masalı gibi muamma oldu..
nerden geldiğimizi iyi bilsekte,
nereye gideceğimizi bilemiyoruz..
Darwin amca ortaya bir tez atar.
bizim millet birbirine girer..
İngiliz bir oyun kurar ..
yine bizim millet birbirine girer..
siyasinin biri bir kelam eder..
bizim millet yine aynı..
ben bu kış çiftçiden çok..
kendimi araştırmacı yazar hissettim forum sayesinde..
"acaba şimdi çiftçiliği kim yapıyor"
 
Son düzenleme:
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,280
Konum
Eskişehir
Şahsi düşüncem, bazı konular vardır ki burası yeri değil. Bu konu da onlardan birisidir. Kimsenin inancı, düşüncesi, neye inanıp inanmayacağı bizim konumuz ve işimiz değildir. Çünkü bunlar insanın iç dünyasıdır. Lütfen bu konu devam etmesin. Anlayışı için herkese teşekkürler.
 
Katılım
12.11.2010
Mesajlar
13,554
Konum
Erzurum
umut başkanım..
bayburttan seni alalımmı yoksa,
oradanmı gelecen ankaraya.valla beni şimdiden heyecan sardı..
Eğer soğuktan fizyolojik değişim geçirip
ercana dönüşmezsem ankaraya yusuf olarak gelirim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt