Fendt 1050


Üretici,,,,,,,,,,,,,AGGO
Motor,,,,,,,,,,,,,,,MAN D2676
Motor Hacim,,,,,,,,,12400 cc
Silimdir sayısı,,,,,6
Hız,,,,,,,,,,,,,,,,,60km
Güç,,,,,,,,,,,,,,,,,500 hp 368 kW

https://www.youtube.com/watch?v=M-NKKWv4ABk


558d8d900237fb7e459610cb_1435340176.jpg

5637359f0237fb5f3e51c48b_1465010916_en.jpg

Traktor-Fendt-1050-Vario-474x316-9fc9f179a7b4e19f.jpg
 
https://m.facebook.com/story.php?st...4:2:0:1477983599:1152011672096775070&__tn__=C

1050 Vario tarla videosu ve sonuç hüsran gibi :D Trisix Vario'nun da diskaro denemesi vardı önde 2.5 arkada 2.5 ton olmak üzere toplam 5 ton ek ağırlıkla zar zor diskaro çekiyodu aradan 5-10 sene geçti Trisix Vario yerine gelen 1050 Varioda da sonuç hüsran gibi. 310 Vario 98bin € iken geçen sene burda 309bine Puma 185 CVX satıldı.

Vay vay vay adam geri geri gidip hızlanıp vurduruyor ama olmuyor, demek ki tarla kuruyup tavı kaçtı mı üyük-küçük her traktör aynı :D
 
Taş kırma makinesinde çalışırken gördük.
Motorun en az yakıt bölgesi 1200-1500 rpm devir aralığı , 1300-1400 rpm aralığında dogul çukuru gibi optimum yakıt noktası var. :D
Traktörü 900 modelleri gibi 1600 devirde çalışmaya zorlamasa güzel olurdu.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt