• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Fiat 480 turbo

Katılım
30.01.2008
Mesajlar
5

Merhaba arkadaslar foruma yeni uye oldugumu belirtmek isterim. Traktorumun motorunu rektefe yaptirdim vede turbo, 105 mm pistonlar 44 mm eksantrik taktirdim. Yapan usta 65 beygir gucune ciktigini soyledi. Kiza zamanda test yapip videosunu sizler ile paylasirim
 

Ekli dosyalar

Katılım
07.08.2011
Mesajlar
76
Konum
Kayseri/ Tomarza
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. turbo üzerinde wastage göremedim, aşırı basınçtan turboyu patlatma ihtimali var. Turbo kaç barda çalışıyor bilginiz varmı ?
Birde intercoller yoksa intercoller takın: çünkü sıkışan hava ısınır ve motorda daha iyi yanma gerçekleşmez. Buda istenilmeyen bir durum. Size tavsiyem turbodan çıkıp emme manifolduna giden boruyu metal yapın patlama ihtimali var basınçtan dolayı. Güzel çalışma olmuş kolay gelsin
 
Katılım
30.01.2008
Mesajlar
5
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. turbo üzerinde wastage göremedim, aşırı basınçtan turboyu patlatma ihtimali var. Turbo kaç barda çalışıyor bilginiz varmı ?
Birde intercoller yoksa intercoller takın: çünkü sıkışan hava ısınır ve motorda daha iyi yanma gerçekleşmez. Buda istenilmeyen bir durum. Size tavsiyem turbodan çıkıp emme manifolduna giden boruyu metal yapın patlama ihtimali var basınçtan dolayı. Güzel çalışma olmuş kolay gelsin
Eyvallah kardes sagolasin kac barda calistigini bilmiyorum. Turbo takim geldi 65 56 turbalarin gucunde dedi 3500 tl alindi. Asagidaki video cekmistim wastage dedigin sey videoda kirmizi renkde valf gibi bisey var o omu. Yarin yakindan detayli resim cekerim

 
Katılım
24.12.2009
Mesajlar
2,650
Konum
BURSA
Hayırlı olsun. Bı kaç sorum olacak.
Orijinal pistonlardan daha büyük mü takıldı rektefede?
Eksantrik milini yine orijinalden daha kalın materyal kullanıldı?
Krank milinde değişiklik oldu mu?
 
Katılım
03.03.2013
Mesajlar
1,483
Konum
ANTALYA
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. turbo üzerinde wastage göremedim, aşırı basınçtan turboyu patlatma ihtimali var. Turbo kaç barda çalışıyor bilginiz varmı ?
Birde intercoller yoksa intercoller takın: çünkü sıkışan hava ısınır ve motorda daha iyi yanma gerçekleşmez. Buda istenilmeyen bir durum. Size tavsiyem turbodan çıkıp emme manifolduna giden boruyu metal yapın patlama ihtimali var basınçtan dolayı. Güzel çalışma olmuş kolay gelsin
Nhlerin 3 pistonlarinda orninalindede westage yok
 
Katılım
30.01.2008
Mesajlar
5
Hayırlı olsun. Bı kaç sorum olacak.
Orijinal pistonlardan daha büyük mü takıldı rektefede?
Eksantrik milini yine orijinalden daha kalın materyal kullanıldı?
Krank milinde değişiklik oldu mu?
Orjonal pistonlar 100 mm dir. Biz 105 mm pistonlar caktirdik gomlege. Orjinal eksajtrik mili 42 lik tir biz 44 luk taktik. Krank kendi 480 lik orjinal kranki.
 
Katılım
24.10.2014
Mesajlar
5
Konum
eskisehir
Hayırlı olsun kardeşim. Kapak contası kaçırdı 83 model s8 in. Kapak atık diye taşlandı. Tekrar sıkıldı sorun devam ediyor. Su tarafına kaçırıyor. Sıkıştırınca radyatörü şişiriyor su atıyor. İnşallah sorun yaşamazsın. İlerleyen zamanlarda durumu paylaşırsan sevinirim. Takipteyim.
 
Katılım
03.03.2013
Mesajlar
1,483
Konum
ANTALYA
Wastegate turbo için çok önemli bir parça. Basınç ayarı için olmazsa olmaz diye bilirim.
Cnhde 3 pistonlarda gorunurde yok gizliden bisey varsa bilemiyorum hadi cnhde yok holset garret neden koymamis onuda bilemedim belkide 3 pistonun 1,2,3 sirali yanmasi ve krankinin 120 decrece aci ile calismasindan dolayi fazla gereksiz basinc ortaya cikmayisindan olabilir ureten bilir olcmus tartmistir heral yoksa en kucuk ceviz kadar turbolu 4 piston aracta bile westage var
 


Üst Alt