Fiatlar da nh lerde üfleme

normaldir.Yeni serilerde var ancak üst kapakdan turbo üzerinden tekrar motora veriliyor.Yalnız bence pek mantıklı değil kullanıcı ve ustalarda öyle düşünüyor ki direk dışa veriyolar. @arapörenli kullanıcı da öyle yaptı.
Dışarı vermek çok mantıklı turboya vermişler hem motoru boğuyo intercolleri az da olsa yağ dolduruyor intercoller boruları yağ kaçağı oluyo,
deldim eksoza verdim hiçbir sıkıntı kalmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
normaldir.Yeni serilerde var ancak üst kapakdan turbo üzerinden tekrar motora veriliyor.Yalnız bence pek mantıklı değil kullanıcı ve ustalarda öyle düşünüyor ki direk dışa veriyolar. @arapörenli kullanıcı da öyle yaptı.
Eyüp arkadaşında bahsettiği gibi 7556 nınkini dışa verdik. Motorda çekiş artışı oldu.diğer türlü intercooler boruları yağlamaya başlamıştı.Motorda yağ eksiltme vardı ben bu yağ eksiltme durumunuda ona bağlıyorum. Yağ değişimine kadar takip edeceğim yağın durumunu
 
Önceki 56-66 serilerindeki bloklarda soldan aşağı veren bir tahliye çıkışı vardı şimdiki fiat devamı olan case nh gibi traktörlerde muhtemelen turbodan vererek dönüştürüyor mantıken sağlıklı değil.Tahliyeden normal şartlardada yeni motor düzeyinde de olsaüfleme yapar ancak piston segman zayıflığı olmadığından renk vermez.Motor zayıflamaya başladığında yukarı yağ dönüşümlerinde beyaz duman olarak tahliye eder.Genel olarak düşünüldüğünde böyle.Her duman üfleyen motor bitik derecede değildir hafif yağ eksiltilebilir.dikkatli bakımlı kullanıldığında uzun saatler iş saati yapabilir.Ancak alttaki duman miktarı ileri düzeydeyse yüksek miktarda yağ eksiltme düzensiz çalışma çekiş düşüklüğü muhakkak olabilir.iyi radyatör temizliği zamanında ve kaliteli yağ değişimi bilinçli kullanımla bu durumu olabildiğince uzun yıllar boyunca engelleyebilir
 

Benzer Konular