• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Günün Fotoğrafı

Katılım
23.07.2011
Mesajlar
2,507
Konum
ANKARA
Göz hakkıdır o aşırı zarar vermedikten sonra bişey olmaz inşallah rabbim kat ve katını verir merak etmeyin
Bi anımı hatırladım. Asfalt çalışması yapıyoruz.Kenarda bir kaç kayısı ağacı var çocuklar dadanmış bende gittim 4 adet kopardım yedim çocuklara bakıyorum o ara adam fırladı çocukları kovaladı bende görünce dedim abi hakkını helal et 4 tane bende yedim diye zehir zıkkım olsun yemeyin dedi.aksam üstü is bitimi tekrar çaldım kapıyı acan olmadı. 4 kaysının hesabını vereceğiz diyer tarafta
 
Katılım
17.02.2017
Mesajlar
969
Konum
ANKARA
Bi anımı hatırladım. Asfalt çalışması yapıyoruz.Kenarda bir kaç kayısı ağacı var çocuklar dadanmış bende gittim 4 adet kopardım yedim çocuklara bakıyorum o ara adam fırladı çocukları kovaladı bende görünce dedim abi hakkını helal et 4 tane bende yedim diye zehir zıkkım olsun yemeyin dedi.aksam üstü is bitimi tekrar çaldım kapıyı acan olmadı. 4 kaysının hesabını vereceğiz diyer tarafta
Yani çocukluğumuzda bizde çok yedik bizdende çok yiyenler oldu ne olursa olsun helâli hoş olsun ama zarar vermek ağacı kırmak ayıp oluyor. Bizim 7 dönüm meyveligimiz vardı ağaçlar seyrek olduğundan altına bugday ekerdik ama buğday alamazdık çocuklar meyve yiyeceğim diye çiğnerlerdi kızardık ama çocuk işte ne yapabilirsin.
 
Katılım
31.12.2015
Mesajlar
3,843
Konum
osmaniye
Bi anımı hatırladım. Asfalt çalışması yapıyoruz.Kenarda bir kaç kayısı ağacı var çocuklar dadanmış bende gittim 4 adet kopardım yedim çocuklara bakıyorum o ara adam fırladı çocukları kovaladı bende görünce dedim abi hakkını helal et 4 tane bende yedim diye zehir zıkkım olsun yemeyin dedi.aksam üstü is bitimi tekrar çaldım kapıyı acan olmadı. 4 kaysının hesabını vereceğiz diyer tarafta
4 kayisi yersen ne olacakki sahibi biraz ilgincmis insanın canı çeker yiyebilir kendine yetecek kadar bunda kötü birşey yoktur
 
Katılım
07.03.2019
Mesajlar
132
Yaş
35
Konum
Hatay
Bi anımı hatırladım. Asfalt çalışması yapıyoruz.Kenarda bir kaç kayısı ağacı var çocuklar dadanmış bende gittim 4 adet kopardım yedim çocuklara bakıyorum o ara adam fırladı çocukları kovaladı bende görünce dedim abi hakkını helal et 4 tane bende yedim diye zehir zıkkım olsun yemeyin dedi.aksam üstü is bitimi tekrar çaldım kapıyı acan olmadı. 4 kaysının hesabını vereceğiz diyer tarafta
Abi hiçte günah değil göz hakkıdır o ne kadar kul yetiştirdiyse Allah'ın ikramidir göz hakkı rahat ol öyle insanları bizde gördük çocuklara düşmanı gibi davranan Allah ıslah etsin
 
Katılım
07.12.2017
Mesajlar
461
Konum
balıkesir/bigadiç
Katılım
31.12.2015
Mesajlar
3,843
Konum
osmaniye
Göz hakkı nedir Allah aşkına, almadan önce soran var mı sahibinin izni var mı? Adam nasıl olsa göz hakkı var der tüm bahçeyi götürür.
Mesela siz tek kişisiniz canınız mısır çekti yolda herhangi tarladan 2 tane alsanız zararı olmaz ama torbayla falan toplamaya giderseniz olmaz tabiki, olmayan insanlar kendine yetecek kadar alsın sıkıntı olmaz hiçbir zaman
 
Katılım
12.11.2010
Mesajlar
13,633
Konum
Erzurum


Üst Alt