Ynt: HAŞMET 110 HAVALI ROMÖRK FRENİ PERFORMANS TESTİ
yok olmaz... şu MAVİ-SARI üstteki hava hortumları motora takılacak.. motorda hava olacak.. hatta büyük ihtimal sadece hava değil havanın tüpüde olacak.. sistem bi bütün yani..
hatta daha ilerisi hepsi olsa bile motorun hava İLK sabah çalıştığında dolu olmuyo bizde mesela.. boş tüple de çalışmaz sistem.. dolmasını beklemek lazım.. zaten zetorda hava dolmadan SAKIN hareket etmeyin diyo ustalar.. hatta panelde tüp dolana ibre kalkana kadar yani 1-2 dakika koca bi
STOP ikazı yanıyo..
şimdi işin garibi bu kadar anlatıyom ama inanın psikolojik bi güvenlik..
%99 üşendiğimizden ve gerek kalmadığından takmıyoz bile
yine diyecem 4x4 motorda önlerde fren varsa ve inişte düşük vitesdeysen 15-20 ton aralığında bile kullanmıyoz, ama olsun yinede iyidir..
burda 20 tona yakın yük var, takılı değil mesela.. niye uzun uzun anlattık o zaman, bilelim de lazım olur bigün
Son olarak tecrübe ile sabit... HER TARAFI FRENLİ DİĞER TİP RÖMORKLARDANSA.. BU TİP TENDEM/İKİZ DİNGİL OLANLAR HEM ÇEKİŞ HEM FREN OLARAK ÇOK ÜSTÜNLER..
yani AĞIR YÜKTE bu tipin frensizi bile bence öbürlerinin frenlisinden iyidir!