Güzel traktör, mekanik aksam geleneksel traktör severler için tercih sebebi.
Hattat klasik kasa olanlar performans olarak gayet mutlu ediyor kullanıcıyı. Yedek parça servis olarak pek fazla dert olmaz.
Turbo özellikle 3 silindir de işe yarıyor, güzel güç artışı sağlıyor.
Ergonomi ve kullanışlı olarak maalesef çok yüksek puan veremiyorum, zira kumanda kolları çok dağınık halde, sürücüyü biraz zorlayabilir, beğenmek kişiye göre değişir tabi ki..
Traktör olarak hatta genel klasik kasa olanlar 266, 275, 285, 295 ve 398 olarak genel gözlemlerim;
E lift olması güzel, buton biraz sağda kalıyor ama kötü değil, keşke MF 3.085 veya BT Gold gibi gösterge paneli altında olsaydı daha kullanışlı olurdu.
Kabin konforu gayet yeterli bence.
Kabin içi yeterli genişlikte. Havalı ve kumaş koltuk olması, hatta hostes koltuğu olan modellerinde hostes koltuğu dahi kumaş kaplı olması ve bunların kırmızı olması güzel.
Kabin içinde eşya gözü yok, uzun çalışma saatlerinde birşey yanında gezdirmek sıkıntısı olacaktır.
Hostes koltuğu olmayan modellerde ikinci kişi için yer olmaması biraz kötü.
El gazı konumu biraz uzakta kalıyor, sıklıkla kullanma ihtimali olduğu için daha kullanışlı olması güzel olurdu.
Hidrolik güç çıkışı kontrol kolları arkada kalıyor, unutulup sonradan eklenmiş gibi, sertliği varsa sürekli kullanım durumda kolunuzu geriye uzatıp kontrol etmek kullanıcıyı yorabilir.
Direksiyonu güzel ele oturuyor videoda bahsettiğiniz gibi.
Arka silecek olanlarında arka sileceğin sildigi alan çok iyi, ön silecek te TD serisi gibi alt bölgede gelseydi keşke.
Kaputun ortasından egzoza karşı değilim, yandan çıkmasından ise ortada olması daha güzel, görüş açısını daha az engel oluyor böyle. Yan direkten yukarı çıksaydı daha iyi olurdu tabiki.
Kaputun tamamen açılmaması biraz eksiklik sanki kişiye ve tercihe göre
Geri vites hem ana vites kolunda hem de senkromeç yok, alışmak lazım.
Tavşan kaplumbağa kolu direksiyon sol altında, özellikle aşağıda Tavşan konumunda sürücüyü rahatsız edebilir.
Göstergeler sade ve rahat okunabilir.
Klima ve kalorifer kontrol vanaları biraz ayrı yerlerde, alışınca sorun olmaz.
Arka aydınlatmalar gömülü ve hepsi aynı yere bakıyor, keşke yana çevirip daha geniş açıdan aydınlatma yapılabilir olsaydı. Eski tip ampullü kare farlar güzeldi, LED olanlar çabuk bozuluyor. Yan bölge aydınlatma lambaları yok ama takılabilir ihtiyaca göre tabiki.
Arka jant iki yarım daire ağırlıklar şık tasarım olmuş, lakin ağırlık arttırmak yada eksiltmeye ihtiyaç duyduğu zaman 50, 100, 150 değil de 100, 200 kilo gibi geniş aralıklarla değişim yapılması belki sıkıntı olabilir.
Kompresör olan modelleri de var, bence tercih sebebidir kompresör.