
54K views · 2.9K reactions | 122 BEYGİR HATTAT T4125 DETAYLI İNCELEME https://youtube.com/shorts/VVs3os9LtR0?si=6OoFKFnAL0R1f99m | Traktör Sevenler
122 BEYGİR HATTAT T4125 DETAYLI İNCELEME https://youtube.com/shorts/VVs3os9LtR0?si=6OoFKFnAL0R1f99m.
Herkes kendi ürettiğini savunuyor. Ben de içerdeki dişli sistemi olarak kendisi tasarlamış olabilir ama platformu başka markaya ait olduğunu düşünüyorum. Daha önce kullandığı şanzımanlar hep valtra MF Universal gibi markalardan lisans altında üretmişti. Sadece ön dingiller kendi tasarımı.Büyük ihtimal kendi ürettiği Şanzıman
İveco perkins e göre daha sert mizaçlı aktarma sistemi daha uygun olmalıHerkes kendi ürettiğini savunuyor. Ben de içerdeki dişli sistemi olarak kendisi tasarlamış olabilir ama platformu başka markaya ait olduğunu düşünüyorum. Daha önce kullandığı şanzımanlar hep valtra MF Universal gibi markalardan lisans altında üretmişti. Sadece ön dingiller kendi tasarımı.
Motor zaten belli. New Holland ve case de kullanılan motor. Bu motoru tercih etmekle çok doğru yaptı. Çünkü Deutz motor kullanan otobüs firmaları bile pahalı olduğu için cumminse geçti. Ayrıca Deutz bakım maliyeti yüksek ve teferruatlı.
erkunt artık e-capra kullanıyor.
Zetor küçük serilerde kendi Euro 5 motorunu yaptı.
Landini küçük olarak köhler 75 HP ve üzerinde Iveco kullanıyor.
Yine class Euro 5te John Deereyi bırakıp 300 HP ve altında Iveco kullanıyor.
Perkins Euro 5ler ise şu an sadece iş makinaları ve lindner de kullanılıyor.
Daha da önemlisi çin lovol -arbos markasıyla Rusya'yı ele geçirdi
Perkins i bitirecekler bence, Mf Sisu kullanmaya başladığından beri pazarı gittikçe daraldı. Öyle olunca üretimleri de bir hayli azaldı, kısır döngüye girdiler, birkaç seneye de fişini çekerler.Hema herşeyi üretiyor üretmediği bir parça yok Perkins motorun parçalarını üretiyor İngiltere de toplanıyor şu an Perkins stage5 karşılamıyor fpt motora geçti ilerde yine Perkinse geçeceğini düşünüyorum emisyon değerleri stage5 karşılayınca