• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,059
Konum
Kütahya

Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

gocabolulu link=topic=66884.msg759438#msg759438 date=1374190311' Alıntı:
hidrolik çıkışını 4 lü yapmışlr yukardaki sorunlarla karşılaşılmaz ve perkins 1103 motor koymuşlar kesinlikle tutulur çok sağlam bi motor 260 g den aşşa kalmaz eğer bu traktörde disk frende varsa acayip satılır bence eksik olan şey buçuklu fites olmalıydı...
Foruma ilk üye olduğum zamanlar Ağır Abi ile Çerkezköye fabrika gezisine gitmiştik. Hattat ve Valtra üretimini yerinde gördük. Ar-Ge bölümünde de Uzel üretimi MF 240 s in 1103 serisi Perkins motor konulmuşunu görmüştük.:D
Kısmet bugünlere imiş.
 
Katılım
14.08.2009
Mesajlar
3,709
Konum
ÇANKIRI-KURŞUNLU
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

bu 240 buralara gelmesin peynir ekmek gibi gider valla ama ben aldırmam gibi 290 ne la ole 1989 model 265 gibi insan yeni tip 285s gibi yapar sunu hidrolik yerleride aynı beh en iyisi UZEL
 
Katılım
08.09.2008
Mesajlar
357
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

En iyi 240 ı Uzel yapar. En adi 5 para etmezinide bozok yapar. Hattat ne yapar göreceğiz. Bozok almayın da hangisinden alırsanız alın. En adisi bozok.
Yanarsınız çıra gibi bizim burda kaç kişiler yandı. Hergün sanayide. Satalım kurtulalım diyorlar 10-12 milyar para veriyorlar. Kaldıkı çoğu para bile vermiyorlar. Hey gidi Uzel hep senin yüzünden bunlar....
 
Katılım
16.11.2011
Mesajlar
1,745
Konum
MALATYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

Taklitden baska birsey deyil piyasada tutmayacak bir makina yazik turk ureticisine kendine has ozgu bir model cikarsa kaliteli saglam az parca bozan cekisi kuvetli olan bunu yapmasi cokmu zor bir dokum yapiliyor cok kalitesiz bosuna dememisler turkler iyi deyil kotuyu ornek alirlar
 
Katılım
29.03.2010
Mesajlar
626
Konum
malatya
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

eminimki su an piyasada satılan hint üretimi mf 240 dan cok daha iyi olacagı
 
Katılım
16.11.2011
Mesajlar
1,745
Konum
MALATYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

HEMA 60 link=topic=66884.msg793905#msg793905 date=1384335034' Alıntı:
eminimki su an piyasada satılan hint üretimi mf 240 dan cok daha iyi olacagı
bence tutmayacak hemserim elinde hatat var simdi satsan kac para veriyolar mf suan hurdada yapsa hurdasi para ediyor
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

Hintli Tafe parasına göre iyi motor, Uzel 240 ' tan aşağı kalır yanı yok... hatta üstünlükleri var deniyo..

Bozok..vs onları bilmem..
 
Katılım
29.03.2010
Mesajlar
626
Konum
malatya
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

arkadas cevrem,izde var kullanıyolar mf 2615 4x4 leri adamlar vites değiştirirken cok carıltı yapıyolar rampaları berbat eski 240lar yeni hint simson motorlulardan daha cekişli hattatınn yapcagı 240 ise motor perkins 1103-33 sanzıaman dişli hema hidrolik hema yani hint malı mf yanına yaklasaamaz kalite olarak
 
Katılım
27.05.2012
Mesajlar
4,580
Konum
Demre-ANTALYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

millet anfibik biçerdöver üretiyo şöförsüz kullanılcak traktör diye uğraşıyo biz hala efsaneleri hortlatıp taklit yapmaktan öte gidemiyoruz anladık 240lar güzel traktör sınıfının en verimlisi filanda

kardeşim bu çiftçiye teknolojik traktör lazım uygun fiyata olması lazım hepsini geç yerli olması lazım buna harcayacakları vakti ar-ge yatırımını,bahçe yada tarla serisine harcasalardı hattat bugün çok farklı yerlerde olurdu bakıyorum hattatın yaptığı makinalara benim açımdan tam bir rezalet avrupa üretimi olan bahçe serileri bilgisayar kontrollü olmaya kadar gitti hattat da daha elektro-hidrolik çiftçeker ve diferansiyel kilidi bile yok yani ne olacak 240ı çiftçiye sunduğunda söyleyim hattat ' dan başka kazanan olmayacak 240 iyi güzelde artık bişeylerin değişmesi lazım bence yani yerli firmaların diğer firmalarla rekabet edecek konuma gelmesi yada en azından pazarda itibar görmesi gerekliki diğer firmalarda 'ya bunu biz yapıyoruzda bak bu firmalar yerli bu adamlarda istese yapabiliyo fiyatları da biraz daha uygun gibi duruyor bizi etkileyebilir biz bu makinaya şunlarıda koyalım yada fiyatı şuna çekelim ki pAzarımıza girmesinler ' dedirtebildiğin anda çiftçi kazanır ama nerde bizim firmalara bakıyorum nerden fiyat düşük çıkarırızda kaliteyi nasıl düşürürüz diye bakıyolar hattat ayrı zaten 'biz yapalımda hani hattatında adı olsun maksat ismi olsun' gibi bişey çıkıyo ortaya önce hattatta ki bu zihniyetin değişmesi lazım sonrada traktörlerinin değişmesi lazım yanılıyosam düzeltin arkadaşlar?
 
Katılım
16.11.2011
Mesajlar
1,745
Konum
MALATYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

kubilay07 link=topic=66884.msg794213#msg794213 date=1384372024' Alıntı:
millet anfibik biçerdöver üretiyo şöförsüz kullanılcak traktör diye uğraşıyo biz hala efsaneleri hortlatıp taklit yapmaktan öte gidemiyoruz anladık 240lar güzel traktör sınıfının en verimlisi filanda

kardeşim bu çiftçiye teknolojik traktör lazım uygun fiyata olması lazım hepsini geç yerli olması lazım buna harcayacakları vakti ar-ge yatırımını,bahçe yada tarla serisine harcasalardı hattat bugün çok farklı yerlerde olurdu bakıyorum hattatın yaptığı makinalara benim açımdan tam bir rezalet avrupa üretimi olan bahçe serileri bilgisayar kontrollü olmaya kadar gitti hattat da daha elektro-hidrolik çiftçeker ve diferansiyel kilidi bile yok yani ne olacak 240ı çiftçiye sunduğunda söyleyim hattat ' dan başka kazanan olmayacak 240 iyi güzelde artık bişeylerin değişmesi lazım bence yani yerli firmaların diğer firmalarla rekabet edecek konuma gelmesi yada en azından pazarda itibar görmesi gerekliki diğer firmalarda 'ya bunu biz yapıyoruzda bak bu firmalar yerli bu adamlarda istese yapabiliyo fiyatları da biraz daha uygun gibi duruyor bizi etkileyebilir biz bu makinaya şunlarıda koyalım yada fiyatı şuna çekelim ki pAzarımıza girmesinler ' dedirtebildiğin anda çiftçi kazanır ama nerde bizim firmalara bakıyorum nerden fiyat düşük çıkarırızda kaliteyi nasıl düşürürüz diye bakıyolar hattat ayrı zaten 'biz yapalımda hani hattatında adı olsun maksat ismi olsun' gibi bişey çıkıyo ortaya önce hattatta ki bu zihniyetin değişmesi lazım sonrada traktörlerinin değişmesi lazım yanılıyosam düzeltin arkadaşlar?
aynen kardeşim aynı fikirdeyiz bende millete bunu anlatmaya çalışıyorum çalmayın diyorum başka birisi sizi yaptığınızı çalsında bizde gururlanalım ama bunlarda yok isdeseler cok iyi yaparlar ama ihrac ettiği yurt dışı firmalar iyi makina yapmasını isdemiyorlar türkiyede korkusundan yapamıyor şuana kadar yerli firmada gördüğüm güzel makina tümosanın yeni çıkardığı makina maxsıma oda daha iç tasarımı bitmemiş
 
Katılım
27.05.2012
Mesajlar
4,580
Konum
Demre-ANTALYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

zehriduman link=topic=66884.msg794225#msg794225 date=1384373310' Alıntı:
aynen kardeşim aynı fikirdeyiz bende millete bunu anlatmaya çalışıyorum çalmayın diyorum başka birisi sizi yaptığınızı çalsında bizde gururlanalım ama bunlarda yok isdeseler cok iyi yaparlar ama ihrac ettiği yurt dışı firmalar iyi makina yapmasını isdemiyorlar türkiyede korkusundan yapamıyor şuana kadar yerli firmada gördüğüm güzel makina tümosanın yeni çıkardığı makina maxsıma oda daha iç tasarımı bitmemiş
maximadan benimde beklentim büyük bayağı bişeye benzemiş dışı içi nasıl olur bilemiyorum umarım bi td ile kıyaslancak konuma gelir gelirde çiftçi biraz kazanır zira tümosanın bahçe serileri berbat hem manevra hemde yakıt olarak çok büyük dert
yerli firmaların bu sorunları aşmaları gerekli artık günümüzde traktöre manevra kazandırmak nedir ki yada bi döküm kalitesini arttırmak hiçbirini yapamıyosan müşteri memnuniyetini satış sonrası departmanını güçlendir yerli firmaların hepsinde bu saydığım sıkıntılar var nhyi alalı daha 4-5 gün oldu olmadı plaka bile çıkarmadım kredi işleri devam ediyo ne kadar servis bayi işi varsa hallettik dün arayıp soruyolar beğenmediğiniz yönü varmı anket yapmaya gelicez müsaitmisiniz diye yerlilerde değil aramak arıza açtı diye aranan servis-bayii 10 gündür telefon açmıyo komşum bizzat yaşıyo sıkıntıları bunları aşmadıktan sonra hepsi boş bence fiyat yüksek diye yapamıyomusun kardeşim ne varsa koy isterse kıçık kırık a50b 60-70 olsun olsunda yerli olsun demi yada erkunt bağ bahçe serisine bi shuttle bile koyamadı satarken 16ileri yol hızı çok iyi diye kaktırıyolar bahçeci adam ne yapacak hızı bahçeciye sıra sonunda manevra lazım shuttle lazım hiç yapamıyosan 8-8 mekanik shuttle sür piyasaya gitsin yapılsınki avrupalı üretici görsün bu adamlarda yapıyolara ama rekabet edemiyolar desin eminim bu haberi gören bi jd bayisi bi nh bayisi yada deuthz bayisi yada beyaz yakalı bi çalışanı gülüyodur
 
Katılım
16.11.2011
Mesajlar
1,745
Konum
MALATYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

kubilay07 link=topic=66884.msg794231#msg794231 date=1384374416' Alıntı:
maximadan benimde beklentim büyük bayağı bişeye benzemiş dışı içi nasıl olur bilemiyorum umarım bi td ile kıyaslancak konuma gelir gelirde çiftçi biraz kazanır zira tümosanın bahçe serileri berbat hem manevra hemde yakıt olarak çok büyük dert
yerli firmaların bu sorunları aşmaları gerekli artık günümüzde traktöre manevra kazandırmak nedir ki yada bi döküm kalitesini arttırmak hiçbirini yapamıyosan müşteri memnuniyetini satış sonrası departmanını güçlendir yerli firmaların hepsinde bu saydığım sıkıntılar var nhyi alalı daha 4-5 gün oldu olmadı plaka bile çıkarmadım kredi işleri devam ediyo ne kadar servis bayi işi varsa hallettik dün arayıp soruyolar beğenmediğiniz yönü varmı anket yapmaya gelicez müsaitmisiniz diye yerlilerde değil aramak arıza açtı diye aranan servis-bayii 10 gündür telefon açmıyo komşum bizzat yaşıyo sıkıntıları bunları aşmadıktan sonra hepsi boş bence fiyat yüksek diye yapamıyomusun kardeşim ne varsa koy isterse kıçık kırık a50b 60-70 olsun olsunda yerli olsun demi yada erkunt bağ bahçe serisine bi shuttle bile koyamadı satarken 16ileri yol hızı çok iyi diye kaktırıyolar bahçeci adam ne yapacak hızı bahçeciye sıra sonunda manevra lazım shuttle lazım hiç yapamıyosan 8-8 mekanik shuttle sür piyasaya gitsin yapılsınki avrupalı üretici görsün bu adamlarda yapıyolara ama rekabet edemiyolar desin eminim bu haberi gören bi jd bayisi bi nh bayisi yada deuthz bayisi yada beyaz yakalı bi çalışanı gülüyodur
yerli kullanıcının biri bana tümo dozer gibi çekiyo dedi denedim bok gibi erkunt çok sağlam dedi gördüm 1 sene geçmedi kırmadığı parça sahibine küstü kim ne derse desin bahcede mf nh ve son yıllardada same tarlada ise jd ilk sırada sonra yine m nh same gelir bunların dışında marka alan bence parasını çöpe atar yerli firmada satalımda nasıl satarsak satalım diyorlar dökümleri ve boyası çok kalitesiz hala ilerleme yok yerli firmada
 
Katılım
27.05.2012
Mesajlar
4,580
Konum
Demre-ANTALYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

zehriduman link=topic=66884.msg794235#msg794235 date=1384375038' Alıntı:
yerli kullanıcının biri bana tümo dozer gibi çekiyo dedi denedim bok gibi erkunt çok sağlam dedi gördüm 1 sene geçmedi kırmadığı parça sahibine küstü kim ne derse desin bahcede mf nh ve son yıllardada same tarlada ise jd ilk sırada sonra yine m nh same gelir bunların dışında marka alan bence parasını çöpe atar yerli firmada satalımda nasıl satarsak satalım diyorlar dökümleri ve boyası çok kalitesiz hala ilerleme yok yerli firmada
kesinlikle ok-*-s anlş-*s ok-*-s anlş-*s
 
Katılım
27.05.2012
Mesajlar
4,580
Konum
Demre-ANTALYA
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

gocabolulu link=topic=66884.msg794241#msg794241 date=1384375488' Alıntı:
güzel yorumlar geliyor sinerjiyi beğendim ok-*-s
:)
hattat bunun için bizden takdir edilmeyi beklicek değildir heralde?
malum makina ve ekipman konusunda yıllarca kandırılmış ve geçiştirilmiş çiftçiler olarak bunlara karnımızın tok olduğunu ve artık olanla yetinmediğimizi yada yetinmeye çalışmadığımızı bilmesi, farkında olması ve bunu üretimlerine yansıtması gerekli diye düşünüyorum :)
 
Katılım
10.02.2013
Mesajlar
1,202
Konum
Osmaniye/Kadirli
Ynt: Hattat tan YENİ BİR DEVRİM. 240s

nabolant link=topic=66884.msg759199#msg759199 date=1374094154' Alıntı:
Bu 240 I uzel,3050 phantom serisi ile uretimden kaldirmayi planlamisti ama talep hala 240 dan yana oldugu icin bir turlu vazgecemedi bugun hala urettigi tek model . 2000 li modellere efsane ismini de eklemisti bugun tam efsane olmus durumda her fabrikadan 240 cikiyor yakinda nh de tt240 cikarirsa sasirmam,wolksvagen reklaminda dedigi gibi'efsaneler asla olmez'
:D :D :D
 


Üst Alt