merhabalar değerli forumcular.3-4 yıldır oluşan jhondere sevdama bugün itibari ile kavuşmuş bulunuyorum.öncelikle traktörü almam da maddi manevi desteğinden dolayı babama - daha sonra yapılabilecek tüm kolaylıkları sağlayan jhondere tarsus bölge bayisi panzede otomotive ve rabbime binlerce kez şükürler olsun.mevlam traktörü olmayanlara daha iyisini nasip etsin.
gelelim traktöre.tarsus jhondere bayisi her nekadar dostlarımız olsa da insan almadan önce birebir kullanıcıdan bazı şeyleri duymak istiyor.almadan önce uzunca araştırdım.olumsuz hiç bir yoruma rastlamayınca da kararımızı jondere den yana kullandık.kullandık diyorum çünkü amcamın oğlu ile birlikte 2 tane aldık.jhondere 5050 de farkettiğim artıları ve eksileri aşağıda sizlerle paylaşmak istiyorum.
artıları
*traktörün gövdesi ağır olduğundan çok oturaklı ve çok az zıplıyor ve kullanımı çok rahat.dreksiyon, fren pedalı debriyaj pedalı tam sekromeçten dolayı vites geçişleri falan gerçekten 10 numara.
*traktörün daha açılmamış olmasına rağmen rampada çekişi 10 numara.boş romörkle denedim.zannediyorum önceki traktörüm 540 rampada 4 beygir fazla olmasına rağmen tozuna bile yetişemez.çok güzel asılıyor ve kesilmiyor.en dik dediğim rampalarda bile hemen hemen seri 3 ile çıkıyor.
*4x2 de iken freni çok güzel çok güzel ama 4x4 aldığınızda ise 4 tekerde frenliyor ve sanki arkasından çeken var gibi olduğu yere yapışıyor.
*4x4 e giriş çıkış çok rahat.gögüste 4x4 te olduğunu işaretle göstermesi sanki lüks jeep havasında.
*4x4 te iken traktörde herhangi bir kasma titreme dreksiyon da ağırlık vs gibi şeyler yok.
*vites geçişleri süper.tam sekromeç olduğu için en hızlı şekilde ileri giderken geri vitese takabiliyorsunuz ayrıca vites geçerken hissetmiyorsunuz bile.
*motor kaputunun altı çok sade.ıvır zıvır kablo kalabalığı yok.ayrıca motor kabutunun yukarı doğru kolay açılıp kapanması da çok hoş.
gelelim eksilerine
*yan yolcu oturma yerleri sanırım biraz dar ama idare edilebilir.olmadı arkaya da oturacak bir yer yaptırmak mümkün.
*yine yan oturma yerleri biraz daha sağlam bir saçtan olabilirdi.
*romörk takıp çıkarmak biraz sıkıntılı yanınızda ya biri olması gerek yada tamamiyle koltuktan inip halletmeniz lazım.buda aslında çok srun deyil.çünkü en fazla 1 dakikada halledilebilecek ve sürekli yapılacak bişey deyil.
*kontağı kapasanız dahi tüm elektrik aksamı çalışabiliyor.aslında bu hem iyi hem kötü.
yakıt konusunda şimdilik birşey diyemem.ama rampada çekişi gerçekten çok güzel.daha motor 3 saatte olmasına rağmen bu durumda ise 100 saat sonra sanırım bir ateş parçası olacak.çok kıvrak ve oldukcada kullanımı güzel.alacak olan dostlara kesinlikle tavsiye ederim.birde şunu belirtmek isterim.traktörün dökümü çok kalite ve aseletli duruyor.sanki paslanmayacak boyası kalkmayacak gibi.bakalım kullanıp göreceğiniz.en kısa sürede resimleri paylaşırım.saygılarımla.
online photo storage
gelelim traktöre.tarsus jhondere bayisi her nekadar dostlarımız olsa da insan almadan önce birebir kullanıcıdan bazı şeyleri duymak istiyor.almadan önce uzunca araştırdım.olumsuz hiç bir yoruma rastlamayınca da kararımızı jondere den yana kullandık.kullandık diyorum çünkü amcamın oğlu ile birlikte 2 tane aldık.jhondere 5050 de farkettiğim artıları ve eksileri aşağıda sizlerle paylaşmak istiyorum.
artıları
*traktörün gövdesi ağır olduğundan çok oturaklı ve çok az zıplıyor ve kullanımı çok rahat.dreksiyon, fren pedalı debriyaj pedalı tam sekromeçten dolayı vites geçişleri falan gerçekten 10 numara.
*traktörün daha açılmamış olmasına rağmen rampada çekişi 10 numara.boş romörkle denedim.zannediyorum önceki traktörüm 540 rampada 4 beygir fazla olmasına rağmen tozuna bile yetişemez.çok güzel asılıyor ve kesilmiyor.en dik dediğim rampalarda bile hemen hemen seri 3 ile çıkıyor.
*4x2 de iken freni çok güzel çok güzel ama 4x4 aldığınızda ise 4 tekerde frenliyor ve sanki arkasından çeken var gibi olduğu yere yapışıyor.
*4x4 e giriş çıkış çok rahat.gögüste 4x4 te olduğunu işaretle göstermesi sanki lüks jeep havasında.
*4x4 te iken traktörde herhangi bir kasma titreme dreksiyon da ağırlık vs gibi şeyler yok.
*vites geçişleri süper.tam sekromeç olduğu için en hızlı şekilde ileri giderken geri vitese takabiliyorsunuz ayrıca vites geçerken hissetmiyorsunuz bile.
*motor kaputunun altı çok sade.ıvır zıvır kablo kalabalığı yok.ayrıca motor kabutunun yukarı doğru kolay açılıp kapanması da çok hoş.
gelelim eksilerine
*yan yolcu oturma yerleri sanırım biraz dar ama idare edilebilir.olmadı arkaya da oturacak bir yer yaptırmak mümkün.
*yine yan oturma yerleri biraz daha sağlam bir saçtan olabilirdi.
*romörk takıp çıkarmak biraz sıkıntılı yanınızda ya biri olması gerek yada tamamiyle koltuktan inip halletmeniz lazım.buda aslında çok srun deyil.çünkü en fazla 1 dakikada halledilebilecek ve sürekli yapılacak bişey deyil.
*kontağı kapasanız dahi tüm elektrik aksamı çalışabiliyor.aslında bu hem iyi hem kötü.
yakıt konusunda şimdilik birşey diyemem.ama rampada çekişi gerçekten çok güzel.daha motor 3 saatte olmasına rağmen bu durumda ise 100 saat sonra sanırım bir ateş parçası olacak.çok kıvrak ve oldukcada kullanımı güzel.alacak olan dostlara kesinlikle tavsiye ederim.birde şunu belirtmek isterim.traktörün dökümü çok kalite ve aseletli duruyor.sanki paslanmayacak boyası kalkmayacak gibi.bakalım kullanıp göreceğiniz.en kısa sürede resimleri paylaşırım.saygılarımla.

online photo storage