JOHN DEERE Traktorleri Sahipleri Şikayet-Arıza-İstek-Menmuniyet Bölümü

Cevap: Ynt: JOHN DEERE Traktorleri Sahipleri Şikayet-Arıza-İstek-Menmuniyet Bölümü

5625 satıllı çiftçeker var pulluk vs ekipmana yanaşıp takamiyorum .motor hassas değil .hidrolik kolları mesafesi az kalınca ya çok gidiyor yada az tam istediğim gibi değil.satıldada böyle debriyajda böyle servis normal diyor sürüngende yanaş dedi ama milimlik yanaşma bundada olmuyor ben inanmıyorum bilgisi olan varmı
Şanzımanda tombul valf diye bir parça var ondan yapyodur kalkınca zıplama yapar ekipman takarken ne yaparsan yap zıplar ve takamazsın o parça değişince düzelir.
 
Cevap: Ynt: JOHN DEERE Traktorleri Sahipleri Şikayet-Arıza-İstek-Menmuniyet Bölümü

Slm arkadaşlar ekipmana yüksek viteste yanaşınca daha rahat oluyor ama ben bu motora alışamadım herhalde birde şu sorun var satılda veya debriyajda bazen motor hareket etmiyor ileri geri gitmiyor ve yağ basınç lambası yanıyor arada bir oluyor ama bunu servis hala çözemedi ne dersiniz?
Tombul valf dediğim parçanın numarası Re177539 bu parçadan yapyo bu parçayı değiştirirsen düzelir anca debriyaj halatıyla falan alakalı bir sorun değil bu parçanın arzalanmasının en büyük nedeni ise damperli yada hidrolik pistonlu ekipman kullanmaktır yağı verip tekrar içeri basarken kullandığın pistonlu ekipmanların piston içerisindeki pislikleri küçük demir parçalarını içeriye basıyo onlarda gidip tombul valfi tkyo oda kalkarken zıplama yaptırıyo traktöre.
 
f679b0af04f376f9dc76ae3d081a67ad.jpg


Arkadaşlar 5065e için debriyaj ayarı görüntüde ki ayar çubuğu hangi konumda olmalı? İleri mi geri mi yoksa içte mi?
Dün sürün yapıyordum debriyaj dan tuhaf sesler geliyordu. Eski fiat larda frene basınca uğultu ve titreme sesine benzer bir rahatsızlık veriyordu.
 
  • Beğen
Tepkiler: sayar15
Cevap: Ynt: JOHN DEERE Traktorleri Sahipleri Şikayet-Arıza-İstek-Menmuniyet Bölümü

Tombul valf dediğim parçanın numarası Re177539 bu parçadan yapyo bu parçayı değiştirirsen düzelir anca debriyaj halatıyla falan alakalı bir sorun değil bu parçanın arzalanmasının en büyük nedeni ise damperli yada hidrolik pistonlu ekipman kullanmaktır yağı verip tekrar içeri basarken kullandığın pistonlu ekipmanların piston içerisindeki pislikleri küçük demir parçalarını içeriye basıyo onlarda gidip tombul valfi tkyo oda kalkarken zıplama yaptırıyo traktöre.

Dün servis geldi 5625 e bağladık bilgisayara bu hızlı kalkma sorununu ortadan kaldırdık valf ayarlarını düşürdü çok süper oldu ayrıca shuttle hızını da yükseltti yani parça değişimi falan uğraşmayın çağırın yapsınlar ama her servis yapmaz benim dayıoğlu olduğu için ne gerekiyorsa yaptı sorun ortadan kalktı bilginize .. ayrıca fiyat 500 tl ama ben vermedim normalde alıyorlar.
 
Jd bugün arka sağ teker kovanın içini komple dağıttı. Geçen yıl yüklü giderken arkadan bi anda yüksek sesli bi gacırtı gelmişti durdum bakındım bişey yok devam ettim. Sonraları 1-2 defa daha yaptı umursamadım. Dün ara ara ses gelmeye başlamıştı gacırtı takırtı şeklinde ve en son bu sabah petrol istasyonunda kaldım.. gres basıp tamirciye kadar götürdük. 3 lü planet, çember dişli, bilya, fren aksı, balatası komple hasar görmüş. Yara derin oldu yani... sesi ciddiye alsaydım muhtemelen bilyayla yırtacaktık ama gidiyor frenleme falan yapmıyor diye devam ettim ve sonuç bu oldu.
 
Jd bugün arka sağ teker kovanın içini komple dağıttı. Geçen yıl yüklü giderken arkadan bi anda yüksek sesli bi gacırtı gelmişti durdum bakındım bişey yok devam ettim. Sonraları 1-2 defa daha yaptı umursamadım. Dün ara ara ses gelmeye başlamıştı gacırtı takırtı şeklinde ve en son bu sabah petrol istasyonunda kaldım.. gres basıp tamirciye kadar götürdük. 3 lü planet, çember dişli, bilya, fren aksı, balatası komple hasar görmüş. Yara derin oldu yani... sesi ciddiye alsaydım muhtemelen bilyayla yırtacaktık ama gidiyor frenleme falan yapmıyor diye devam ettim ve sonuç bu oldu.

Geçmiş Olsun hangi seri
 

S.A arkadaşlar,
JOHNDEERE 5715 2001 MODEL bir traktör 5 bin saati görmüş. bir makina daha var 7 bin saatte.
bu makina teknik olarak ne tür arızaları çıkarabilir v alınmaya niyetlenirsek beni en çok hangi dertten dolayı tamirciye götürür. buna göre almaya karar vermeden önce uzman bir traktör tamircisine mi göstermeli ya da JD servisinemi?
 
S.A arkadaşlar,
JOHNDEERE 5715 2001 MODEL bir traktör 5 bin saati görmüş. bir makina daha var 7 bin saatte.
bu makina teknik olarak ne tür arızaları çıkarabilir v alınmaya niyetlenirsek beni en çok hangi dertten dolayı tamirciye götürür. buna göre almaya karar vermeden önce uzman bir traktör tamircisine mi göstermeli ya da JD servisinemi?

2004 te sıfır aldığımız JD-5715 traktörü 2011 yılına kadar kullandık. Çok büyük arızası olmadı ancak parçaları oldukça pahalı. Debriyajı değişmişti ve diğer yerli emsallerine göre en az 2 kat para verdik. Hidrolik kapasitesi düşük, vites sayısı ve oranları yetersiz, 2. eli de pek iyi değil.

Özetle bu model traktörü pek tavsiye etmem. Bunun yerine 80-66, NH85TD, Same 85T, MF 3.085 gibi modeller daha iyi bir tercih olabilir.
 
2004 te sıfır aldığımız JD-5715 traktörü 2011 yılına kadar kullandık. Çok büyük arızası olmadı ancak parçaları oldukça pahalı. Debriyajı değişmişti ve diğer yerli emsallerine göre en az 2 kat para verdik. Hidrolik kapasitesi düşük, vites sayısı ve oranları yetersiz, 2. eli de pek iyi değil.

Özetle bu model traktörü pek tavsiye etmem. Bunun yerine 80-66, NH85TD, Same 85T, MF 3.085 gibi modeller daha iyi bir tercih olabilir.
debrıyaj degılde kıtı degısmıstır ıhtımalen en buyuk sorun baskasından alınan ekıpmanın ıcınde kalan yag sanzımana karısınca olusuyor
 
S.A arkadaşlar,
JOHNDEERE 5715 2001 MODEL bir traktör 5 bin saati görmüş. bir makina daha var 7 bin saatte.
bu makina teknik olarak ne tür arızaları çıkarabilir v alınmaya niyetlenirsek beni en çok hangi dertten dolayı tamirciye götürür. buna göre almaya karar vermeden önce uzman bir traktör tamircisine mi göstermeli ya da JD servisinemi?

Alma derim vites sayısı az o yüzden yakıt fazla hoşuna gitmez çok iyi sayılmazlar yani
 
son bir sorum olucak; tavsiye ettiklerinizden kullandığınız oldumu ?
şu an hangi traktördesiniz.

(not; alıma ramak kaldığı için kulaktan duymalar yerine tecrübeleri öğrenmek hepsinden daha değerli.)

NH 80-66 tek çekeri satıp JD 5715 almıştık ve bana göre pek iyi bir tercih değildi. Bu hatadan dönmemiz biraz zaman aldı.

Şuan lazer tesviye ve pulluk sürüm işleri Same Silver 110, diğer işler Case Max pro 100 kullanıyoruz.

Dolayısıyla NH 80-66, NH85TD, Same 85T, MF 3.085 modelleri JD 5715 ten daha avantajlı.

NH TD85 ve ya Same Explorer 85T yi tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: flover_02
Benim jd 5065 e ön ağırlık lazım. Geçen yıl silaj biçerken zorlandım tek dingil römork dolduğunda traktörün önünü yerden kesecek gibi oluyor sırada gidemiyorum. Önde 4x 50 kg= 200 kg ağırlık var 2 tane daha aayım diyorum fakat serviste pahalı.. daha önce dışrdan alan varmı? Nerden aldınız kaç tl ye?
 
Yarım debriyajda motor hareket etmiyor etmeyince biraz daha debriyajı kaldırıyorum bu seferde tam kavrıyor ekipmanın arasında biri olsa sıkıştıracak servise diyorum gel kendin bin yanaş diye gelmiyor her makinada bir kusur oluyor
Potansiyometre kavrama pedal.jpgİleri-geri paket.jpg

Merhaba;
Bu traktörün kavrama pedalında potansiyometre vardır sen yarımda kaldırsan ayağını pedaldan tamda kaldırsan pedalı kaldırırken belli bir noktaya gelince bu potansiyometre devreye girer ileri-geri hareketini sağlamak için sen pedalın yarısına kadar ayağını kaldırınca ileri-geri yapabilirsin . Traktör şatıllı demişsin baskı balatasız yani traktöründe ileri-geri hareketlendirici paket var 8 adet balata 8 adet disk 2 adet kalın disk ve o-ringten oluşur resimdeki gibi bunlar aşınırsa ileri veya geri hareketlendirmesini istediğin gibi yapamazsın bilgin olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alexander
Ediyor fakat debriyaja basmak lazimdi sabirim simdi tam hatirlamiyorum da hareket ediyor debriyaja basip denesinler. Kodu soylese daha iyi olur baska bir hatada olabilir 2052 idi sanirim koltuk sensoru bozuksa verir ondada devriyaja basmak gerekiyor

John Deere ' ın şatıllı hiçbir traktörü ilk önce şatıl kolunu ileri veya geri konumuna getirdiğiniz zaman istediğinizi yapın hareket etmez çünkü en son yapılacak iştir şatıl kolunun konumunu ayarlamak ilk önce takviye vitesi a-b-c veya d örnek veriyorum sonra vitesi ayarla 1-2-3-4 sonra şatıl kolunu ileri veya geri konumuna ayarla ayağını kavrama pedalınden yavaş yavaş çek ve devam et böyle gider.
 

Benzer Konular