CASE ' MİN ATLARI NE KADAR ARPA YER?
Motorun 850-2750 devir çevirme özelliği mevcuttur.
Klima yaklaşık 3 hp güç almaktadır.
Termostat 76 derecedir. Ancak motor sıcaklığı 80 derece olmalıdır. Klimayı açtığımızda özellikle yazın 80 dereceyi görebiliyoruz. 80 derecede motorun özgül yakıt tüketim değeri düştüğü için klimanın açık veya kapalı olması yakıtı etkilemiyor.
Motor su pompasına bağlandığında 750 devir 1200 devirle çeviriyor yakıt 60 litre 10 saat gibi 540 devir 1400 devirle çeviriyor yakıt 40 litre 10 saat gibi yakıt harcamıştır.850-1300 devir arası zorlarsanız yakıt fazladır.
Bir yükle yola çıktığımızda 1300 devirle kalkarız. Turbo ve Egr açılır. 1500 devirde çekiş noktası 1900 devirde turbo kanatlarını tam açar 1900-2300 devir tam güç aralığı 2300 devirde EGR valfleri kapanır 2300 2750 devir arası güç yarıya düşer.Yakıt 1/3 tam güce göre azalır.
Motor 1300 devirde yumuşak 1500 devirde güçlü kalkış yapar.Yol ve yük durumuna göre tam gaz 2500 devirde gidebilirsiniz.2300 devirden sonra çekiş azalıyor.
Mazot depoda 15 litre altına indiğinde rampa yukarı motor hava yapıyor.Depo 90 litredir.Mazot aşırı azalmışsa rampayı geri geri çıkınız.Gösterge çizgileri arası 10 litredir.5 çizgi var.Depo tam dolu iken 10 litre azalırsa üst çizgide ibre anca sallanıyor.En alta düştüğünde 60 litre mazot alıyor.10 litre kalana kadar düzde mazotu alabiliyor.Böyle olmasından memnunum.Çünkü mazotta su varsa su altta kalır.Tortu veya katı kir varsa alta çöker.Depo temizliği yaptığımızda bunlardan kurtuluruz.
JX75C NH TD85 TÜMOSAN 8085 SAME 90 ayarında çekiş veriyor.Ancak kalkış torku ve bitiş torku (çekişi) az. 2500 devir düz yolda NH ve TÜMOSAN dan az yakar. SAME hızdan kazanır ama 2600 devir tam güç veriyor.Yol bitimi petrolde bakarsak belki biz az yakmış olabiliriz
