Yeni Case IH JX75E | 4 Silindir

Karşınızda yeni 4 silindirli Tier3 motoru, 12 ileri 12 geri mekanik transmisyonu, dijital gösterge paneli ile JX75E.

Fiyat listesinde henüz ismi gözükmüyor.
1616154241682.png
e
 



E nin meali , efficiency , verimlilik anlamındadır.
JXC serisinin verimlilik değerleri JXE serisinden kat be kat iyidir, müşterileri yanıltıyorlar.
Yurt dışı modellerde benzer donatıdaki model JXA serisi olarak geçiyor.
İsimlendirme yaparken JX75 yazmaları yeterli olurdu.
J, Junior , küçük sınıf
X , extra , fazladan özellik anlamı taşır.
 

E nin meali , efficiency , verimlilik anlamındadır.
JXC serisinin verimlilik değerleri JXE serisinden kat be kat iyidir, müşterileri yanıltıyorlar.
Yurt dışı modellerde benzer donatıdaki model JXA serisi olarak geçiyor.
İsimlendirme yaparken JX75 yazmaları yeterli olurdu.
J, Junior , küçük sınıf
X , extra , fazladan özellik anlamı taşır.
Hocam bu konuyu sizle daha önce de konuştuk. C serilerinde intercooler yok E serilerinde var.Sakın intercooler olmamasi daha iyi demeyin.intercoolsuz motor yok nerdeyse piyasada.intercooler artı hava emisyonu ve güç demek.C serisinin tek farkı iveco motor olması.E serilerindeki TT motor da kendisini ispatlamış bir motor.E serilerine power shuttle konulmama sebebi de,çok kazaya sebebiyet vermesi.El freni çekmeden viteste durması yeterli diye iniyor çiftçilerimiz motordan. O da traktörün hareketine ve kazaya sebep veriyo.Lutfen müşterileri yanıltıyorlar filan demeyin.Herkes neyin ne olduğunu biliyor.Eliniz de C serisi var diye onu överken,kullanmadığınız Bir 75E yi karalamayın.Bekleyin görün.
 

E nin meali , efficiency , verimlilik anlamındadır.
JXC serisinin verimlilik değerleri JXE serisinden kat be kat iyidir, müşterileri yanıltıyorlar.
Yurt dışı modellerde benzer donatıdaki model JXA serisi olarak geçiyor.
İsimlendirme yaparken JX75 yazmaları yeterli olurdu.
J, Junior , küçük sınıf
X , extra , fazladan özellik anlamı taşır.
dünayda başka yerde olmayan modele değişik anlamlar düşünmeye gerek yok bizdeki jxe deki e ekonomi demek
 

Hocam bu konuyu sizle daha önce de konuştuk. C serilerinde intercooler yok E serilerinde var.Sakın intercooler olmamasi daha iyi demeyin.intercoolsuz motor yok nerdeyse piyasada.intercooler artı hava emisyonu ve güç demek.C serisinin tek farkı iveco motor olması.E serilerindeki TT motor da kendisini ispatlamış bir motor.E serilerine power shuttle konulmama sebebi de,çok kazaya sebebiyet vermesi.El freni çekmeden viteste durması yeterli diye iniyor çiftçilerimiz motordan. O da traktörün hareketine ve kazaya sebep veriyo.Lutfen müşterileri yanıltıyorlar filan demeyin.Herkes neyin ne olduğunu biliyor.Eliniz de C serisi var diye onu överken,kullanmadığınız Bir 75E yi karalamayın.Bekleyin görün.
Cnh tt4 75 modelinde powershutle var 75 e ye isteğe bağlı olarak sunabilir

Kazaya sebebiyet vermesiyle alakası yok
 



Hocam bu konuyu sizle daha önce de konuştuk. C serilerinde intercooler yok E serilerinde var.Sakın intercooler olmamasi daha iyi demeyin.intercoolsuz motor yok nerdeyse piyasada.intercooler artı hava emisyonu ve güç demek.C serisinin tek farkı iveco motor olması.E serilerindeki TT motor da kendisini ispatlamış bir motor.E serilerine power shuttle konulmama sebebi de,çok kazaya sebebiyet vermesi.El freni çekmeden viteste durması yeterli diye iniyor çiftçilerimiz motordan. O da traktörün hareketine ve kazaya sebep veriyo.Lutfen müşterileri yanıltıyorlar filan demeyin.Herkes neyin ne olduğunu biliyor.Eliniz de C serisi var diye onu överken,kullanmadığınız Bir 75E yi karalamayın.Bekleyin görün.
Elimizde C serisinden başka kullanabileceğimiz bir çok traktör bulunuyor.
NH TN serisindeki özellikler, yeni modellerde niye bulunmaz.
Almayınız, 2. elde zayıf kalır deriz, olur biter.
 



Bana sadece fiyatı makul geldi Facebook ta case sayfasında galerinin biri kampanya var 220 bin TL diye fiyat açıklamış şuan burada 65 E ye o para diyorlar C 250 bin TL civarinda
 

Bana sadece fiyatı makul geldi Facebook ta case sayfasında galerinin biri kampanya var 220 bin TL diye fiyat açıklamış şuan burada 65 E ye o para diyorlar C 250 bin TL civarinda
Hocam fiyatı da makul kendisi de.75E 3.9 silindir hacmine sahip.75C 3.2 Silindir hacmine sahip.75 E 75C den 16.5 cm daha uzun.75E de intercooler var 75C de yok.75E 76 bg.75C nin tek fazlası powershuttlle ve iveco motor.75E de 75C de kötü traktör değil yani.
 

Cnh yi anlamak zor aynı traktörün muadili newhollad tt4 serisi olarak var zaten, yeni model çıkarmak yerine ellerinde ki modelin kırmızı rengini çıkarmışlar


Mesela c serilerinde dingil mesafesini uzatıp mekanik buçuk koyup ttf s8000 motor yerleştirip 70-80-90 beygir güçlerinden satışa sunsalar bu seğmentte başarılı satış rakamları yakalanır diye düşünüyorum
 

Shuttle kazaya sebebiyet veriyorsa 10 senedir park vitessiz Jd yi nasıl kullandık ? Türk traktör kesinlikle insanın aklı ile oynuyor ... almayın diyecem o da çözüm değil insanlar yine alıcak. Köylü milleti zaten powershuttle a karşı sebebide arıza veriyormuş falan filan ... bu kafa değişmedikçe elin gavuru çok öper bizi.
 

Cnh yi anlamak zor aynı traktörün muadili newhollad tt4 serisi olarak var zaten, yeni model çıkarmak yerine ellerinde ki modelin kırmızı rengini çıkarmışlar


Mesela c serilerinde dingil mesafesini uzatıp mekanik buçuk koyup ttf s8000 motor yerleştirip 70-80-90 beygir güçlerinden satışa sunsalar bu seğmentte başarılı satış rakamları yakalanır diye düşünüyorum
580 modelini de üretimden kadırmıştır o kadar satan bir modeli kaldırması tuhaf
 

TD90 Delta modelin mekanik shuttle arızalarından bıktık.
Gaz teli kopuyor.
Fren telleri dayanmıyor.
Balye bağlarken devir dalgalanması yapıyor.
Frenler derseniz hiç sormayın.
Yol vitesi bulunmuyor.
 



Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt