Birde td75 s lere kabin sonradan konuluyomus herhalde fabrika cikisli olmuyomus o aklimi karistiriyotd75s diğerlerinden çok çok üstündür... 12 senedir kullanıyoruz.
| Benzer Konular | |||
|---|---|---|---|
| H | Steyr 768 hidrolik yardim | 0 | 171 |
| H | Kubato 8540M yardim | 3 | 317 |
| E | Pulluk Seçimi yardım arkadaşlar | 4 | 706 |
| K | Acil yedek parça yardım | 0 | 289 |
| F | Adana'da Satılık Traktör için yardımcı olacak arkadaş var mı? | 3 | 877 |
| A | Mf 165 acil yardım | 7 | 1K |
| E | Bilgi yardımı. Pancar, lambordin yağmurlama | 6 | 1K |
| F | Kararsızım | 30 | 7K |
|
|
90 deutz crd mt ile detz crd lüks arasında kararsızım. | 34 | 7K |
| E | kararsızım | 3 | 2K |
| A | 5095m hakkında görüşleriniz arkadaşlar çok kararsızım | 13 | 5K |
|
|
ARKADAŞLAR YENİ TRAKTOR ALICAM KARARSIZIM T480 Mİ YOKSA TT50 Mİ..? | 12 | 8K |
| H | Tümosan almak istiyorum ama kararsızım | 34 | 9K |
| Y | yeni traktor alacam ama kararsızım | 19 | 6K |
| I | kararsızım | 28 | 7K |