Sürekli düz tork çizgisi var.Motor 2600 devirde 95 hp verir.3000 devir çevirir.Tork yedeği yoktur.
Beygir gücü= Tork * devir sayısı / 7121
95 = Tork * 2600 / 7121
Tork = 95 * 7121 / 2600 = 260 N.m tork var ve bu her devirde sabittir.
260 * 3000 / 7121 = 110 hp
260 * 1500 / 7121 = 55 hp
260 * 2000 / 7121 = 73 hp
Motor 1500 devirden 3000 devire yükseldikçe güç 55 hp den 110 hp ye çıkar.Radyatör,klima,hidrolik pompa ve şanzıman kayıplarını düşünürsek motor 3000 devirde belki 95 beygir güç verir.
Motor fazla kararsız çalışır.Bulunduğu devri koruyamaz.Titiz şoför arar.Kuyruk milinde 540 devir bulabilmek için sürekli gaz pedalıyla oynarsın.Bu rampada çoğalır.

Tork eğrisi devir düştükçe artan bir yapıya sahip olmadığı için 260 çeken atlar yükü nerde taşıyabilecekse o vitese kadar düşer.Düz arazide bu çok sorun teşkil etmez.Rampada vites düşmekten adamı yorar.Motor düz pompa olduğundan at başı arpa miktarı fazladır.4 valf teknolojisi düşük devirlerde yakıtı biraz azaltır.Tork (çekiş) azdır.Vites çok ve hidrolik levyeli.Dönüşler biraz daha rahattır.
Rampada ise tabiri caizse kaplumbağa gibi çıkar.Ağır yükte.Esneklik hiç yok.
Çamur arazide patinaj eğilimi fazladır.Kuru arazide sıkıntı olmaz.
Torku yüksek olan motor tavşan gibi çıkar.Az vites düşer.